Welke stam overleeft?

DeletedUser

Guest
zozo, dus als CN mij op het verkeerde been zette indertijd met jasperverloo en in pm's voordeed alsof hij aan onze kant stond en zelfs aanvalsrapportjes doorstuurde alsof hij ook CN aanviel dan was dat 'strategisch' .... als iddo mij probeert te laten overlopen en ik laat uitschijnen dat ik er wel op inga dan is dat 'vuil spel' ..... conclusie : 'strategisch' en 'vuil spel' zijn synoniemen zeker?
 

DeletedUser

Guest
zozo, dus als CN mij op het verkeerde been zette indertijd met jasperverloo en in pm's voordeed alsof hij aan onze kant stond en zelfs aanvalsrapportjes doorstuurde alsof hij ook CN aanviel dan was dat 'strategisch' .... als iddo mij probeert te laten overlopen en ik laat uitschijnen dat ik er wel op inga dan is dat 'vuil spel' ..... conclusie : 'strategisch' en 'vuil spel' zijn synoniemen zeker?

Je hebt helemaal gelijk Abrikoos. Destijds met Jasperverloo richting jou was strategisch of een vuil spel (hoe je het noemen wil), dus hetgeen jij gedaan hebt met Iddo over het al dan niet overkomen naar CN is daarbij vergeleken niks ergs. En gelijk heb je dat je er zo mee omgegaan bent.

CN laat zich hier weer verschrikkelijk gaan, ze zetten de stam weer eens te kakken op het AF, ik schaam me ervoor en doe er na dit bericht ook niet meer aan mee.
Iddo is leider af, doet elke keer dom op het AF (als een kat in het nauw) of stuurt via PM berichten naar anderen dat we allemaal op delete gaan als het hem even niet gaat zoals het hoort...laat hem voor zichzelf spreken met zn deleten.

Gr, Roel
 

DeletedUser

Guest
Je hebt helemaal gelijk Abrikoos. Destijds met Jasperverloo richting jou was strategisch of een vuil spel (hoe je het noemen wil), dus hetgeen jij gedaan hebt met Iddo over het al dan niet overkomen naar CN is daarbij vergeleken niks ergs. En gelijk heb je dat je er zo mee omgegaan bent.

CN laat zich hier weer verschrikkelijk gaan, ze zetten de stam weer eens te kakken op het AF, ik schaam me ervoor en doe er na dit bericht ook niet meer aan mee.
Iddo is leider af, doet elke keer dom op het AF (als een kat in het nauw) of stuurt via PM berichten naar anderen dat we allemaal op delete gaan als het hem even niet gaat zoals het hoort...laat hem voor zichzelf spreken met zn deleten.

Gr, Roel

Respect voor deze reactie :)
 

DeletedUser14103

Guest
zozo, dus als CN mij op het verkeerde been zette indertijd met jasperverloo en in pm's voordeed alsof hij aan onze kant stond en zelfs aanvalsrapportjes doorstuurde alsof hij ook CN aanviel dan was dat 'strategisch' .... als iddo mij probeert te laten overlopen en ik laat uitschijnen dat ik er wel op inga dan is dat 'vuil spel' ..... conclusie : 'strategisch' en 'vuil spel' zijn synoniemen zeker?

Sorry hoor maar 2 maand geleden heb je hier een heel apart topic voor geopend...
JIJ hebt jasperverloo aangeschreven en niet andersom. Dus niet komen huilen dat wij vuil spel speelden/spelen.
Daar was niets vuils aan en bevestigd door vele spelers.
Ik heb de pm's hier toen geplaatst en achter zoveel maand probeer je weer over de brug te komen met die bullshit.

Dat zo'n berichten geschreven worden is een feit, het is een onderdeel van het spel.
Mijn reactie was dat ik het niet van jouw verwacht had en dat ik je hoger had ingeschat en ik het dus spijtig vond.
 

DeletedUser14103

Guest
Daar heb je hem ook weer hoor pfffff

Cut de crap he blend :cool:

ja daar heb je me weer pffff,
Dit forum dient toch om te reageren en je mening te geven?

De mening van jouw draagt ook weer veel bij...
 

DeletedUser41379

Guest
En daar is hij weer :mad:

Niks beters te doen dan elke keer als Blend reageert op AF zoiets te zeggen?:rolleyes:

Laat jou post dan ook inhoud hebben ipv zulke onzin. En ja ik weet dat deze post ook niet nuttig is, maar dit moest ik gewoon even zeggen.:)
 

DeletedUser

Guest
Dames, dames, dames.
In de laatste posts lees ik nergens nog iets over of enige stam dan zal overleven.
Dat lijkt toch keer op keer moeilijk om ontopic te reageren hé!


My guess:
Nog altijd -TA-.
Zijn lekker stil, doen rustig verder, standvastig, kunnen een deel van de linkerkant innemen. En dat terwijl de rest oorlogje voert.
Als ze geluk hebben, kunnen ze gewoon de rest van de top5stamrestjes op rapen. :p
 

DeletedUser

Guest
Sowieso TA :)

Eens we het westen hebben, rustig oostwaarts trekken, door Only, en daarna einde maken aan Koninkrijk What :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14103

Guest
Sowieso TA :)

Eens we het westen hebben, rustig oostwaarts trekken, door Only, en daarna einde maken aan Koninkrijk What :D

Dan spreken we over 2014 ofzo? :)

-TA- heeft inderdaad wel een relaxed ligging als het zijn huidige BG's kan behouden.
 

DeletedUser

Guest
@ blend Haha, ja 2014 is denk ik een goede schatting, maar ach, ik heb tijd, ben nog maar net m'n nest uit. ;)

@what Ik ben een ekster, ik pik je kroon, en vervolgens geef ik die aan king Riothamus.
Eens hij je kroon heeft is je heerschapij over, luistert iedereen van CN naar hem, en is het R.I.P. king What.(want zo gaat dat bij maffiosi) :D
 

DeletedUser42482

Guest
Vleugel alle CN leden heb ik in mijn macht! Heb in elke stam een ridder zit, heel w7 is van mij!

KING WHAT!
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor maar 2 maand geleden heb je hier een heel apart topic voor geopend...
JIJ hebt jasperverloo aangeschreven en niet andersom. Dus niet komen huilen dat wij vuil spel speelden/spelen.
Daar was niets vuils aan en bevestigd door vele spelers.
Ik heb de pm's hier toen geplaatst en achter zoveel maand probeer je weer over de brug te komen met die bullshit.

Dat zo'n berichten geschreven worden is een feit, het is een onderdeel van het spel.
Mijn reactie was dat ik het niet van jouw verwacht had en dat ik je hoger had ingeschat en ik het dus spijtig vond.


ik had al gesprekken gehad met jasperverloo voor die CN-gezinde speler er op kwam, toen ik dan nog eens contact opnam deed de nieuwe speler zich voor als de oude, die nog altijd niet vijandig tegen mij stond en nog steeds wilde meewerken tegen CN.... dat lijkt me toch wel een verschil

bovendien had ik me daarbij neergelegd, enkel toen IDDO mij vroeg om over te lopen rook ik de kans om jullie een koekje van eigen deeg te geven, een ligt-versie van het koekje dat jullie mij gaven ..... ik wilde hier enkel de aandacht vestigen dat jullie het toen als 'strategisch' bestempelden, en dat wat ik nu deed als 'vuil spel' afgedaan werd door sommige leden van CN, maar gezien de reactie van roelvb (en 2 andere CN-leden reageerden hetzelfde in pm) zijn er ook bij CN spelers die mijn zienswijze delen
 
Bovenaan