Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser58335

Guest
Nee dat kan je niet, daarvoor is jullie referentiekader waarschijnlijk te klein, neem maar van me aan dat dit niet zomaar door de doorsnee belg of nederlander geschreven wordt.
 

DeletedUser64848

Guest
Zowiezo de helft kan dit... Daar hoef je geen leraar nederlands voor te zijn... Ik ben 15 en zelfs ik kan zo'n tekst schrijven.
 

DeletedUser58335

Guest
Nee, je kunt wel zeggen dat je dat kan, maar jouw imitatie van toontje was niet goed genoeg, zijn stijl van schrijven is gewoon stukken beter.
 

DeletedUser

Guest
Het wordt weer tijd voor een serieus lijstje, in plaats van al dat gespam van de laatste dagen.

1) Henry Ford Mustang -- Quiem!
Dit vind ik zonder twijfel de beste spelers van w26. Met hun aanvallende manier van spelen weten ze lange tijd de top 3 te domineren, zelf na de redelijk uitgevoerde massa's van Qaa?, wist die auto de top 1 rang te heroveren. Ik vind z'n cluster niet geweldig, maar de manier waarop het toch elke keer weer wordt georganiseerd (farmen, bashen deffen etc.) ben ik diep van onder de indruk.... Respect. Ik kan nog uren door lullen over deze speler en hem helemaal de hemel in prijzen, maar anders kom ik niet aan de anderen toe, dus ik laat het hierbij.

Is hij eenbaas: Ja

2) smashingone -- Quiem!
Deze speler heeft het voor elkaar gekregen om solo deze topprestatie op de ranglijst te behalen. Extreem veel weerstand heeft hij nooit gekend, maar wat een rammer is hij. Z'n (al verslagen) tegenstanders weten wat ik bedoel. Binnen de stam handelt hij heel aangenaam, dat bleek toen er ondersteund moest worden. Ik vind hem geweldig.

Is hij eenbaas: Ja

3) Ammumu -- Gentle
Een rimmertje, en een hele goede, dat mag wel duidelijk zijn. Hij staat bekend als de farmkoning van w26, wat soms voor frustraties kan zorgen bij Quiem! leden die door hem de rover award net voor hun neus vandaan zien glippen.

Z'n aanvalsrang is voor zijn positie op de ranglijst middelmatig, maar deze speler wel weet hoe dit spelletje gespeeld moet worden. Waarschijnlijk zal hij dan wel slim aanvallen, in plaats van alles te bashen. Verder komt hij sympathiek over als ik z'n forumberichten doorlees, dus van mij mag hij blijven ;)

Is hij eenbaas: Ja

4) nickodinho -- Quiem!
Deze Belg ken ik al sinds begin maart dit jaar. We zitten al langere tijd bij elkaar in de stam en na de fusie ben ik de 3e Co op dat account.

De hoofdspeler is een heel sympathieke speler en kent elke skill. Z'n account ziet er van binnen werkelijk prachtig uit; heel georganiseerd met een cluster waar je u tegen zegt. Inderdaad, z'n aanvalsrang kan beter, maar de tegenstanders die hij heeft gekend hadden niet ''het hoogste niveau''.

Is hij eenbaas: Ja


5) ZjiZje -- Gentle
Gezien z'n aanvalsrang is hij van hetzelfde ras als auto en smash, een rammer. Hij was net als ik een late bloeier, enkel staat hij momenteel rang 5 en ik niet :( Tot hoever ik z'n spelersakte bekijk zie ik veel barbarendorpen, maar gezien het aantal punten van die oude dorpen, had de oude eigenaar, heel begrijpelijk, gelijk z'n account verwijderd toen hij merkte dat hij het target van Zjizje bleek te zijn. Uit betrouwbare bron weet ik dat hij ook nog eens een goede leider is, mijn respect heeft hij.

Is hij eenbaas: Ja

6) Return of the Kings -- Quiem!
Deze rimspeler lijkt me de bashende versie van Ammumu. Hij beukt er flink op los en dit keer is de internnoob dragosz het slachtoffer. Aangezien hij aan de andere kant van de wereld ligt en ik weinig contact heb met hem, kan ik verder weinig over hem schrijven. Wel ben ik trots dat hij in mijn stam zit, terecht rang 6, een topper.

Is hij eenbaas: Ja

7 Pirattack -- (V)(R)
Dit is zo'n speler die ik langere tijd rond deze rang zie; maar eigenlijk weet ik niets over hem. De dorpen die hij pakt zijn voornamelijk clustervergroting en dorpen van noobs (just like me). Vandaar dat ik nog niet weggeblazen ben van hem, maar dat kan nog komen.


Is hij eenbaas: Geen idee

8) Heisenberg -- (V)(R)
Zij is een degelijke speler. Ze boekt zichtbare successen op haar tegenstanders, en dan mag je de stempel ''top 20 waardig'' wel op haar account drukken. Velen vinden haar een goede stamleider, maar soms komt ze ''te veel'' op voor haar leden en zaagt ze urenlang door waardoor ik wegens eenzijdige informatie haar een stuk minder sympathiek vind, maar goed.

Is zij eenbaas: Ja

9) Thor44 -- Gentle
De huidige speler ken ik van .n0t0ri0us, in de tijd dat ik in .ko zat. Hij bleek toen als stamleider een van de spionnen van cova te zijn en toen ik erachter kwam kon ik hem wel wurgen. Maar eerlijk is eerlijk, goed gespeeld. Sinds de nieuwe speler erop zit heb ik weinig strategische hoogstandjes gezien, voornamelijk interns en het edelen van barbarendorpen. Ik ben daardoor nog niet overtuigd van z'n skills. Noob nee, pro misschien.

Is hij eenbaas: Geen idee

10) DarthVerneder -- Brain
Van deze speler weet ik werkelijk niets. Vandaar dat hem ga beoordelen op z'n stats. Z'n aanvalsrang vind ik prima voor zijn rang, hij edelt van verschillende ''bronnen'', gemixt met interns. Maar kan je daardoor met zekerheid zeggen dat hij top 20 waardig is? Ik weet het niet. Voor nu:

Is hij eenbaas: Geen idee

11) NowItsMyTurn -- Gentle
Ik volg deze speler sinds dat hij rang 80 staat. Hij is me bijgebleven omdat hij een superleuk profiel had. Hij poste letterlijk elk gekregen bericht op z'n profiel, en daar zaten hele grappige tussen. Tijdens het timen door was dat leuk om door te lezen, maar goed, ter zake. Gezien z'n veroveringen kan je hem oprecht het stempel ''top 20 waardig'' geven. Hij heeft dorpen gepakt van sterke spelers, gemixt met barbarendorpen van gestopte spelers. De spelers zelf komen op het forum sympathiek over, dus ik ben zeer positief over dit account.

Is hij eenbaas: Ja

12) OurTime --(V)(R)
Zijn naam is me bekend geworden wegens onze gezamenlijke toontjehaat. De speler zelf vind ik sympathiek over komen, maar dat zegt natuurlijk niets over z'n kunde van het spel. Om te beginnen vind ik z'n aanvalsrang opvallend laag. Je hebt laag, maar hij heeft echt heel weinig troepen omgebracht. Z'n lijst van veroverde dorpen ziet er prima uit, maar ja. Blijkbaar niet de sterkste tegenstanders gehad.

Is hij eenbaas: Geen idee

13) V V V -- Quiem!
Hoe kan je positief oordelen als Ajacied over een speler met de naam van een waardeloze Limburgse club. Gelukkig betekent de naam heel wat anders: Ik kom, ik zag, ik overwon. Wegens de vele gratis dorpen heeft hij het tot rang 13 geschopt, en gezien de capaciteiten van z'n dorpensponsers zal dat nog een tijdje zo door gaan. De spelers op het account vind ik geweldig: super aardig en ervaren, maar ze mogen na het geintern eens bewijzen of ze ook daadwerkelijk in de top 20 thuishoren.

Is hij eenbaas: Geen idee

14) VexX -- Quiem!
Deze spelers weten van aanpakken en kunnen goed rammen, dragosz is het levend bewijs daarvan. Gerard is een toffe gozer, wat mij betrefd top 20 waardig.

Is hij eenbaas: Ja

15) Lady Grazia -- *S*
Zij heeft werkelijk niets voor haar dorpen hoeven doen. Ze is al maanden bezig met internen, en persoonlijk vermoed ik dat ze ook niets anders kan.

Is zij eenbaas: Nope

16) dehague -- (V)(R)
Dit is weer zo'n speler waar ik niets mee te maken heb. Hij heeft veel geinternd, en de tegenstanders die hij heeft gekend waren echt niet goed. Z'n aanvalsrang is hoog, maar z'n verdedigingsrang daarentegen is bedroevend laag. Dan mag je ervan uitgaan dat hij weinig weerstand heeft gekend. Deze speler mag net als z'n stamgenootjes laten zien dat hij het plekje op deze ranglijst verdient.

Is hij eenbaas: Geen idee

17) poekieboe -- Quiem!
Onze assaliant, over deze speler kan ik niet kwaad spreken. Hij is een heerlijke teamspeler en heeft alles voor de stam over: dat heeft hij na al die tijd wel bewezen. Z'n account is van binnen een puinhoop, maar z'n prestaties liegen er niet om. Zelfs na een dip wegens een ban wist hij de top 20 weer te bereiken. Ik mag hem, en hoop dat hij nog lange tijd mijn buurman blijft.

Is hij eenbaas: Ja

18) rudy-73 -- Divine
Dit is een oud stamgenoot in de tijd dat ik nog in Carlos zat. Hij is een sympathieke gozer, maar ik krijg soms de indruk dat hij te makkelijk aan z'n dorpen komt. Veel interns, daar heeft hij mazzel mee gehad. Aan de andere kant is z'n aanvalsrang niet bedroevend slecht, maar ben je van je stoel geblazen door hem: nee

Is hij eenbaas: Geen idee

19) .NotOneMoreTime -- Quiem!
Weer een stamgenootje, persoonlijk een geweldige speler, dat zeker. Daen heeft veel humor, en de andere spelers op dit account weten wel hoe dit spelletje gespeeld moet worden. Z'n aanvalsrang is middelmatig, maar dat waren z'n tegenstanders ook. Vooruit dan maar....

Is hij eenbaas: Ja

20) willemurk
De hekkensluiter van de top 20. Als je nog in Qaa? zat, was het lekker makkelijk beoordelen. Noobstam dus noobspelers. Helaas was je sollicitatie niet genoeg om in het goddelijke Quiem! te mogen. Sorry, ik begin op toontje te lijken :p
Je lijst van overgenomen dorpen bestaat uit interns, maar ook uit tactisch speelwerk. Je aanvalsrang kan beter, maar dat is maar een getalletje en zegt weinig over je skills. Een noob ben je niet, maar of je een pro bent mag je nog bewijzen (tegen DJM bijvoorbeeld)

Is hij eenbaas: Geen idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5312

Guest
leuk lijstje, maar idd nog net een paar spelers extra :p maargoed wij krijgen wss toch een geen idee op ons hoofd gestempeld
 

DeletedUser

Guest
Pff als ik een lijstje maak heb je hier de grootste rel ooit ;)
 

DeletedUser64683

Guest
12) OurTime --(V)(R)
Zijn naam is me bekend geworden wegens onze gezamenlijke toontjehaat. De speler zelf vind ik sympathiek over komen, maar dat zegt natuurlijk niets over z'n kunde van het spel. Om te beginnen vind ik z'n aanvalsrang opvallend laag. Je hebt laag, maar hij heeft echt heel weinig troepen omgebracht. Z'n lijst van veroverde dorpen ziet er prima uit, maar ja. Blijkbaar niet de sterkste tegenstanders gehad.

Is hij eenbaas: Geen idee


ik heb inderdaad nog geen goeie tegenstand gehad als je mijn ligging bekijkt zal je dat wel zien tussen wat ik lig ;).
geven hier altijd direct op dus moet het doen met wat ik kan he ^^


maar toch +1 voor de mooie lijst ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nou, B. en ik zijn in elk geval eenbaas met zijn 2en :)

Bedankt voor het mooie lijstje Eenbaas, je hebt even laten zien hoe het moet ;)
 

DeletedUser

Guest
Lady Grazia staat er nog... :(

Vind zelf deze speler veruit het minst top20 waardig ;)

HFM staat op z'n plaats. En de huidige nummer vijf zou gerust op 2 mogen staan.

Kan ik me wel in vinden, dankje toontje!

Maar lees ook over alles en iedereen die ook wel dat soort teksten kunnen schrijven, maar dan zie ik toch heel veel grammaticale fouten in de gewone posts al :). En soms vind ik reacties op/over toontje erg kinderachtig, 'mijn opa is nog slimmer'. Laat toontje toch lekker te werk gaan.

Het wordt weer tijd voor een serieus lijstje, in plaats van al dat gespam van de laatste dagen.

1) Henry Ford Mustang -- Quiem!
Dit vind ik zonder twijfel de beste spelers van w26. Met hun aanvallende manier van spelen weten ze lange tijd de top 3 te domineren, zelf na de redelijk uitgevoerde massa's van Qaa?, wist die auto de top 1 rang te heroveren. Ik vind z'n cluster niet geweldig, maar de manier waarop het toch elke keer weer wordt georganiseerd (farmen, bashen deffen etc.) ben ik diep van onder de indruk.... Respect. Ik kan nog uren door lullen over deze speler en hem helemaal de hemel in prijzen, maar anders kom ik niet aan de anderen toe, dus ik laat het hierbij.

Dankje! Je mag best een héél stuk over HFM schrijven ;)

Jamilan
 

DeletedUser66265

Guest
Een noob ben je niet, maar of je een pro bent mag je nog bewijzen (tegen DJM bijvoorbeeld)

dus willen we pro zijn, dan moeten we benniej wegedelen, en dan maken we pas een kans om in quiem te komen:eek: xd

Zal benniej leuk vinden:p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het overbodig is om tegen HFM te stellen dat hij zich nogmaals moet bewijzen of hij misschien wel pro is.
 

DeletedUser58335

Guest
9) Thor44 -- Gentle
De huidige speler ken ik van .n0t0ri0us, in de tijd dat ik in .ko zat. Hij bleek toen als stamleider een van de spionnen van cova te zijn en toen ik erachter kwam kon ik hem wel wurgen. Maar eerlijk is eerlijk, goed gespeeld. Sinds de nieuwe speler erop zit heb ik weinig strategische hoogstandjes gezien, voornamelijk interns en het edelen van barbarendorpen. Ik ben daardoor nog niet overtuigd van z'n skills. Noob nee, pro misschien.

Is hij eenbaas: Geen idee

Spion van cova :eek:, Jamilan of Niels, willen jullie dit meteen even ontkrachten :eek:
 

DeletedUser5312

Guest
Een noob ben je niet, maar of je een pro bent mag je nog bewijzen (tegen DJM bijvoorbeeld)

dus willen we pro zijn, dan moeten we benniej wegedelen, en dan maken we pas een kans om in quiem te komen:eek: xd

Zal benniej leuk vinden:p

wel goed lezen he nikke ;) hij zegt dat we dan laten zien of we pro zijn of niet, niet of we kans hebben bij quiem ;)
als er geen ijzer gordijn van moraaldieptepunten tussen djm en ons lagen waren we allang in oorlog met djm wss, maarja dat is niet zo, en ik heb ook helemaal geen zin hem van de kaart te halen, tis een leuke gesprekspartner
 

DeletedUser

Guest
Goedenavond ik zal maar eens mijn lijstje posten.

Lijstje van [player=2]Zeru[/player]

20: [player=1]Raymondoppie[/player]
Raymond ken ik niet zo heel erg goed, maar van horen zeggen moet hij een echt beest zijn. !

19: [player=1]viktorsmetteke[/player]
Vriend Viktor, geen commentaar want ik ken jou skills, jij bent absoluut 19 waardig.

18: [player=1] lord matthias 10 [/player]
Hier zijn we het allemaal over eens.. maar toch een plekje waardig ;)

17: [player=1] lord jthp [/player]
Een echte Heer die zijn eigen account zelfs afstaat als er een dame in nood is.

16: [player=1] BeRambo [/player]
Zo sterk was je nou ook weer niet, maar toch plaats ik je plek 16

15: [player=1]nikerunner [/player]
Int vervolg geen nikes maar Oneil of Puma!

14: [player=1] RSVincent [/player]
Meneer Vincent, jij staat op plek 14, omdat ik vind dat jullie een geweldig team zijn, 7 personen op 1 account, dat is pas echt een onwijs sterke combinatie, Helaas werd het wachtwoord veranderd zodat de toegang gesloten bleef..

13: [player=1] Thudge [/player]
Vriend thudge ik besprenkel jou met rang 13, aangezien je het absoluut waard ben, zo'n sterker onderduiker. en eenl speler die hartstikke veel weerstand bood en bleef bieden.

12: [player=1]Vijfentwintigletterwoord [/player]
Vijfentwintigletterwoorden!!! Jij zou juist precies thuis staan op plek 25, maar het is jammer dat het een top 20 is.
Ik raad jou aan om een ietwat socialer contact op te bouwen, zodat je wat sterker kan worden zonder gelijk massa's die op je beuken.. ik geloof in jou. tot volgende keer.

11: [player=1] Currywurst. [/player]
Ook heerlijk een CurryWorst.. maar ik raad je aan in een volgend millennium een ietwat sterkere houding aan te nemen.

10: [player=1] bardtd [/player]
Een goedgezind iemand, en altijd positief,. helaas bewegen de redeneringen zich af en aan tegen het monument.

9: [player=1]loverboybwa [/player]
Arme boy je had op nummer 2 kunnen staan, als je niet zoveel moeite had gedaan voor nummer 9 :O

8: [player=1]eva1986 [/player]
Lieve Eva, weinig punten maar een leuke persoonlijkheid, vandaar nummer 8 voor jou ;)

7: [player=1] chicago76 [/player]
Deze hoogleraar verdient absoluut nummer 7, laten we hopen dat hij in een volgend wereld het kan opbrengen naar nummer 1!

6: [player=1] GrimWolf [/player]
Meneer GrimWolf, altijd een agressieve speler geweest, helaas is dat nu voorbij vandaar een zielig nummertje 6.

5: [player=1] lordremco [/player]
Deze meneer zou ik eerst op nummer 7 plaatsen, maar door zijn fascinerende stats, wil ik hem toch liever op nummer 5.

4: [player=1]jassie101 [/player]
Wat moet ik zeggen, dit spreekt voor zich.

3: [player=1] WEERNIKS [/player]
Wederzijds mag ik dit individu aan de top 3 plaatsten dit omdat hij zich niet laat onderdrukken door hooggeplaatste spelers.

2: [player=1] DeManDieNietSpelenKan [/player]
Deze man heeft inderdaad goede skillz gemaakt, door na zijn start maar meteen te besluiten om toch maar te gaan stoppen.

1: [player=1] Lady Grazia [/player]
Gezien de resterende 19 top 20 spelers in dit lijstje, vind ik dat Lady Grazia wel bijpassend op nummer 1 staat.

-Rick
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64683

Guest
is dit wel van w26 of? ;o
want de enigste naam die ik herken is lady grazia? ;o
 
Bovenaan