Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser64131

Guest
Hier liggen ook miljoenen voor het grijpen.. maar heb daar eens edelmannen voor :p Ik kan nooit deftige treintjes maken.. maximaal 2 soms zelfs niet eens :(
 

DeletedUser

Guest
ja ik begin nu tegen dat probleem aan te lopen :p Heb 4 treintjes, kan er daarnaast nog maar 10 edels bijmaken :(
 

DeletedUser

Guest
bijna al mijn dorpen zijn 100% uitgebouwd (op 15 na). Gewoon kwestie van hele dag goudmunten slaan ;) Kan iedere dag iets van 4 edelmannen maken :p
 

DeletedUser

Guest
niet heel erg veel eigenlijk :) gewoon een kwestie van het constant verschuiven van GS binnen mn dorpen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik hou niet van farmen xD Daarbij had ik een nutteloze co die ik recent van het account heb afgegooid (speel nu dus solo). Verschil in speelstijlen hea ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha awards zijn heerlijk ja, maar die award haal ik toch nooit. Zoveel nolifers hier :D
 

DeletedUser64131

Guest
nolifers idd :) maar voor de rover te pakken moet je echt niet veel moeite doen vind ik :)
Heb hem al 8 keer gepakt en als ge 3 of 4x u lc eruit knalt dan is het zeker mogelijk
 

DeletedUser

Guest
ja met farmassistent zeker? Komt er ook nog eens bij kijken dat een paar stammen alle BB dorpjes bij mij in de buurt gespiked hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ja PP verspilling vind ik dat... ik gebruik eigenlijk enkel PA...
 

DeletedUser64131

Guest
Kost ook niet veel die FA :) 30/maand als je met 2 PA koopt is het echt wel te doen vind ik
 

DeletedUser

Guest
Tja dat is waar, maar ik gebruik het toch niet (en krijg toch de kans niet om te farmen xD)
 

DeletedUser

Guest
Haha. Nouja binnenkort zou ik weer kunnen farmen, dan ga ik al die spikers opruimen :) Dorpen erbij + ik kan weer farmen. Lijkt me het wel waard toch? :)
 

DeletedUser64131

Guest
Jaa is het waard :)
Ben ook bezig met een opkuis wat lastig is 3 à 4 clears nodig voor 1 noob dorpje te edelen
 
Bovenaan