Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser64131

Guest
wat je zegt of doet Toontje zal blijven teksten schrijven :D haha
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar even mijn woordje doen. Het boeit me nu eens echt niks wat jou ervaring in het spel is. Je bent ook beter als mij, dat is iedereen, maar jezelf met een hoofdletter gaan schrijven gaat erover. Je denkt grappig te zijn, wat dus helemaal niet lukt met je egoïsme. Wat ik je aanraad is gewoon weg te blijven van dit forum zoals je al deed en eens na te denken wat jij allemaal voor bullshit uitkraamt. Over en uit ;)

*Hap Hap Hap*
 

DeletedUser58335

Guest
Toch wel leuk hoe de groentjes op het forum toch nog proberen om toontje om te praten, maar hoe meer slechte dingen je over hem probeert te schrijven, hoe beter zijn teksten worden.

En inderdaad, ik vind de teksten van toontje ook altijd mooi om te lezen, zorgt voor wat vermaak op het redelijk saaie forum van wereld 26
 

DeletedUser

Guest
Toch wel leuk hoe de groentjes op het forum toch nog proberen om toontje om te praten, maar hoe meer slechte dingen je over hem probeert te schrijven, hoe beter zijn teksten worden.

En inderdaad, ik vind de teksten van toontje ook altijd mooi om te lezen, zorgt voor wat vermaak op het redelijk saaie forum van wereld 26

Nou, nou groentjes op het forum. Ik weet niet of je mij er bij rekent ja of nee, maar ik zou mezelf niet typeren als een groentje.
 

DeletedUser63354

Guest
Toch wel leuk hoe de groentjes op het forum toch nog proberen om toontje om te praten, maar hoe meer slechte dingen je over hem probeert te schrijven, hoe beter zijn teksten worden.

En inderdaad, ik vind de teksten van toontje ook altijd mooi om te lezen, zorgt voor wat vermaak op het redelijk saaie forum van wereld 26

Jup, die gedachte heb ik ook :D
 

DeletedUser

Guest
HFM staat op z'n plaats. En de huidige nummer vijf zou gerust op 2 mogen staan.

En de rest?
Een bende internende rabauwen, tuig, addergebroed met een collectief IQ dat moet het moet afleggen tegen dat van een overjaarse preistaaf.

Beste .Toontje

Het is makkelijk om als buitenstaander je inhoudloze mening over de top 20 spelers te geven, zonder enig verstand van zaken te hebben. Ik weet dat het makkelijk lult als je zelf niet meedoet, maar heel geloofwaardig komt dat niet over. In plaats van objectief te oordelen over de kwaliteiten van de huidige spelers op w26 prijs je 2 accounts de hemel in en dank je de rest af. Waar haal je in godsnaam het lef en de arrogantie vandaan om zulke denigrerende, en vooral domme uitspraken te doen?

Zoals papayatree terecht opmerkte werken jouw teksten enkel op de lachspieren, want zowat elke forum ganger weet dat clowns zoals jij niet serieus te nemen zijn. De superieure onzin die je uitkraamt over het beteren van w26 geeft mooi weer tot hoe ver je egocentrische fantasie reikt, terwijl je net net zo goed als ik weet dat die bullshit lijnrecht tegenover de werkelijkheid staat. Het is ondertussen algemeen bekend geworden dat alleen goed gelovige sukkels je onbeargumenteerde, eenzijdige, en verwaande teksten nog serieus nemen; het intelligentere deel van tw weet wel beter.

Je reputatie als arrogante blaaskaak heb je bij deze maar weer eens bewezen, daarentegen je kunsten van het spel.

Hoogachtend,
Eenbaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64683

Guest
Beste .Toontje

Het is makkelijk om als buitenstaander je inhoudloze mening over de top 20 spelers te geven, zonder enig verstand van zaken te hebben. Ik weet dat het makkelijk lult als je zelf niet meedoet, maar heel geloofwaardig komt dat niet over. In plaats van objectief te oordelen over de kwaliteiten van de huidige spelers op w26 prijs je 2 accounts de hemel in en dank je de rest af. Waar haal je in godsnaam het lef en de arrogantie vandaan om zulke denigrerende, en vooral domme uitspraken te doen?

Zoals papayatree terecht opmerkte werken jouw teksten enkel op de lachspieren, want zowat elke forum ganger weet dat clowns zoals jij niet serieus te nemen zijn. De superieure onzin die je uitkraamt over het beteren van w26 geeft mooi weer tot hoe ver je egocentrische fantasie reikt, terwijl je net net zo goed als ik weet dat die bullshit lijnrecht tegenover de werkelijkheid staat. Het is ondertussen algemeen bekend geworden dat alleen goed gelovige sukkels je onbeargumenteerde, eenzijdige, en verwaande teksten nog serieus nemen; het intelligentere deel van tw weet e

Je reputatie als arrogante blaaskaak heb je bij deze maar weer eens bewezen, daarentegen je kunsten van het spel.

Hoogachtend,
Eenbaas

+1
 

DeletedUser5312

Guest
tja hij heeft et waarschijnlijk al zo'n honderd keer moeten lezen, maar grap of bevel, hij luisterd nooit :(

ach gelukkig weet hij best wel dat niemand hem serieus neemt ook al accepteert hij dat niet ;)
 

DeletedUser64683

Guest
iemand met zo'n grote ego zal nooit luisteren leeft in zijn eigen wereld en iedere dag gaat zijn nek zwellen ;)
hoe meer je hem tegenwerkt hoe grotere ego hij zal krijgen ;)
 

DeletedUser66265

Guest
iemand met zo'n grote ego zal nooit luisteren leeft in zijn eigen wereld en iedere dag gaat zijn nek zwellen ;)
hoe meer je hem tegenwerkt hoe grotere ego hij zal krijgen ;)

tja, mss moeten we hem dan gewoon met zn allen negeren:D
 

DeletedUser

Guest
Nah, gewoon meespelen :p Ik denk dat ik ondertussen al gepromoveerd ben tot schildknaap fz :p
 

DeletedUser64683

Guest
het is nog altijd luekers als je meespeelt ;)
maakt forum wat lueker krijg je wat meer lach spieren ^^
 

DeletedUser

Guest
Owh help, is die malloot ook weer terug :eek:

Zie gelukkig alleen dit :p

.toontje
Dit bericht werd verborgen omdat .toontje op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten
Verwijder gebruiker van negeerlijst
 

DeletedUser

Guest
Neee ik vind het net leuk als Toontje eens wat pittige teksten komt neer schrijven :D

Brengt wat leven in de brouwerij

In plaats van (samen met je drie co's) full-time te farmen zou je beter een paar goddelijke pennenvruchten produceren zodat die verachtelijke zwijnen uit Quiem! minder tijd hebben om elkander lof toe te sturen, aangezien dat stinkt.

Nu mijn rechterhand, DeathAndDestruction, met eervol ontslag is gegaan ('t is een belastende job) zoek ik een nieuwe rechterhand. Weet wel dat je ambitie & superioriteitsgevoel van bovennatuurlijk niveau moeten zijn, anders houdt men dat niet vol.

Bij deze, laat ons nog eens D&D herinneren! Zijn prachtige teksten, zijn vurige propaganda, zijn nimmer aflatende strijd voor rechtvaardigheid, ... Het was een man waar jullie naar opkeken, en dat is maar zeer juist ook.

Pittige teksten? Zijn teksten werken puur en alleen op de lachspieren. Echt kritisch is het niet. Elke speler zou op zijn manier ongegrond uit de hoogte kunnen doen. Het is meer spammen met een knipoog.

Goed zo, m'n jongen, lach maar. Laat die tranen van puur geluk maar vloeien. Want vandaag hebt gij het Pad naar de Verlichting gevonden om de rest van uw leven met een stralende glimlach van bovenaards geluk rond te dolen op W26.

Verenigt u met de anderen die het Geluk gevonden hebben, en dien een aanvraag in om een fanclub te vormen bij mijn secretaris. Weet wel dat de kans klein is dat uw toestemming krijgt, aangezien er al 65 fanclubs bestaan die zich 24/7 bezighouden met de analyse van mijn bovenmenselijke teksten (om die wijsheden door te spelen naar het nageslacht).

Ik heb die strijd al lang opgegeven, is geen beginnen aan :p

Ziehier, ziehier, beste mensen, het is dus waar wat ze zeggen! De wijsheid komt blijkbaar wel met de jaren!
U hebt vandaag allen de eer gekregen om een mirakel te aanschouwen dat zijn gelijke niet kent, GoW legt zijn inferieure hoofd op het kapblok en ontbloot zijn dikke nek zodat Mijn beul het vieze werkje kan afmaken.

Ik had de hoop al lang opgegeven, GoW zou het Licht nooit zien, daar was zelfs ik heilig van overtuigd! Maar nu legt hij de wapens neer, laat hij het schild zakken, zodat het Woord rechtstreeks zijn hart kan bereiken. En zie, beste mensen, hoe gelukkig hij wel niet is! Neem een voorbeeld aan hem, en laat mijn Woorden uw harten veroveren.

Beste vrinden, vandaag hebben we een epische overwinning behaald! Eentje die enkel moet onderdoen voor de Val van P0r! (ere aan Victus, mijn meest capabele tegenstander tot op heden, die zich uiteindelijk ook in het stof voor mijn voeten wierp) & het schrijven van MWAP en de Hoogdagen die erop volgden!

wat je zegt of doet Toontje zal blijven teksten schrijven :D haha

Dat is immers de taak van een Messias. En hoe zit het met uw roeping, Ammumu? Luister maar eens naar je ziel, om hem vurig te horen schreeuwen:

"Vergezel .Toontje op zijn weg naar de algehele hegemonie! Doe dit uit vrije wil & met volle instemming van het hart! Beloof hem je oneindige trouw en wees loyaal tot op het einde! Jullie zullen een nieuw koninkrijk stichten en zullen vele onderdanen rekruteren die ook loyaliteit hoog in het vaandel zullen dragen. Sta hem bij in goede & kwade dagen en hij zult beloond worden met het Eeuwige Superioriteitsgevoel."

En toen sprak Ammumu, krachtig & vol vuur:

".Toontje, ik zal uw rechterhand wezen. Ik wil uw Vazal zijn en ik beloof loyaliteit in goede & kwade dagen, in superioriteit & inferioriteit (alhoewel ik voor dat laatste geen angst heb, eenmaal aan uw zijde). Ik zal uw loyaal zijn en uw geschenk, het Eeuwige Superioriteitsgevoel, waarden voor de rest van mijn leven."

Een komeet sloeg in op W26, met een immense grijze vlakte als resultaat, en men zag Ammumu zijn nieuw verkregen vleugels krachtig uitslaan. Nimmer nog keek hij achterom, de inferieuren die achterbleven zagen hem opstijgen in een schitterende gloed van blauwe & rode vuurschichten. Een nieuwe god werd geboren, om samen met .Toontje over hen te heersen. Ieder lid van elke topstam (met name: (V)(R), Gentle, Divine & Brain) zong .Toontje's hymne tijdens het weerklinken van de 247 musketvolleys die de gehele wereld in een ondoorzichtige rook hulde. Even later kraakte een enorme bliksemschicht de hemel open waarop de hemelsluizen opengingen.

Het tijdperk van Ammumu, 2e rechterhand van Zijne Majesteit brak aan.

Toch wel leuk hoe de groentjes op het forum toch nog proberen om toontje om te praten, maar hoe meer slechte dingen je over hem probeert te schrijven, hoe beter zijn teksten worden.

Jullie hebben al begrepen dat er tegen zoveel passie geen woord valt in te brengen. Vreest niet, Joriso, ik heb jullie allen Lief & eenieder die het Geloof accepteert als het zijne heeft de garantie op een superieure toekomst.

Nou, nou groentjes op het forum. Ik weet niet of je mij er bij rekent ja of nee, maar ik zou mezelf niet typeren als een groentje.

Hah, deze jongen is blijkbaar hardleers. Ik zal nog vele wijsheden moeten neerschrijven vooraleer ik een beetje leven kan krijgen in deze jongeheer.

De gedachte dat men hier, op dit wereldforum, een veteraan is door 2K inferieure posts met een gemiddelde lengte van 14 karakters op het vrije forum te placeren getuigd al van uw oneindige onwetendheid. Jongeman, ik zal het uw eens vertellen:

"Hier, op het subforum genaamd W26, worden titanen geschapen en vernietigd. Hier, waar de Goden heersen, houdt men zich niet bezig met inferieur gespam over voetbal, games of Wilders en zijn PVV, maar wel met superieure P&P. Hier zijn het niet Rukurt, Senne & Koenfighter die de plak zwaaien, maar .Toontje, .Toontje & .Toontje!"

Dit was uw eerste les, maar wees maar zeker dat er nog vele honderden zullen volgen vooraleer u een verlichte toestand bereikt. Dit gezegd zijnde, begin maar met al mijn pareltjes van wijsheid te lezen (het zijn er ongeveer 500).
 
Reactiescore
20
Toontje, leuk dat je er weer bent maar spammen mag in de praathoek. Dus tenzij je van plan was een lijstje te gaan posten (wat je maanden geleden nog had belooft) mag je je vermakelijke gezwam verplaatsen naar de hierboven genoemde praathoek.
 
Bovenaan