Welke stam overleeft?

DeletedUser

Guest
hoe? wisten jullie dat nog niet ..... werd me toch verteld door iddo .....

hij voelt zich zoals calimero, iedereen wil CN aanvallen .... alle grote boze stammen tegen het kleine CN, en dat is niet eerlijk ....

en omdat het niet eerlijk is gaat CN massaal op delete drukken ... zo heeft iddo het toch gezegd ....
 

DeletedUser42482

Guest
En weer een poging om de aandacht van CN te krijgen :D

Ga zo door dude :eek: Misschien dat je dan wel serieus genomen wordt :D
 

DeletedUser

Guest
aandacht? tiens, die had ik toch al ....

iddo was weer eens op zoek naar overlopers (hij noemt het 'versterkingen') en strak zowel mij als dennis roos aan .... en dan schrikt hij dat er een beetje met hem gespeeld wordt ..... tja, toen duidelijk werd dat we er niet op ingaan en het ook nooit van plan waren dan heeft hij letterlijk gezegd dat CN massaal op delete zal drukken ..... moet ik je de conversatie doorsturen?
 

DeletedUser42482

Guest
Ik ging er bijna nog serieus op in ook nog, hoe dom van mij zeg :D

Toch nog durf je het weer te wagen om aandacht te zoeken :eek:
 

DeletedUser

Guest
hoe moet ik dit anders interpreteren :

IDDO MANOAH vandaag om 11:36 uur
gaan we gewoon massaal op delete interesseert ons niks hoor
als iedereen triest gaat doen doen wij mee
 

DeletedUser42482

Guest
Abrikoos, je bent er bijna!! Nog even doorgaan en misschien trek je de aandacht van CN:D

Ik zit al zo lang niet meer in CN, ik zit tegenwoordig in EXE.
 

DeletedUser

Guest
waar jij staat, hangt, ligt of zit ... tja, wie geeft daar wat om .....

het gaat hier in dit item om 'welke stam overleeft' ... en als ik dan van de leider van CN hoor dat ze op delete gaan dan vind ik dat de moeite waard om hier te melden, want IDDO speelt toch geen spelletjes he, hij meent altijd wat hij zegt, of niet soms?
 

DeletedUser

Guest
waar jij staat, hangt, ligt of zit ... tja, wie geeft daar wat om .....

het gaat hier in dit item om 'welke stam overleeft' ... en als ik dan van de leider van CN hoor dat ze op delete gaan dan vind ik dat de moeite waard om hier te melden, want IDDO speelt toch geen spelletjes he, hij meent altijd wat hij zegt, of niet soms?

Hij is wss net zo eerlijk tegen jou, als jij tegen hem, toch? :) En natuurlijk gaan we allemaal op delete, we volgen graag het voorbeeld van het o zo machtige TWR. We zullen ook bezwijken onder de druk van OAD.
 

DeletedUser

Guest
Lol we gaan weer moddergevechten houden.

Dacht je nu echt Abrikoos dat we jullie niet door hadden :D

Ik heb net een leuke pm wisseling gehad met je daarvoor dat je =OAD= nooit zou verlaten
 

DeletedUser

Guest
aandacht? tiens, die had ik toch al ....

iddo was weer eens op zoek naar overlopers (hij noemt het 'versterkingen') en strak zowel mij als dennis roos aan .... en dan schrikt hij dat er een beetje met hem gespeeld wordt ..... tja, toen duidelijk werd dat we er niet op ingaan en het ook nooit van plan waren dan heeft hij letterlijk gezegd dat CN massaal op delete zal drukken ..... moet ik je de conversatie doorsturen?

Abrikoos je vergeet ook nog Blutus die was ook benaderd door IDDO.
 

DeletedUser

Guest
nee, jullie hadden het niet door ... of twijfelden toch genoeg om het te blijven proberen .....

en inderdaad, het 'eens zo machtige TWR' was in hetzelfde bedje ziek als CN, alle verhoudingen in acht genomen natuurlijk, teveel leden die al te lang enkel maar moesten aanvallen ...... aanvallen is leuk en je bepaalt zelf het tijdschema .... wekenlang moeten verdedigen is in feite een ander spel, en dat spelletje worden de meesten blijkbaar rap beu ..... de kans bestaat dus inderdaad dat CN een TWRke gaat doen .....
 

DeletedUser

Guest
en blijkbaar twijfelde jij toch ook comateuz ... dit was je laatste bericht naar mij toe, een tijd na ons gesprek :

Comatauz op 24.08. om 22:44 uur
Hoor ik wat geruchten klopt dat Koos?
 

DeletedUser

Guest
Er werd gevraagd welke stam overleeft, niet welke massaal op delete zou gaan/ging gaan/zou willen gaan/zou moeten gaan/...

Ontopic blijven dus.

Ok, CN gaat dan massaal op delete! Wie overleeft Abrikoos?
 

DeletedUser

Guest
als een stam op delete drukt dan zal ze ook niet overleven .... toch redelijk ontopic, of mogen we enkel vermelden welke stammen WEL zullen overleven? vooruit dan maar, =oad= zeker?
 

DeletedUser

Guest
Zo, zo moeilijk is dat toch niet! :)

-TA- is mijn keuze!
Maar het is weinig waarschijnlijk dat 1 stam overleeft (meerdere wel dus), vermoed niet dat een wereld zo lang verder gaat.
 

DeletedUser

Guest
en blijkbaar twijfelde jij toch ook comateuz ... dit was je laatste bericht naar mij toe, een tijd na ons gesprek :

Comatauz op 24.08. om 22:44 uur
Hoor ik wat geruchten klopt dat Koos?

Dat is ook een interpretatie die je eraan kunt geven :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie kennen de tarieven!

Ik zal binnenkort ook sexy bikini's verkopen voor de moddercatch-gevechten. Ik kan me voorstellen dat Comatauz bijv. dat niet altijd op zak heeft...
Maar goed, ik ben nog in onderhandeling over de prijzen...:D
 

DeletedUser

Guest
waar jij staat, hangt, ligt of zit ... tja, wie geeft daar wat om .....

het gaat hier in dit item om 'welke stam overleeft' ... en als ik dan van de leider van CN hoor dat ze op delete gaan dan vind ik dat de moeite waard om hier te melden, want IDDO speelt toch geen spelletjes he, hij meent altijd wat hij zegt, of niet soms?

Ik dacht dat CN juist altijd een stelletje grappenmakers waren die nooit serieus op het forum konden doen en alleen maar met modder konden gooien, maar dat ze ook nog serieuze spelers hebben verbaast me!!!!!
 

DeletedUser14103

Guest
hm abrikoos... daar gaat mijn respect voor jouw.

Iddo heeft inderdaad bij jou en Dennis geinformeerd om CN te versterken.
Waarom jij het "versterken" (tussen quotes) noemt weet ik niet, maar de reden dat OAD nog dorpjes heeft is:
1) we niet genoeg edels hebben
2) we ook nog andere vijanden hebben

De reden dat Iddo bij jullie langskwam was
1) Jullie edels hebben
2) Jullie als weinigen binnen OAD, het spelletje echt snappen en op "CN-niveau" zitten.

Je kon de aanvraag van Iddo gewoon ook afslaan en eerlijk zijn. Dan had je nog het respect van CN gehad en kwam je niet als vuilspeler over.
En het danog aanhalen op het AF.

Maar goed... jouw keuze.
Ik vind je reactie heel jammer.
 
Bovenaan