Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser36258

Guest
Ja ik weet het, heel origineel
Maar ik vond dit op het w23 forum, dus dacht waarom geen w26:D
Geef hier je mening over de top 20, wie is de top 20 waardig en wie niet, en wie uit buiten de top 20 zou je misschien als vervanging van één van de niet top 20 waardige spelers willen zien.


1 smashingone Quiem!
2 Henry Ford Mustang Quiem!
3 Ammumu Gentle
4 nickodinho Quiem!
5 ZjiZje Gentle
6 Return of the Kings Quiem!
7 Pirattack (V)(R)
8 Thor44 Gentle
9 Heisenberg (V)(R)
10 DarthVerneder Brain
11 NowItsMyTurn Gentle
12 OurTime (V)(R)
13 V V V Quiem!
14 Lady Grazia *S*
15 dehague (V)(R)
16 VexX Quiem!
17 rudy-73 Divine
18 victorkiller7 (V)(R)
19 willemurk
20 Soela (V)(R)

Brand maar los :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had dan op z'n minst jouw opinie verwacht in de openingspost .. ;)
 

DeletedUser

Guest
Oké, ik ga me er eens aan wagen. Maar eigen stamleden beoordelen is lastig :).

1 take shigemichi CoVa

Top20 waardig vind ik hem misschien wel, maar top1? Nee. Er wordt té weinig gevochten voor de veroverde dorpen.

2 Henry Ford Mustang CoVa

-

3 smashingone CoVa

Jahoor smash :). Top20 waardig, nu klaar met de gratis dorpen en weer strijden!

4 ZjiZje Gentle

Speler met een dieselmotor volgens mij, in het begin nooit in de top gezien en nu blijft hij maar rangen snoepen. Top20 waard

5 Dragosz Unitis

Tja, absoluut niet hè.

6 wehavefun Sol

Nee, heel erg veel interns, wel beetje de mode op w26.

7 Thor44 CoVa

Zo'n geval van tja, het is mijn stamgenoot, maar eerlijk is eerlijk, ook erg veel geïnternd. En dan ook ook nog een laag oda als je het vergelijkt met de anderen. Nu zag ik wel dat er vandaag een hoop clears vlak na de nachtbonus getimed waren en ik zie nu net in de odalijst dat hij een enorme sprong heeft gemaakt naar rang 18 oda. Toch zeg ik niet top20 waardig.

8 Ammumu Gentle

Ja, pakt ook zo nu en dan een rover :)

9 nickodinho CoVa

Moet echt nee zeggen. Nog net in de top100 ODA, dan heb je niet veel voor je dorpen gedaan als je ook al geen OD hebt.

10 Heisenberg (V)(R)

Ik ken de speler, een solide speler die niet bang is om te clearen, klaarstaat voor de stam. Dat zijn dé spelers die de top20 waard zijn vind ik.

11 rudy-73 Divine

Zelfde verhaal als bij nickodinho :)

12 Pirattack (V)(R)

Deze man kan lekker beuken tegen HGI zeg! Top20 waardig :)

13 Lady Grazia *S*

Verslagen tegenstanders: 1.738.925 (152.)
Waarvan ongeveer 2derde ODA is
Om je rot te lachen :p

14 assaliant CoVa

Heeft soms gratis dorpen gehad, maar hij kan beuken zeg! Die wil je niet graag als tegenstander. Een ja :)

15 NowItsMyTurn Gentle

Ik ben wel fan van zijn stam, maar deze jongen moet nog wat meer vechten voor zijn dorpen voor ik hem top20 waardig vind. Ik weet zeker dat hij top20 kan blijven als hij zo doorzet, gezien het feit dat hij ook een goede farmer is, maar moet even tonen ook te kunnen vechten.

16 Gerzz CoVa

Ja, heeft bewezen zijn mannetje te staan als het op verdedigen aan komt.

17 DarthVerneder Brain

Randje van de top20, weet niet zo goed of hij het echt waardig is. Heeft wel degelijk aardig wat interns gehad.
Geen mening :D

18 Return of the Kings Quiem!

Kijk ze eens gaan! JA

19 neuf Brain

Domineert zijn gebied. Ging een tijdje terug echt enorm hard! Jammer dat die explosieve groei is gestopt, maar zeker wel top20 waardig!

20 Vaneror CoVa

Account heeft veel eigenaars gekend en is eigenlijk altijd wel een top20 account geweest er kan ook goed verdedigd worden door de huidige bemanning. Ik vind het account zeker top20 waardig.


Zo'n lijst vul ik nooit meer in :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64131

Guest
Zal voor vanavond zijn of morgen zoiets :p Veeeel te lui!
 

DeletedUser56558

Guest
Oké, ik ga me er eens aan wagen. Maar eigen stamleden beoordelen is lastig :).

1 take shigemichi CoVa

Top20 waardig vind ik hem misschien wel, maar top1? Nee. Er wordt té weinig gevochten voor de veroverde dorpen.

2 Henry Ford Mustang CoVa

-

3 smashingone CoVa

Jahoor smash :). Top20 waardig, nu klaar met de gratis dorpen en weer strijden!

4 ZjiZje Gentle

Speler met een dieselmotor volgens mij, in het begin nooit in de top gezien en nu blijft hij maar rangen snoepen. Top20 waard

5 Dragosz Unitis

Tja, absoluut niet hè.

6 wehavefun Sol

Nee, heel erg veel interns, wel beetje de mode op w26.

7 Thor44 CoVa

Zo'n geval van tja, het is mijn stamgenoot, maar eerlijk is eerlijk, ook erg veel geïnternd. En dan ook ook nog een laag oda als je het vergelijkt met de anderen. Nu zag ik wel dat er vandaag een hoop clears vlak na de nachtbonus getimed waren en ik zie nu net in de odalijst dat hij een enorme sprong heeft gemaakt naar rang 18 oda. Toch zeg ik niet top20 waardig.

8 Ammumu Gentle

Ja, pakt ook zo nu en dan een rover :)

9 nickodinho CoVa

Moet echt nee zeggen. Nog net in de top100 ODA, dan heb je niet veel voor je dorpen gedaan als je ook al geen OD hebt.

10 Heisenberg (V)(R)

Ik ken de speler, een solide speler die niet bang is om te clearen, klaarstaat voor de stam. Dat zijn dé spelers die de top20 waard zijn vind ik.

11 rudy-73 Divine

Zelfde verhaal als bij nickodinho :)

12 Pirattack (V)(R)

Deze man kan lekker beuken tegen HGI zeg! Top20 waardig :)

13 Lady Grazia *S*

Verslagen tegenstanders: 1.738.925 (152.)
Waarvan ongeveer 2derde ODA is
Om je rot te lachen :p

14 assaliant CoVa

Heeft soms gratis dorpen gehad, maar hij kan beuken zeg! Die wil je niet graag als tegenstander. Een ja :)

15 NowItsMyTurn Gentle

Ik ben wel fan van zijn stam, maar deze jongen moet nog wat meer vechten voor zijn dorpen voor ik hem top20 waardig vind. Ik weet zeker dat hij top20 kan blijven als hij zo doorzet, gezien het feit dat hij ook een goede farmer is, maar moet even tonen ook te kunnen vechten.

16 Gerzz CoVa

Ja, heeft bewezen zijn mannetje te staan als het op verdedigen aan komt.

17 DarthVerneder Brain

Randje van de top20, weet niet zo goed of hij het echt waardig is. Heeft wel degelijk aardig wat interns gehad.
Geen mening :D

18 Return of the Kings Quiem!

Kijk ze eens gaan! JA

19 neuf Brain

Domineert zijn gebied. Ging een tijdje terug echt enorm hard! Jammer dat die explosieve groei is gestopt, maar zeker wel top20 waardig!

20 Vaneror CoVa

Account heeft veel eigenaars gekend en is eigenlijk altijd wel een top20 account geweest er kan ook goed verdedigd worden door de huidige bemanning. Ik vind het account zeker top20 waardig.


Zo'n lijst vul ik nooit meer in :D

Speciaal voor jou gaan wij morgen maar eens even wat ODA pakken jammer genoeg wel spelers in ons cluster die BB zijn geworden maar toch...
 

DeletedUser

Guest
Oké, ik ga me er eens aan wagen. Maar eigen stamleden beoordelen is lastig :).

1 take shigemichi CoVa

Top20 waardig vind ik hem misschien wel, maar top1? Nee. Er wordt té weinig gevochten voor de veroverde dorpen.

2 Henry Ford Mustang CoVa

-

3 smashingone CoVa

Jahoor smash :). Top20 waardig, nu klaar met de gratis dorpen en weer strijden!

4 ZjiZje Gentle

Speler met een dieselmotor volgens mij, in het begin nooit in de top gezien en nu blijft hij maar rangen snoepen. Top20 waard

5 Dragosz Unitis

Tja, absoluut niet hè.

6 wehavefun Sol

Nee, heel erg veel interns, wel beetje de mode op w26.

7 Thor44 CoVa

Zo'n geval van tja, het is mijn stamgenoot, maar eerlijk is eerlijk, ook erg veel geïnternd. En dan ook ook nog een laag oda als je het vergelijkt met de anderen. Nu zag ik wel dat er vandaag een hoop clears vlak na de nachtbonus getimed waren en ik zie nu net in de odalijst dat hij een enorme sprong heeft gemaakt naar rang 18 oda. Toch zeg ik niet top20 waardig.

8 Ammumu Gentle

Ja, pakt ook zo nu en dan een rover :)

9 nickodinho CoVa

Moet echt nee zeggen. Nog net in de top100 ODA, dan heb je niet veel voor je dorpen gedaan als je ook al geen OD hebt.

10 Heisenberg (V)(R)

Ik ken de speler, een solide speler die niet bang is om te clearen, klaarstaat voor de stam. Dat zijn dé spelers die de top20 waard zijn vind ik.

11 rudy-73 Divine

Zelfde verhaal als bij nickodinho :)

12 Pirattack (V)(R)

Deze man kan lekker beuken tegen HGI zeg! Top20 waardig :)

13 Lady Grazia *S*

Verslagen tegenstanders: 1.738.925 (152.)
Waarvan ongeveer 2derde ODA is
Om je rot te lachen :p

14 assaliant CoVa

Heeft soms gratis dorpen gehad, maar hij kan beuken zeg! Die wil je niet graag als tegenstander. Een ja :)

15 NowItsMyTurn Gentle

Ik ben wel fan van zijn stam, maar deze jongen moet nog wat meer vechten voor zijn dorpen voor ik hem top20 waardig vind. Ik weet zeker dat hij top20 kan blijven als hij zo doorzet, gezien het feit dat hij ook een goede farmer is, maar moet even tonen ook te kunnen vechten.

16 Gerzz CoVa

Ja, heeft bewezen zijn mannetje te staan als het op verdedigen aan komt.

17 DarthVerneder Brain

Randje van de top20, weet niet zo goed of hij het echt waardig is. Heeft wel degelijk aardig wat interns gehad.
Geen mening :D

18 Return of the Kings Quiem!

Kijk ze eens gaan! JA

19 neuf Brain

Domineert zijn gebied. Ging een tijdje terug echt enorm hard! Jammer dat die explosieve groei is gestopt, maar zeker wel top20 waardig!

20 Vaneror CoVa

Account heeft veel eigenaars gekend en is eigenlijk altijd wel een top20 account geweest er kan ook goed verdedigd worden door de huidige bemanning. Ik vind het account zeker top20 waardig.


Zo'n lijst vul ik nooit meer in :D


Je bent bedankt :D love you to <3

Bon je hebt het helemaal juist, slechte ODA ;)
Maar wat niet is kan nog komen... Ik sta wel lekker nummer 9. vorige week nog 7 ^^

We blijven steeds voor de top 20 gaan gewoon!
 

DeletedUser

Guest
ja maar dan sta ik wel in de top 20 :D vaneror weggestoten van zn troon :D
 

DeletedUser54397

Guest
ja maar dan sta ik wel in de top 20 :D vaneror weggestoten van zn troon :D

Bij plek 20 staat een omgedraaide bierkrat waar je op kunt zitten, geen troon ;)
Ik zit op het moment... op zo'n met leer bekleden lounge sofa (die je achterover kunt klappen)!

Waar zit de rest op? xD
 

DeletedUser

Guest
Oké, ik ga me er eens aan wagen. Maar eigen stamleden beoordelen is lastig :).

1 take shigemichi CoVa

Top20 waardig vind ik hem misschien wel, maar top1? Nee. Er wordt té weinig gevochten voor de veroverde dorpen.

2 Henry Ford Mustang CoVa

-

3 smashingone CoVa

Jahoor smash :). Top20 waardig, nu klaar met de gratis dorpen en weer strijden!

4 ZjiZje Gentle

Speler met een dieselmotor volgens mij, in het begin nooit in de top gezien en nu blijft hij maar rangen snoepen. Top20 waard

5 Dragosz Unitis

Tja, absoluut niet hè.

6 wehavefun Sol

Nee, heel erg veel interns, wel beetje de mode op w26.

7 Thor44 CoVa

Zo'n geval van tja, het is mijn stamgenoot, maar eerlijk is eerlijk, ook erg veel geïnternd. En dan ook ook nog een laag oda als je het vergelijkt met de anderen. Nu zag ik wel dat er vandaag een hoop clears vlak na de nachtbonus getimed waren en ik zie nu net in de odalijst dat hij een enorme sprong heeft gemaakt naar rang 18 oda. Toch zeg ik niet top20 waardig.

8 Ammumu Gentle

Ja, pakt ook zo nu en dan een rover :)

9 nickodinho CoVa

Moet echt nee zeggen. Nog net in de top100 ODA, dan heb je niet veel voor je dorpen gedaan als je ook al geen OD hebt.

10 Heisenberg (V)(R)

Ik ken de speler, een solide speler die niet bang is om te clearen, klaarstaat voor de stam. Dat zijn dé spelers die de top20 waard zijn vind ik.

11 rudy-73 Divine

Zelfde verhaal als bij nickodinho :)

12 Pirattack (V)(R)

Deze man kan lekker beuken tegen HGI zeg! Top20 waardig :)

13 Lady Grazia *S*

Verslagen tegenstanders: 1.738.925 (152.)
Waarvan ongeveer 2derde ODA is
Om je rot te lachen :p

14 assaliant CoVa

Heeft soms gratis dorpen gehad, maar hij kan beuken zeg! Die wil je niet graag als tegenstander. Een ja :)

15 NowItsMyTurn Gentle

Ik ben wel fan van zijn stam, maar deze jongen moet nog wat meer vechten voor zijn dorpen voor ik hem top20 waardig vind. Ik weet zeker dat hij top20 kan blijven als hij zo doorzet, gezien het feit dat hij ook een goede farmer is, maar moet even tonen ook te kunnen vechten.

16 Gerzz CoVa

Ja, heeft bewezen zijn mannetje te staan als het op verdedigen aan komt.

17 DarthVerneder Brain

Randje van de top20, weet niet zo goed of hij het echt waardig is. Heeft wel degelijk aardig wat interns gehad.
Geen mening :D

18 Return of the Kings Quiem!

Kijk ze eens gaan! JA

19 neuf Brain

Domineert zijn gebied. Ging een tijdje terug echt enorm hard! Jammer dat die explosieve groei is gestopt, maar zeker wel top20 waardig!

20 Vaneror CoVa

Account heeft veel eigenaars gekend en is eigenlijk altijd wel een top20 account geweest er kan ook goed verdedigd worden door de huidige bemanning. Ik vind het account zeker top20 waardig.


Zo'n lijst vul ik nooit meer in :D

15 NowItsMyTurn Gentle

Ik ben wel fan van zijn stam, maar deze jongen moet nog wat meer vechten voor zijn dorpen voor ik hem top20 waardig vind. Ik weet zeker dat hij top20 kan blijven als hij zo doorzet, gezien het feit dat hij ook een goede farmer is, maar moet even tonen ook te kunnen vechten.

Tsja, daar heb je het al :p
Krijg je soms, edels moeten opsparen voor interns, waardoor je weinig 'goeds' of sterks kan tonen. Maar ik ga ervan uit dat wij nog wel een kans gaan krijgen ons te bewijzen. :)
 

DeletedUser

Guest
Om ook maar eens een lijstje te plaatsen dan!

1 take shigemichi CoVa --> Lijkt erg makkelijk aan de dorpen te komen, in het begin ook veel interns gehad; toch de ODA sterk opgeschroefd, maar ik zie niet direct een account wat echt die rang 1 positie zou móéten hebben. Kan natuurlijk mijn blik van buitenaf zijn, maar zo zie ik het. Top 20 waardig, dat denk ik dan wel!


2 Henry Ford Mustang CoVa --> Pracht account, van wat ik hoor ook echte topspelers, ik denk dat ze er trots op mogen zijn met een hele mooi ODA&ODD rang. Wel weer tegenvallertje dat er begin augustus redelijk wat verloren is gegaan, maar daar is vast ook een reden voor. Had het iig niet verwacht. Sowieso top-5 waardig, misschien wel voor de nummer 1. :)

3 smashingone CoVa --> Ken de spelers helemaal niet, volgens mij nooit wat van gehoord ook. Ziet eruit als een leuk account, maar door de recente interns toch een paar extra plaatsjes op de ranglijst meegesnoept. Alsnog denk ik wel dat ze de top 20 waardig zullen zijn.

4 ZjiZje Gentle --> Stamgenootje, echt een held. Gewoon solo en dan zo makkelijk richting de top stomen, zoals Milano1995 al zei, een echte diesel. In de beginfase lang top 50, maar dan toch zichzelf de top in gevochten. Zeker waardig!

5 Dragosz Unitis --> Veel interns, laat zich op het forum ook niet altijd even 'aantrekkelijk'/positief horen. Ook met deze nieuwe stam, Unitis, vind ik het maar een raar bij elkaar geraapt zooitje. Geen top 20. Wat mij betreft.

6 wehavefun Sol --> Nee. Laatst ook weer dat enorm slechte topic op het AF, laat zich duidelijk van zijn slechtste kant zien. Of misschien is dat wel normaal voor ze, vind het maar een raar idee om dit topic over HFM te openen. Zeker geen top 20 waardig, door interns maar ook de reputatie.

7 Thor44 CoVa --> Bij de start al snel richting intern, maar begint zich ze laatste tijd steeds positiever te laten zien. Beetje twijfel, maar ik zou toch top-20 waardig zeggen.

8 Ammumu Gentle --> Stamgenootje, ook al. Topspelers, veel actief, makkelijk dorpjes snoepend om zo snel richting de top te komen. Met groeirang 2, een (meer dan een maand) latere start dan de rest van de wereld.. Kan niks anders zeggen, dan toppertjes!

9 nickodinho CoVa --> ODA? Waar is die? Oh, vast in de interns verstopt. Kan weinig over hen zeggen, ken de spelers niet. Toch zou ik op het eerste gezicht, geen top 20 waardig zeggen. Hoewel er altijd een verhaal achter kan zitten, de noodzaak is er vaak om te internen, maar laat ze zich nog maar bewijzen!

10 Heisenberg (V)(R) --> Naar wat ik hoor een top-leider, Ken ze niet maar lijken me prettige spelers om mee samen te werken. Ik zou toch zeggen, top 20 waardig!

11 rudy-73 Divine --> Snel groeiende speler, maar ook enorm lage ODA/ODD. Niet gevochten voor de dorpjes, zeg maar. Geen top 20 waardig, op het eerste gezicht.

12 Pirattack (V)(R) --> Sterke speler, is goed bezig tegenover HGI en pakt super makkelijk dorpjes. Ligt misschien aan het target, maar ik kies er toch voor dat het aan hun kwaliteiten zou liggen. Ga zo door, top 20 waardig!

13 Lady Grazia *S* --> Al eens eerder naar gekeken, kan je echt een zielig account noemen. Dat het in de top 15 staat, valt me nog heel erg mee, vind het zelfs al raar dat ze alle GS konden op brengen om zelfs al te internen. Wat heeft die nou gedaan, behalve internen? Weinig. Geen top 20 waardig, op basis van de prestaties tot nu toe.

14 assaliant CoVa --> Mooie ODA, op het eerste gezicht weinig interns (wel een aantal, uiteraard, maar wie heeft dat nou niet?), hoor ook niets anders dan positieve dingen over hen. Wat mij betreft top 20 waardig.

15 NowItsMyTurn Gentle --> --XX--

Begon het zat te worden na de eerste tien. :p
11-14 beetje afgeraffeld, & de laatste vijf mensen hebben pech. ^^
 

DeletedUser36258

Guest
Haha dankje :) Ja die verliezen waren erg jammer, maar daar had zo zijn redenen voor. Maar is een telang verhaal om dat nu te gaan vertellen, het is nogal laat en ben best moe haha. Over een paar uuurtjes komt mijn lijstje te voor schijn :D
 

DeletedUser

Guest
Bij plek 20 staat een omgedraaide bierkrat waar je op kunt zitten, geen troon ;)
Ik zit op het moment... op zo'n met leer bekleden lounge sofa (die je achterover kunt klappen)!

Waar zit de rest op? xD

doet niks af aan het feit dat de nummer 20 positie van mij is :D
En daarnaast zal ik door blijven gaan tot op zn minst de 15e positie (al is de nummer 1 positie uiteraard het doelwit :p)
 

DeletedUser64131

Guest
doet niks af aan het feit dat de nummer 20 positie van mij is :D
En daarnaast zal ik door blijven gaan tot op zn minst de 15e positie (al is de nummer 1 positie uiteraard het doelwit :p)

Dat is voor iedereen het doel :)
De techniek is om de guldenmidden weg te vinden en op je eigen manier de top te bereiken :rolleyes:

Ben al blij met mijn top 10 positie
 

DeletedUser

Guest
Tja je zal waarschijnlijk niet de enigste zijn met een strategisch plan :p Ik ga binnenkort met mijn MB een paar stammen oprollen in mijn buurt, bij elkaar toch bijna een mil punten voor het grijpen daar :)
 
Bovenaan