Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Deze lijst is inderdaad van w26..

Misschien moet je maar eens goed nadenken wat ik hiermee bedoel aan te duiden..

- Rick
 

DeletedUser

Guest
Jongens, die namen komen van het einde van de spelersranglijst, rond rang 2900.

Hij probeert hiermee grappig te zijn, maar ik kan er niet om lachen. Waarom hij de naam ''lady grazia'' heeft toegevoegd is mijn nog een raadsel.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, die namen komen van het einde van de spelersranglijst, rond rang 2900.

Hij probeert hiermee grappig te zijn, maar ik kan er niet om lachen. Waarom hij de naam ''lady grazia'' heeft toegevoegd is mijn nog een raadsel.

Ik heb van tevoren gezegd, dat als ik mijn lijstje post er inderdaad veel negatieve reacties zouden komen.
Maar desalniettemin heb ik hem toch geplaatst op verzoek.

Wat ik wil aangeven is meer het idee om ook eens stil te staan bij de aan lager wal geraakte spelers,
Die door hun eigen communicatie en probleempjes niet echt zijn doorgeslagen,
Grotendeels door hun gebrek aan ervaring.

En waarom ik Lady Grazia op nummer 1 heb gezet, is omdat zij enkel in de top 20 staat door haar gigantisch vele interns en nogsteeds aan het internen zit.
Daarom vergelijk ik haar met volstrekt geslagen noobs.

Als ik dan toch een serieus iemand mocht kiezen voor nummer 1, zou ik [player=1]King God[/player]
Neerzetten, aangezien ik enorm veel respect heb voor die personen achter dat account,
Vooral hun manier van bashen en doordrukken spreekt enorm veel over hun doorzettingsvermogen.

En nee "eenbaas" ik probeer hiermee niet grappig te zijn,

Spijtig maar waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spion van cova :eek:, Jamilan of Niels, willen jullie dit meteen even ontkrachten :eek:

Bij deze, ontkracht :).

En dat lijstje van zeru is niet relevant voor dit topic. Maak dan een nieuwe waarin je jouw idee verkondig, iets van 'beoordeel random mensen' of 'stel de top20 op zoals die voor jou hoort te zijn'

Jamilan
 

DeletedUser5312

Guest
Bij deze, ontkracht :).

En dat lijstje van zeru is niet relevant voor dit topic. Maak dan een nieuwe waarin je jouw idee verkondig, iets van 'beoordeel random mensen' of 'stel de top20 op zoals die voor jou hoort te zijn'

Jamilan

dat is opzich ook wel leuk, dan zien we teminste veel verschillende namen langskomen, nu zijn de beoordeling vaak erg veel hetzelfde, omdat mensen elkaar gewoon goed kennen en anderen weer helemaal niet
 

DeletedUser

Guest
Bij deze, ontkracht :).

En dat lijstje van zeru is niet relevant voor dit topic. Maak dan een nieuwe waarin je jouw idee verkondig, iets van 'beoordeel random mensen' of 'stel de top20 op zoals die voor jou hoort te zijn'

Jamilan

Grappig dat "jij" met een enkel woord iets kan en wil ontkrachten zonder dit te onderbouwen,
En over dat lijstje, misschien is het verstandig om eens goed dit topic door te gaan lezen wat er allemaal heeft gespeeld, nog voordat ik "mijn lijstje" heb gepost,

Nutteloze post zonder duidelijke argumenten werpen enkel maar modder op, en verstrooit zich ronduit in een groot debat.
Onnodig en bovendien nutteloos om je tijd er aan te gaan besteden.
 

DeletedUser

Guest
Hoefde jou ook niet te overtuigen ;).

Waarom altijd modder xD

Jamilan
 

DeletedUser60542

Guest
hmm belachelijk toch XD


tw moet echt instellen max 50% van je acc mag geinternd zijn anders ban:p
 
Bovenaan