Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Om even een antwoord te geven, je moet niets. En hoe groot is de kans dat jij (even vanuit gaande dat er 15000 mensen op een wereld starten, en er 10 mensen met een lvl 10 vlag beginnen) deze mensen tegenkomt? Niet zo heel groot. Daarnaast, op het moment dat je groter wordt kom je ze wel tegen, maar dan hebben vlaggen niet zo heel veel zin meer omdat je ze maar op 1 dorp kunt inzetten (corect me if I'm wrong). Daarnaast zie ik nog steeds niet in wat er zo nodig *voordeel* geeft, het belangrijkste; troepen en edels, gaan nog steeds net zo snel (of langzaam). Again, correct me if I'm wrong.

Het gaat om het principe, zoals bik en rode trap al aangaf is er ooit belofte gedaan dat spel dermate oneerlijk zou worden door de PA functies, als jij toevallig naast iemand zit met een level 10 haul vlag en hij is ook nog actief dan heb jij geen schijn van kans. En als jij het geluk kan stimuleren met vlaggen dan geeft dat wel een aanzienlijk voordeel tegen mensen die geen PA gebruiken.

Ook kun je niet meer anoniem op een wereld starten en zit je altijd vast aan een account.

Ik denk dat je je ook even moet bedenken of dit wel zin heeft. In principe is TW al een wat ouder spel, en volgens een hoop mensen saai omdat het "text-based" is, het is een tekstspel, wat voor spannends is er nou te zien? Het leukste van dit spel (vind ik dan) is de samenwerking en de vriendschap die je ermee creëert onder stamgenoten en / of bondgenoten, misschien zelfs met je vijanden. Maar hoe breng je dat in reclame? En hoe zorg je ervoor dat mensen lang genoeg blijven en dit zelf meemaken, om reclame te maken?

Daarnaast is InnoGames nog altijd een commercieel bedrijf, en dus verwacht ik dat ze de kosten tegen mogelijke inkomsten willen afwegen. En daar zullen ze heus onderzoek naar doen, ook met de nieuwe PA functies.
Dat InnoGames naar hun *klant* moet luisteren vind ik persoonlijk ook onzin. Op de nieuwe wereld ben jij nog geen klant namelijk. Natuurlijk is het fijn als er een leuke wereld start, maar als er geen leuke wereld is, start je niet, of zoals al eerder gezegd: dan ga je naar een andere server. Ik speel ook op .net, leuke wereld, nohaul, maar wel een andere server.

Wat is forge of empires en grepolis dan, ook text based. Als je alleen ff naar de reclame van forge of empires kijkt daar kun je genoeg dingen uithalen wat je ook voor reclame van tw kan gebruiken. En zoals ik al eerder zijn is het investeren in de google zoekmachine een goede manier om nieuwe gebruikers aan te trekken.

Innogames is de laatste jaren alleen maar op geld uit en dat gaat ten koste van het spel plezier, vandaar dat ook zoveel mensen stoppen omdat ze er redelijk beu van zijn. Innogames moet natuurlijk wel naar hun klant luisteren, als ze de instellingen doormiddel van inzendingen en stemrondes laten kiezen zullen meer mensen de wereld spelen en is dus ook beter voor de winst.

Nogmaals, op een nieuwe wereld is de klant geen koning :p. En als jij het er als klant niet mee eens bent, dan ga je weg. Het lullig is echter wel, als InnoGames de enige ontwikkelaar in deze categorie is, kunnen ze doen wat ze willen. Mensen die persé willen spelen blijven wel. En inderdaad, wat ook al eerder is gezegd; iedereen is hier moeilijk aan het doen, maar ik verwacht ook dat het grootste gedeelte gewoon start. Wereld 26 draait (ondanks alle moeite toen) ook gewoon nog steeds, zelfs zonder hele grote verschillen dankzij pa functies:
7ae879698bf58ea2b384634cbe236471.png

Dit is onzin, er is veel concurrentie aan browser gebaseerde games kijk Travian, ogame etc.. En als je het nog niet doorhebt verliest Tribalwars de strijd met deze games. En nogmaals als er instellingen kunnen worden opgestuurd en er democratisch besloten kan worden welke instellingen er komen zullen meer mensen op de wereld spelen en wordt er meer geld verdient en is er meer mond tot mond reclame.

Beetje rare opmerking :p. Nieuwe spelers kennen heel het spel niet, en weten niet wat ze moeten verwachten. Is toch alleen maar beter als ze niet worden aangevallen terwijl ze het spel leren? :)

Nee, toen ik dit spel ging spelen trok de actie op W2 mij juist aan om verder te spelen. Waarom zou je je tijd aan een spel verdoen als er geen vorm van actie is? Nu is het ook zo doordat er zo weinig spelers zijn dat veel mensen een veel te groot ego hebben, reageren ook niet meer op de PM's van nieuwe spelers wat ook ronduit belachelijk is.
 
Reactiescore
1.037
Het gaat om het principe, zoals bik en rode trap al aangaf is er ooit belofte gedaan dat spel dermate oneerlijk zou worden door de PA functies, als jij toevallig naast iemand zit met een level 10 haul vlag en hij is ook nog actief dan heb jij geen schijn van kans. En als jij het geluk kan stimuleren met vlaggen dan geeft dat wel een aanzienlijk voordeel tegen mensen die geen PA gebruiken.

Ook kun je niet meer anoniem op een wereld starten en zit je altijd vast aan een account.
Geluk word niet gestimuleerd maar juist zo dicht mogelijk naar 0 gebracht he;)
Daarbij kun je nog steeds anoniem spelen hoor, met wat hulp van stamgenoten op andere werelden ruil je even wat vlaggen die je met beginquests krijgt en je zit aan dezelfde voordelen als die andere "hater"

Wat is forge of empires en grepolis dan, ook text based. Als je alleen ff naar de reclame van forge of empires kijkt daar kun je genoeg dingen uithalen wat je ook voor reclame van tw kan gebruiken. En zoals ik al eerder zijn is het investeren in de google zoekmachine een goede manier om nieuwe gebruikers aan te trekken.
Niks aan toe te voegen, al denk ik wel dat een groot deel van de geïnteresseerden tw al eens gespeeld hebben. Degenen die nu pas zo ongeveer aan hun internettocht beginnen uitgezonderd

Innogames is de laatste jaren alleen maar op geld uit en dat gaat ten koste van het spel plezier, vandaar dat ook zoveel mensen stoppen omdat ze er redelijk beu van zijn. Innogames moet natuurlijk wel naar hun klant luisteren, als ze de instellingen doormiddel van inzendingen en stemrondes laten kiezen zullen meer mensen de wereld spelen en is dus ook beter voor de winst.
Iets als dit maar dan meer uitgewerkt?

Nee, toen ik dit spel ging spelen trok de actie op W2 mij juist aan om verder te spelen. Waarom zou je je tijd aan een spel verdoen als er geen vorm van actie is? Nu is het ook zo doordat er zo weinig spelers zijn dat veel mensen een veel te groot ego hebben, reageren ook niet meer op de PM's van nieuwe spelers wat ook ronduit belachelijk is.
Ik denk dat de goede spelers gewoon zo af en toe de kleineren moeten helpen. Zoiets als neem een mb, niet zozeer voor het clearen (al heb je wel een groot voordeel daarmee) maar vooral om hem een meer complete speler te maken. vooral spelers waarvoor het de eerste wereld is zullen gretig zijn.

Sneller naar het af verwijzen lijkt me ook een optie, gewoon op een link ernaartoe laten klikken voor zo'n beginquest. Nu ze er toch zijn...
 

DeletedUser

Guest
Is het geen idee om langs te gaan bij de Call of Duty Community ? :) Dat je gewoon vraagt of commentatoren een keer in hun filmpje een uitgebreide uitleg over tribalwars willen doen ? Kan een hoop mensen trekken . De grote commentatoren hebben al 10 k abonnees en als je er daar 50 a 100 van trekt is het toch mooi meegenomen . Die brengen dan misschien nog meer mensen met zich mee . Enkel een idee hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Als dit op een nette manier is hoor ik het graag. Je mag ook altijd je ongenoegen nog spuien in mijn inbox als je je daardoor beter voelt. :p

Hee jij bent ook een Innogames slet geworden

Echter wel jammer dat jullie maar niet kunnen stoppen met dit spel want blijven spelen en betalen zodat Innogames winst maakt heeft weinig zin jongens. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat is nu precies je idee?

Dat mensen die beken zijn in de game community van call of duty . Even langsgaan & proberen te regelen dat commentatoren in een filmpje een uitgebreide uitleg over tribalwars doen met de vraag of zei het ook gaan spelen .
Dit kan toch best een hoop mensen trekken .
 

DeletedUser

Guest
Is het geen idee om langs te gaan bij de Call of Duty Community ? :) Dat je gewoon vraagt of commentatoren een keer in hun filmpje een uitgebreide uitleg over tribalwars willen doen ? Kan een hoop mensen trekken . De grote commentatoren hebben al 10 k abonnees en als je er daar 50 a 100 van trekt is het toch mooi meegenomen . Die brengen dan misschien nog meer mensen met zich mee . Enkel een idee hoor :D

ik denk niet dat mensen dat gaan doen:/

COD is een schiet spel wat zich zelf al een beetje in de future afspeelt, TW is een middeleuws spel, dat word hem denk ik niet :/

Maar als het mogelijk is si het wel mooi meegenomen ;)
 

DeletedUser

Guest
ik denk niet dat mensen dat gaan doen:/

COD is een schiet spel wat zich zelf al een beetje in de future afspeelt, TW is een middeleuws spel, dat word hem denk ik niet :/

Maar als het mogelijk is si het wel mooi meegenomen ;)

Niet geschoten, is altijd mis . Als het in deze richting doorgaat is er over een jaar geen tribalwars meer ...
Het valt denk nog wel te redden maar dan moeten Duckje & Consorten wel wat gaan ondernemen
 

DeletedUser49603

Guest
Wat een kut instellingen zeg. Geen idee wat vlaggen zijn maar het zal wel pay2win zijn zoals ik al gelezen heb. Ook weer die vreselijke kerk en ook nog een **** snelheid...

Noty
 

DeletedUser

Guest
Lage snelheid dus gaan mensen eerder die 20% gs omhoog doen. Omdat je ook gs hoger doet.

Innogames is niet dom. :p
 

DeletedUser

Guest
Geluk word niet gestimuleerd maar juist zo dicht mogelijk naar 0 gebracht he;)
Daarbij kun je nog steeds anoniem spelen hoor, met wat hulp van stamgenoten op andere werelden ruil je even wat vlaggen die je met beginquests krijgt en je zit aan dezelfde voordelen als die andere "hater"

Voor een of andere reden clear ik bijna altijd met -15% geluk dus voor mij zou het zeker gestimuleerd worden, maar als je anoniem wilt spelen dan wil je toch juist niet dat andere mensen weten wie je bent in het begin. En je speelt dan dus ook niet op andere werelden of dergelijke ik had het over een compleet schoon account.

Niks aan toe te voegen, al denk ik wel dat een groot deel van de geïnteresseerden tw al eens gespeeld hebben. Degenen die nu pas zo ongeveer aan hun internettocht beginnen uitgezonderd

Met investeren in de google zoekmachine bedoelde ik: Geld inversteren om je website op een bepaald keyword op rang 1 te krijgen, als je bijvoorbeeld browser based strategy game in google intypt dat tribalwars.nl op rang 1 in de zoekresultaten staat en dus ook veel bezoekers en mogelijk nieuwe spelers krijgt.

Iets als dit maar dan meer uitgewerkt?

Meer uitgewerkt idd, dat je bijvoorbeeld een week lang instellingen op af of via pm naar de mods kan zetten en dat er dan democratisch besloten wordt welke instellingen het worden. Op die manier trek je de community er ook meer bij in plaats van pats boem hier de instellingen.

Ik denk dat de goede spelers gewoon zo af en toe de kleineren moeten helpen. Zoiets als neem een mb, niet zozeer voor het clearen (al heb je wel een groot voordeel daarmee) maar vooral om hem een meer complete speler te maken. vooral spelers waarvoor het de eerste wereld is zullen gretig zijn.

Idd jij begrijpt het, als iemand bijvoorbeeld vraagt hoe je het beste kan farmen dat je gewoon ff een normaal antwoord met tips en tricks geeft in plaats van te zeggen dat ze noob zijn of helemaal niet antwoorden.

Ik heb dit bij verschillende mensen gezien en is ronduit belachelijk.

Sneller naar het af verwijzen lijkt me ook een optie, gewoon op een link ernaartoe laten klikken voor zo'n beginquest. Nu ze er toch zijn...

AF is voor mensen die beginnen te onoverzichtelijk dus beginquest is idd goed genoeg.
 
Reactiescore
133
Er wordt in dit topic regelmatig gemeld dat Inno dom bezig is en spelers wegjaagt met zulke instellingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je leuk tw speelt, dan hoef je niet aan iedere wereld mee te doen.

Wereld 32 zal voor spelers met enige ervaring en spelers met meer ervaring een saaie wereld zijn. Voor beginners is het een perfecte wereld.

Als iedereen die hier komt melden dat de instellingen niks zijn en spelers weg zal jagen gewoon wegblijft en met een nieuwe start wacht op een uitdagendere wereld dan hebben die nieuwe spelers die op wereld 32 veel kunnen leren ook echt een kans. Tegen de tijd dat wereld 35 er is kan de dan ingewerkte doelgroep van wereld 32 meedoen tegen de meer gevorderde spelers die hier nu klagen en krijgen we misschien een wereld met meer actie dan nu het geval is.

Volgens mij moet je wereld 32 vooral als een investering in de toekomst zien.
Geef het een kans.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt in dit topic regelmatig gemeld dat Inno dom bezig is en spelers wegjaagt met zulke instellingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je leuk tw speelt, dan hoef je niet aan iedere wereld mee te doen.

Wereld 32 zal voor spelers met enige ervaring en spelers met meer ervaring een saaie wereld zijn. Voor beginners is het een perfecte wereld.

Als iedereen die hier komt melden dat de instellingen niks zijn en spelers weg zal jagen gewoon wegblijft en met een nieuwe start wacht op een uitdagendere wereld dan hebben die nieuwe spelers die op wereld 32 veel kunnen leren ook echt een kans. Tegen de tijd dat wereld 35 er is kan de dan ingewerkte doelgroep van wereld 32 meedoen tegen de meer gevorderde spelers die hier nu klagen en krijgen we misschien een wereld met meer actie dan nu het geval is.

Volgens mij moet je wereld 32 vooral als een investering in de toekomst zien.
Geef het een kans.

:eek:

In your dreams. Net alsof er geen spelers met ervaring gaan spelen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Er wordt in dit topic regelmatig gemeld dat Inno dom bezig is en spelers wegjaagt met zulke instellingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je leuk tw speelt, dan hoef je niet aan iedere wereld mee te doen.

Wereld 32 zal voor spelers met enige ervaring en spelers met meer ervaring een saaie wereld zijn. Voor beginners is het een perfecte wereld.

Als iedereen die hier komt melden dat de instellingen niks zijn en spelers weg zal jagen gewoon wegblijft en met een nieuwe start wacht op een uitdagendere wereld dan hebben die nieuwe spelers die op wereld 32 veel kunnen leren ook echt een kans. Tegen de tijd dat wereld 35 er is kan de dan ingewerkte doelgroep van wereld 32 meedoen tegen de meer gevorderde spelers die hier nu klagen en krijgen we misschien een wereld met meer actie dan nu het geval is.

Volgens mij moet je wereld 32 vooral als een investering in de toekomst zien.
Geef het een kans.

Hier was toch juist de Casual voor gekomen? Ik kan me dus totaal niet in jouw verhaal vinden.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt in dit topic regelmatig gemeld dat Inno dom bezig is en spelers wegjaagt met zulke instellingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je leuk tw speelt, dan hoef je niet aan iedere wereld mee te doen.

Wereld 32 zal voor spelers met enige ervaring en spelers met meer ervaring een saaie wereld zijn. Voor beginners is het een perfecte wereld.

Als iedereen die hier komt melden dat de instellingen niks zijn en spelers weg zal jagen gewoon wegblijft en met een nieuwe start wacht op een uitdagendere wereld dan hebben die nieuwe spelers die op wereld 32 veel kunnen leren ook echt een kans. Tegen de tijd dat wereld 35 er is kan de dan ingewerkte doelgroep van wereld 32 meedoen tegen de meer gevorderde spelers die hier nu klagen en krijgen we misschien een wereld met meer actie dan nu het geval is.

Volgens mij moet je wereld 32 vooral als een investering in de toekomst zien.
Geef het een kans.

Ok, maar hoelang moeten we wachten dan, sinds w27 heb ik al niet echt meer een wereld gezien voor de echt ervaren mensen?
 

DeletedUser

Guest
Er wordt in dit topic regelmatig gemeld dat Inno dom bezig is en spelers wegjaagt met zulke instellingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je leuk tw speelt, dan hoef je niet aan iedere wereld mee te doen.

Wereld 32 zal voor spelers met enige ervaring en spelers met meer ervaring een saaie wereld zijn. Voor beginners is het een perfecte wereld.

Als iedereen die hier komt melden dat de instellingen niks zijn en spelers weg zal jagen gewoon wegblijft en met een nieuwe start wacht op een uitdagendere wereld dan hebben die nieuwe spelers die op wereld 32 veel kunnen leren ook echt een kans. Tegen de tijd dat wereld 35 er is kan de dan ingewerkte doelgroep van wereld 32 meedoen tegen de meer gevorderde spelers die hier nu klagen en krijgen we misschien een wereld met meer actie dan nu het geval is.

Volgens mij moet je wereld 32 vooral als een investering in de toekomst zien.
Geef het een kans.

Denk jij dat mensen 10 jaar lang tw gaan spelen?
 

DeletedUser

Guest
Er wordt in dit topic regelmatig gemeld dat Inno dom bezig is en spelers wegjaagt met zulke instellingen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je leuk tw speelt, dan hoef je niet aan iedere wereld mee te doen.

Wereld 32 zal voor spelers met enige ervaring en spelers met meer ervaring een saaie wereld zijn. Voor beginners is het een perfecte wereld.

Als iedereen die hier komt melden dat de instellingen niks zijn en spelers weg zal jagen gewoon wegblijft en met een nieuwe start wacht op een uitdagendere wereld dan hebben die nieuwe spelers die op wereld 32 veel kunnen leren ook echt een kans. Tegen de tijd dat wereld 35 er is kan de dan ingewerkte doelgroep van wereld 32 meedoen tegen de meer gevorderde spelers die hier nu klagen en krijgen we misschien een wereld met meer actie dan nu het geval is.

Volgens mij moet je wereld 32 vooral als een investering in de toekomst zien.
Geef het een kans.

Nee, echt niet. Alle mensen met oudere accs die vlaggen bezitten hebben een voorsprong. Dan hebben de nieuwe spelers nog minder kans.
 
Reactiescore
133
:eek:

In your dreams. Net alsof er geen spelers met ervaring gaan spelen.
Die zullen er inderdaad zijn, waarschijnlijk ook in de meerderheid. In dat geval zullen deze instellingen voor hen toch in een behoefte voorzien.

Hier was toch juist de Casual voor gekomen? Ik kan me dus totaal niet in jouw verhaal vinden.
De casual is een erg saaie wereld met grote beperkingen. Wanneer je daar een tijdje rondgelopen hebt dan ben je wel toe aan een herstart op een wereld zonder casual-beperkingen. Wereld 32 zou dat opstapje kunnen zijn.

Ok, maar hoelang moeten we wachten dan, sinds w27 heb ik al niet echt meer een wereld gezien voor de echt ervaren mensen?
De huidige classic is een uitdagende wereld, maar inderdaad vrij tijdelijk.
Wereld 28 en 29 verschillen niet zoveel van wereld 27 toch? De loopsnelheid is vrijwel gelijk.
Hoe lang er gewacht moet worden op een wereld die zich meer op ervaren spelers richt weet ik gelukkig niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan