Wereld 7 in het TWw.

DeletedUser25172

Guest
En een plaatjes request topic
ook "mijn heuvel" is aanwezig.

Het is te gek in Exe.!
 

DeletedUser

Guest
Vreemd artikel...sorry, maar eigenlijk zegt het niet veel, iedereen die de stamakte van CN bekijkt kan hetzelfde zeggen. Of nog, de stats die soms gepost worden op het AF zeggen evenveel.

Maar de redenen waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn, of de weinige interessante gebeurtenissen, worden niet vermeld.

Een paar diepte-interviews met bepaalde spelers van de bewuste stammen die als goed op de hoogte kunnen worden beschouwd hadden veel meer diepgang aan het nu vrijblijvende artikel kunnen geven. Het artikel heeft immers meer weg van een grafiekje met daarbij een kattebelletje.

Een gemiste kans...

sorry als ik kritisch overkom, anderzijds begrijp ik best dat je CN niet te veel aandacht wilde geven en vanuit dat standpunt begrijp ik het artikel volkomen! :D
 

DeletedUser

Guest
ik geloof dat ik en danny verbiest zich hadden opgeworpen als gegadigden voor de intervieuw

tuurlijk zit je goed dat we een topstam zijn aan deh and van stats
maar intervieuw was ook leuk geweest toch?
 

DeletedUser

Guest
Vreemd artikel...sorry, maar eigenlijk zegt het niet veel, iedereen die de stamakte van CN bekijkt kan hetzelfde zeggen. Of nog, de stats die soms gepost worden op het AF zeggen evenveel.

Maar de redenen waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn, of de weinige interessante gebeurtenissen, worden niet vermeld.

Een paar diepte-interviews met bepaalde spelers van de bewuste stammen die als goed op de hoogte kunnen worden beschouwd hadden veel meer diepgang aan het nu vrijblijvende artikel kunnen geven. Het artikel heeft immers meer weg van een grafiekje met daarbij een kattebelletje.

Een gemiste kans...

sorry als ik kritisch overkom, anderzijds begrijp ik best dat je CN niet te veel aandacht wilde geven en vanuit dat standpunt begrijp ik het artikel volkomen! :D

Sluit ik mij bij aan. Vond het artikel slecht overkomen, erg kort door de bocht met die grafieken alleen. Er mist veel achtergrond informatie voor en van beide stammen.
 

DeletedUser

Guest
ik geloof dat ik en danny verbiest zich hadden opgeworpen als gegadigden voor de intervieuw

tuurlijk zit je goed dat we een topstam zijn aan deh and van stats
maar intervieuw was ook leuk geweest toch?

Er is een maximumgrens gesteld op het aantal interviews per uitgave;)
 

DeletedUser

Guest
ik geloof dat ik en danny verbiest zich hadden opgeworpen als gegadigden voor de intervieuw

tuurlijk zit je goed dat we een topstam zijn aan deh and van stats
maar intervieuw was ook leuk geweest toch?

Het is interview, en niet intervieuw. Intervieuw met een u erbij is op franse wijze geschreven. Een schoonheidsfoutje die ik vaak tegenkom, en kan het dan niet laten hem te verbeteren. ^^

Groets
Lil
 

DeletedUser

Guest
@ lil-john: Franse wijze?

@ oneal: Er wordt hier geen copy-paste interview bedoeld dat gepubliceerd moet worden, maar simpelweg interviews als research, om je te documenteren en te verdiepen in de materie.
 

DeletedUser

Guest
Ik sluit me aan bij Gilga. Er kon heel wat dieper gegraven worden dan enkel de stats oppervlakkig te bekijken.

Zo ook.. wij vinden de oorlog met TWR niet noob, als hij naar de OD had gekeken (ok die zegt ook niet alles) dan had hij gezien dat TWR ook wel een goede stam is. Het lijkt me gewoon of dit artikel is rap rap gemaakt omdat het moest.
 

DeletedUser

Guest
Mischien moet je idd wat meer tijd in de oorlogen steken. Die met [TWR] hebben ze idd goede stats, maarja, als je lekker met de nr.5 en de nr.3 van de wereld die de nr.7 omsingelen een bg maakt en dan de nr.7 aanvalt en dan nnog samen slecht speelt is het toch wat minder knap :D
En ga nu niet die bg ontkennen, CN internt OAD al. Staffy word door ons ingemaakt CN gaat internen. Ook memphilala of zoiets word geinternt door CN (OD stijging van 0.00).
Keep up the good work:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
internen van OAD wat zit jij nou slap uit je nek te kletsen...
maar oneall als je gene interview (en geen intervieuw, bedankt lil) meer mag nemen maar dan gene topic dit sloeg ind nergens op
ok we komen het beste uit de bus maar achtergrond info is altijd gewenst
 

DeletedUser

Guest
internen van OAD wat zit jij nou slap uit je nek te kletsen...
maar oneall als je gene interview (en geen intervieuw, bedankt lil) meer mag nemen maar dan gene topic dit sloeg ind nergens op
ok we komen het beste uit de bus maar achtergrond info is altijd gewenst

Ja, of ze verliezen dorpen aan jullie terwijl er geen ODD bijkomt, wat wel vreemd is of niet?
 

DeletedUser

Guest
Haha, hij weet ook zoveel.

Side 1:
Tribes: =OAD=
Players:

Side 2:
Tribes: CN
Players:

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 150
Verschil: 114

image.php
 

DeletedUser

Guest
...en wat wil je precies zeggen met die stats? Of wil je gewoon bevestigen dat Julius gelijk heeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weet ik, en 51 - 1 laatste maand. Wel zo dat er de laatste maand 0 ODD bijkwam waar er wel dorpen van OAD naar CN gingen. Zeg dan niet dat OAD dorpen gratis weggeeft... (Zo noob zijn ze nou ook weer niet :D)

...en wat wil je precies zeggen met die stats? Of wil je gewoon bevestigen dat Julius gelijk heeft?

Natuurlijk heb ik gelijk. De stats liegen er niet om.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou als je kijkt weer eens naar het timeframe "voor altijd" en wanneer =OAD= bg is geworden, dan denk ik idd dat je hier wat op de mouw probeert te spelden.

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mephistophilus verliest de afgelopen maand 50 dorpen aan CN, in die tijd is zijn OD met 0.5 mio gestegen. Lijken mij duidelijke cijfers.
 

DeletedUser

Guest
Het kan, maar er staat niets van op het forum of iets dergelijks.
 

DeletedUser

Guest
Nee jullie forum is leuk wil je zeggen :p

Alhoewel jij het geweldig zult vinden dat je de baas kan spelen daar:

Die jongeman hebben we al lang eruit geknikkerd, nu jullie nog.

PS:

In tegenstelling met mijn beweringen heeft CN. de voorbije week 26 miljoen puntjes uit de stam zijn verdwijnen doordat sub zarka en stafford op 14 november de stam verlieten.

Jammer dat dit erbij staat, anders was het toppie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mephistophilus verliest de afgelopen maand 50 dorpen aan CN, in die tijd is zijn OD met 0.5 mio gestegen. Lijken mij duidelijke cijfers.
:p

Klopt 25-10 laatste overname Zo kort nog dat BG dus. Dus geen dorpen die weggeven worden geen interning.

Wil je nog meer nieuws misschien de statistiekjes er even bij halen

blacknanne versus TWR of zullen we die maar achterwege laten. :p

Side 1:
Tribes:
Players: blacknanne

Side 2:
Tribes: [TWR] [TWR]
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 317
Kant 2: 21
Verschil: 296

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,015,199
Kant 2: 197,170
Verschil: 2,818,029

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan