Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Leer lezen... huidige vijanden... jij haalt er eentje uit een ver verleden.

Fair War 2010-08-26 02:07 2012-09-11 01:20

als ik ga leren lezen, ga jij dan leren schrijven?

Maar goed, wat moeten mijn huidige vijanden over mij zeggen? die betalen voor een spelletje dat ze niet spelen in de hoop dat ik het opgeef. tuurlijk zullen er geen spelers van huidig -Brul- zeggen dat ik goed ben xD hooguit ex-C66 spelers zullen dat zeggen, maar zelfs dat betwijfel ik xD

Er zijn alleen nog maar achterlijke mensen verder over bij de vijand, makkelijk te verklaren dus. :p

haha je was me voor
 
Reactiescore
1.042
Yannick was ook vijand die je een complimenr gaf;) maar die was toen zeker ook gestopt volgens grebo|-(
 

DeletedUser29801

Guest
als ik ga leren lezen, ga jij dan leren schrijven?

Maar goed, wat moeten mijn huidige vijanden over mij zeggen? die betalen voor een spelletje dat ze niet spelen in de hoop dat ik het opgeef. tuurlijk zullen er geen spelers van huidig -Brul- zeggen dat ik goed ben xD hooguit ex-C66 spelers zullen dat zeggen, maar zelfs dat betwijfel ik xD

Leer zelf ook maar schrijven.

Wij spelen ook met gratis PA. Daar hoef je geen mod voor te zijn om die te krijgen.

Als jij eens begon met een normaal gesprek te voeren met je vijanden zouden ze dat op zen minst al van je kunnen zeggen.

Sorry Dao ik weet het we zijn weer aan het afdwalen.

Iemand een nieuw lijstje van de nieuwe top 20?
 

DeletedUser

Guest
Leer zelf ook maar schrijven.

Wij spelen ook met gratis PA. Daar hoef je geen mod voor te zijn om die te krijgen.

Als jij eens begon met een normaal gesprek te voeren met je vijanden zouden ze dat op zen minst al van je kunnen zeggen.

Sorry Dao ik weet het we zijn weer aan het afdwalen.

Iemand een nieuw lijstje van de nieuwe top 20?

je moet er nog steeds moeite voor doen :') Maar dat ik een hekel heb aan jou betekent het niet dat ik een hekel heb aan al mijn vijanden ;)
Zoals je ongetwijfeld gezien hebt zijn er ook vijanden waarmee ik wel normaal kon praten :eek: ligt dus aan jou ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
Lol speelde jij met marc thp?

Jup een tijdje, speelde eerst op emilinator01, rang 1 toen ik erop kwam. mijn co is toen overgestapt, en waarschijnlijk te enthousiast geweest met het in loggen op zijn nieuwe account en emili en zijn account kregen -33% ban. Ik zag het niet zitten om de boel weer terug te edelen toen er in no time al overal clusterfucks zaten. Toen overgestapt op calbero met marc, helaas was dat niet de perfecte co voor mij. Heb daar vooral op de achtergrond wat gefarmd en de incommings gedeffed. Marc was niet zo van het overleggen, wat mij al verteld was (dat het een geweldige speler is, maar wel een ego :p). Uiteindelijk daar ook gestopt, vervolgens w19 gestopt, en daarna w29 gestart.

Je bent pas goed als anderen het over je zeggen.
Zoiets moet je niet zelf gaan vertellen.

Die heb ik zeker gekregen hoor;), ingame nooit van control. Achteraf wel van 4 personen :)

En grebo, hardcode heeft genoeg complimenten gekregen. MAS MAD zou er meer krijgen, maar omdat die niet te zien is op het AF krijgt hardcode er meer. En die zijn terecht.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Die heb ik zeker gekregen hoor;), ingame nooit van control. Achteraf wel van 4 personen :)

En grebo, hardcode heeft genoeg complimenten gekregen. MAS MAD zou er meer krijgen, maar omdat die niet te zien is op het AF krijgt hardcode er meer. En die zijn terecht.

maar jij telt niet want jij bent ex-vijand :(
 

DeletedUser

Guest
Die heb ik zeker gekregen hoor;), ingame nooit van control. Achteraf wel van 4 personen :)

En grebo, hardcode heeft genoeg complimenten gekregen. MAS MAD zou er meer krijgen, maar omdat die niet te zien is op het AF krijgt hardcode er meer. En die zijn terecht.

Dan hoef je het zelf dus niet meer te zeggen:rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
als ik ga leren lezen, ga jij dan leren schrijven?

Maar goed, wat moeten mijn huidige vijanden over mij zeggen? die betalen voor een spelletje dat ze niet spelen in de hoop dat ik het opgeef. tuurlijk zullen er geen spelers van huidig -Brul- zeggen dat ik goed ben xD hooguit ex-C66 spelers zullen dat zeggen, maar zelfs dat betwijfel ik xD



haha je was me voor

Nuja ik ben ex-C66. En Eci is echt een goede speler. Dit wist ik al, maar nu ik met Martijn (eci86) samenwerk op 34 heb ik nog veel meer respect voor de prestaties van Jim. Tis echt 1 van de betere spelers die ik heb meegemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Nuja ik ben ex-C66. En Eci is echt een goede speler. Dit wist ik al, maar nu ik met Martijn (eci86) samenwerk op 34 heb ik nog veel meer respect voor de prestaties van Jim. Tis echt 1 van de betere spelers die ik heb meegemaakt.

martijn van eci86 op w34? Daar moet je me even via pm meer over vertellen :p
 
Reactiescore
7
Voor wie durft :p
De huidige top-20 van W19 :D

1 MAS MAD Ctrl.
2 richward Ctrl.
3 De Leen Ctrl.
4 eci86 Ctrl.
5 Mea Vota Ctrl.
6 Neo I Ctrl.
7 s.vanneste Ctrl.
8 wimtje2000 Never
9 Mika Ctrl.
10 amaryllion Ctrl.
11 Lord Soth Ctrl.
12 fiveblades -Brul-
13 warsofdemonsters -Brul-
14 Flock Ctrl.
15 Roboboi Ctrl.
16 .CuppyCake Ctrl.
17 Mysticall. Ctrl.
18 Victoria Justice Ctrl.
19 vallos17 - Ctrl.
20 50centjohn - Ctrl.
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening vind ik dat fiveblades er niet in thuis hoort. Account ligt onderhand volledig veilig, en wordt niet aangevallen. Maar we zullen zien of het daar toch thuis hoort mocht het een keer aangevallen worden.

Ook heb ik nog mijn twijfels over wimmetje. Deze speler is zeker wel actief en boekt goede winsten op mindcontrol, maar dat is niet echt moeilijk. Vandaar dus mijn twijfels :p

Voor de rest vind ik dat de rest er wel terecht in staat :D
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening vind ik dat fiveblades er niet in thuis hoort. Account ligt onderhand volledig veilig, en wordt niet aangevallen. Maar we zullen zien of het daar toch thuis hoort mocht het een keer aangevallen worden.

Ook heb ik nog mijn twijfels over wimmetje. Deze speler is zeker wel actief en boekt goede winsten op mindcontrol, maar dat is niet echt moeilijk. Vandaar dus mijn twijfels :p

Voor de rest vind ik dat de rest er wel terecht in staat :D

Ach boeiuh of het terecht of niet is dat ik er insta met Wimmetje, het maakte het voor jullie nog makkelijker omdat hij toch nog wat terug deed voor Brul ;)
Nu kan hij niet heel veel meer doordat zijn dorpen continu onder aanval liggen van mij.
 

DeletedUser

Guest
wimtje mag er mij betreft als langste in blijven staan.

Waar ik nieuwsgieriger naar ben is hoe de huidige ranglijst er eigenlijk uit zou moeten zien :p
 
Bovenaan