Welke stam overleeft?

DeletedUser

Guest
Ik denk dat óf exe.! óf CN gaat overleven, natuurlijk, voor die echte werelldoorlog uitbreekt zal er nog het nodige gebeuren(TSG., DARE, =OAD=, Only, K32 etc.) Discussier!
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat alle stammen nog wel wat jaartjes mee zouden kunnen gaan :)
 

DeletedUser19888

Guest
Ik den kdat TA wel ver komt. als ze alles richting rim sluiten, dan hebben ze een mooi cluster
 

DeletedUser14103

Guest
Zo goed als alle stammen werken samen (BG / NAP / Dunno ) ... dus iedereen overleeft en gaan straks tribalhugs spelen! :rolleyes:
 
Reactiescore
14
Ik denk eerder dat Only er ook bij gaat staan met het overleven...
Hebben al veel oorlogen gestreden, en hebben het tot noch toe goed doorstaan.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop natuurlijk dat Sleep blijf overleven :D
maar persoonlijk denk ik dat -TA-, Exe.! en Only heel lang blijven ;)
 

DeletedUser

Guest
Exe.! blijft tot het einde.. als we straks het noordoosten binnenhebben hebben we een geweldige cluster (hebben we nu al)
 

DeletedUser42482

Guest
Jullie hebben het fout!

Ins wordt het uiteindelijk, ze hebben nu een underdog positie die jullie zwaar over het hoofd zien.. Ze komen terug en verslaan heel w7 inclusief CN!
 

DeletedUser

Guest
ja oke Ins is taai maar ze gaan niet veel groter worden in hun omgeving en waar halen ze anders zo veel leden vandaan??
 

DeletedUser42482

Guest
ja oke Ins is taai maar ze gaan niet veel groter worden in hun omgeving en waar halen ze anders zo veel leden vandaan??

In de wandelgangen zijn er gesprekken gaande over dat only en exe bij ins solliciteren! Wie had dat nou gedacht he.. W7 gebeuren
steeds hele rare dingen.

Let op binnenkort zie je zelfs OAD een fusie aangaan met K32.:D
 

DeletedUser

Guest
jongens, what moeten jullie niet serieus nemen, hij bazelt maar wat :D
 

DeletedUser42482

Guest
@JOEPIE PEUR!

Wat zeg je nou! Je weet dat het zo is :D Het is bijna zo ver dat DARE een fusie aan gaat met EXE! OAD en TA zijn ook
gesprekken aan het voeren. Wat betreft Ins, ze komen terug King wissel!
 
Reactiescore
14
In de wandelgangen zijn er gesprekken gaande over dat only en exe bij ins solliciteren! Wie had dat nou gedacht he.. W7 gebeuren
steeds hele rare dingen.

Let op binnenkort zie je zelfs OAD een fusie aangaan met K32.:D

What, dat was nog geheim :(
Niemand mocht weten dat Only en Exe! flop zijn en InS gewoon de beste is!
 
Bovenaan