Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Jemig dude :p

Wat voor pado's slik jij allemaal? :D

Ik heb nooit in Brul gewilt, zou het nooit willen ook.
Zoals ik al zei ik heb een aanbod gedaan om een dorpenruil te doen, zelfs met BP destijds.
Zijn c75 dorpen voor mijn c65 dorpen. Als je dan niet akkoord gaat dan bekijk je andere mogelijkheden...
En dat heb ik gedaan :D
Alleen niet meteen de dag erna :D
 

DeletedUser

Guest
Jemig dude :p

Wat voor pado's slik jij allemaal? :D

Ik heb nooit in Brul gewilt, zou het nooit willen ook.
Zoals ik al zei ik heb een aanbod gedaan om een dorpenruil te doen, zelfs met BP destijds.
Zijn c75 dorpen voor mijn c65 dorpen. Als je dan niet akkoord gaat dan bekijk je andere mogelijkheden...
En dat heb ik gedaan :D
Alleen niet meteen de dag erna :D
we laten het zo jij hebt je eigen waarheden
belangrijkste is W19 is verlost van een LammeGek en dat is voldoende
en voor mijn kom je niet in mijn lijstje je had met je vrienden barbaar moeten gaan dan had je tenminste nog iets goeds gedaan :)
 

DeletedUser

Guest
W19 is nog niet verlost van mij :D

Dat verlost van w19 verhaal slaat op een ander account dan waar ik nu op inlog ;)
Miss is het wel makkelijk als je beter leert kijken voor je dingen gaat roepen.
 

DeletedUser

Guest
W19 is nog niet verlost van mij :D

Dat verlost van w19 verhaal slaat op een ander account dan waar ik nu op inlog ;)
Miss is het wel makkelijk als je beter leert kijken voor je dingen gaat roepen.
oeps dus gewoon niks anders als jokken wat je doet en dan in mijn richting gaan wijzen
sorry hoor je ben nu helemaal ongeloofwaardig
 

DeletedUser

Guest
oeps dus gewoon niks anders als jokken wat je doet en dan in mijn richting gaan wijzen
sorry hoor je ben nu helemaal ongeloofwaardig

ga je schamen ofzo...wimmetje speelt nu al ruim een jaar solo tegen -Brul- en staat ergens met 250 in de plus?
Zijde 1:
Stammen: Never
Zijde 2:
Stammen: -Brul-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,260
Kant 2: 966
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,270,148
Kant 2: 9,168,413
Verschil: 3,101,735

chart

Als je hem niet eens aankan gooi je account meteen op delete want dit spelletje spelen kun je niet,
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijks iets meer dan 250 ;)

Zijde 1:
Spelers: wimtje2000
Zijde 2:
Stammen: -Brul-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,026
Kant 2: 7
Verschil: 1,019

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,950,937
Kant 2: 67,200
Verschil: 9,883,737

chart
Dat verschil komt omdat er dat gekloot was met het account Sensation ;)
Maar desondanks staat never in de plus :p
 

DeletedUser

Guest
ga je schamen ofzo...wimmetje speelt nu al ruim een jaar solo tegen -Brul- en staat ergens met 250 in de plus?
Zijde 1:
Stammen: Never
Zijde 2:
Stammen: -Brul-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,260
Kant 2: 966
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,270,148
Kant 2: 9,168,413
Verschil: 3,101,735

chart

Als je hem niet eens aankan gooi je account meteen op delete want dit spelletje spelen kun je niet,

meneer h. je spreekt je zelf heel erg tegen
je zegt aan de 1ne kant brul is inactief
en hier vindt je het knap van wim dat hij tegen brul zoveel winst maakt :)
wat is het nu eigenlijk want als brul echt inactief is moet wim zich schamen met zo weinig winst maakt
of zegt het werkelijk iets van ik vindt wim zielig omdat hij volgens deze stats die je geeft dat hij dus dorpjes verliest aan een inactieve stam :)
en dan moet ctrl je nog als leiding zien sorry hoor :S
misschien is het daarom dat ook jij eigenlijk niet top 20 waardig ben in mijn ogen niks tegen jouw in persoon
maar bij de reclame zeggen ze ook gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen
 

DeletedUser69389

Guest
meneer h. je spreekt je zelf heel erg tegen
je zegt aan de 1ne kant brul is inactief
en hier vindt je het knap van wim dat hij tegen brul zoveel winst maakt :)
wat is het nu eigenlijk want als brul echt inactief is moet wim zich schamen met zo weinig winst maakt
of zegt het werkelijk iets van ik vindt wim zielig omdat hij volgens deze stats die je geeft dat hij dus dorpjes verliest aan een inactieve stam :)
en dan moet ctrl je nog als leiding zien sorry hoor :S
misschien is het daarom dat ook jij eigenlijk niet top 20 waardig ben in mijn ogen niks tegen jouw in persoon
maar bij de reclame zeggen ze ook gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen

Als er iemand top 20 waardig is, dan is dat Eci86. Die heeft zo'n stempel op w19 gedrukt dat die erin thuishoort. Meer dan jij ooit zult kunnen doen.
 

DeletedUser

Guest
meneer h. je spreekt je zelf heel erg tegen
je zegt aan de 1ne kant brul is inactief
en hier vindt je het knap van wim dat hij tegen brul zoveel winst maakt :)
wat is het nu eigenlijk want als brul echt inactief is moet wim zich schamen met zo weinig winst maakt
of zegt het werkelijk iets van ik vindt wim zielig omdat hij volgens deze stats die je geeft dat hij dus dorpjes verliest aan een inactieve stam :)
en dan moet ctrl je nog als leiding zien sorry hoor :S
misschien is het daarom dat ook jij eigenlijk niet top 20 waardig ben in mijn ogen niks tegen jouw in persoon
maar bij de reclame zeggen ze ook gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen

jij doet stoer dus is het niet erg vreemd dat ik die statestieken erbij haal. Dat heeft verder niets te maken met de activiteit van -Brul-, meer dat je een grote mond hebt die alweer nergens op slaan.

mij moet je als leiding van Ctrl zien, gezien ik dat ben. Oprichter van Ctrl.

in mijn ogen ben ik blij dat ik niet in jouw top20 sta. Jij hebt freakin killerned op jouw lijstje staan...dat zegt toch al genoeg?
 

DeletedUser

Guest
jij doet stoer dus is het niet erg vreemd dat ik die statestieken erbij haal. Dat heeft verder niets te maken met de activiteit van -Brul-, meer dat je een grote mond hebt die alweer nergens op slaan.

mij moet je als leiding van Ctrl zien, gezien ik dat ben. Oprichter van Ctrl.

in mijn ogen ben ik blij dat ik niet in jouw top20 sta. Jij hebt freakin killerned op jouw lijstje staan...dat zegt toch al genoeg?

killer verdient respect ;)
denk daarom ook dat je hem daarom hier zo noemt :)
leuk geprobeerd :)
 

DeletedUser

Guest
killer verdient respect ;)
denk daarom ook dat je hem daarom hier zo noemt :)
leuk geprobeerd :)

in tegenstelling: in mijn ogen verdient killer geen respect voor het spel dat hij op w19 speelt. Mocht zijn RL verhaal wel de waarheid zijn dan heb ik respect daarvoor, maar het spel op w19 doet hij niets nuttigs en heb zelfs gehoord dat hij al mensen gestabt heeft.
 

DeletedUser

Guest
in tegenstelling: in mijn ogen verdient killer geen respect voor het spel dat hij op w19 speelt. Mocht zijn RL verhaal wel de waarheid zijn dan heb ik respect daarvoor, maar het spel op w19 doet hij niets nuttigs en heb zelfs gehoord dat hij al mensen gestabt heeft.


waarom laten we brull niet gewoon ,laat ze zichzelf bewijzen . net als wat ctrl. Heeft gedaan . wij waren ook zwaar in de minderheid in de oorlog en hebben ook alles overwonnen .
 

DeletedUser

Guest
waarom laten we brull niet gewoon ,laat ze zichzelf bewijzen . net als wat ctrl. Heeft gedaan . wij waren ook zwaar in de minderheid in de oorlog en hebben ook alles overwonnen .

ze hebben al bewezen niets waard te zijn. Dat is tevens de reden waarom ik inga op de grote bek die rebbelin en grebo vertonen.

Laat ze maar eens wat meer respect tonen voordat ze datzelfde verwachten!
 

DeletedUser

Guest
ze hebben al bewezen niets waard te zijn. Dat is tevens de reden waarom ik inga op de grote bek die rebbelin en grebo vertonen.

Laat ze maar eens wat meer respect tonen voordat ze datzelfde verwachten!

ik denk dat ik nu wel even mag praten voor grebo en mijn persoon ;)
wij zitten niet op respect te wachten van jouw hardcode
ik zal na onze dingen geen respect voor je hebben
maar jij in persoon probeert mijn over een streepje te trekken door andere personen die wel respect verdienen en dat niet alleen van grebo en mijn persoon
dat jij dit spel wil doorspelen hier op forum of andere plekjes dan moet jij dit weten
hier ga je op negeren dus zal alles wat je hierna nog uitbrengt van mijn rug af te laten glijden :)
ook zal ik iedereen vragen bij brul dit zelfde te doen :)
suc6 verder
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik nu wel even mag praten voor grebo en mijn persoon ;)
wij zitten niet op respect te wachten van jouw hardcode
ik zal na onze dingen geen respect voor je hebben
maar jij in persoon probeert mijn over een streepje te trekken door andere personen die wel respect verdienen en dat niet alleen van grebo en mijn persoon
dat jij dit spel wil doorspelen hier op forum of andere plekjes dan moet jij dit weten
hier ga je op negeren dus zal alles wat je hierna nog uitbrengt van mijn rug af te laten glijden :)
ook zal ik iedereen vragen bij brul dit zelfde te doen :)
suc6 verder

jij krijgt verder ook geen respect meer van mij, dat kreeg je al niet meer toen je me voor de derde keer met RL bedreigt had.
blijf lekker weg van het forum, zal het gemiddelde niveau van stijgen.

Dag rebbelin (en dag grebo gezien hij hier namens jou spreekt)
 

DeletedUser58575

Guest
Ach die uitspraken van dat van het AF wegblijven zijn toch onzin.

Dat beweerde Jimmy immers ook, en kijk wie hier vandaag nog postte. :)
 

DeletedUser

Guest
Ach die uitspraken van dat van het AF wegblijven zijn toch onzin.

Dat beweerde Jimmy immers ook, en kijk wie hier vandaag nog postte. :)
ik heb nergens gezegd dat ik hier van AF zou wegblijven ;)
wel dat ik selectief blind ben voor een persoon dat die persoon nu een functie draagt binnen tw en dit dus in het systeem onmogelijk maakt hem in negeer lijst te zetten is spijtig :S
maar ja dat overleven we wel :)
 

DeletedUser

Guest
Ach die uitspraken van dat van het AF wegblijven zijn toch onzin.

Dat beweerde Jimmy immers ook, en kijk wie hier vandaag nog postte. :)

ga een terug in je hoek WoW spelen xD

Maar ja ik reageer heel soms nog op w19. Voornamelijk bij idiote uitspraken van bepaalde spelers of als ik het nodig vind om te reageren.
Gezien het spam niveau op w19 onder het absolute nulpunt zit doe ik ook amper tot niet mee met de spam.
 
Bovenaan