1 .life. (Ja, alleen nummer 1 vind ik weer net iets teveel van het goede.)
2 richward (Ja, os't, VV't en heeft een redelijke ODA)
3 eci86 (Ja tuurlijk)
4 MAS MAD (Ja tuurlijk)
5 De Leen (Ja, alleen 5 is iets teveel van het goede)
6 airranger (nee, is een n00b.)
7 .Pro of Nolife (Lastig te zeggen omdat Sander op een account kwam die veel edels had dus het was voor Sander alleen een kwestie van op edelen en om iemand te beoordelen op de laatste 1,5 mill en of het dan terecht is is oneerlijk dus ik laat hem openstaan al heeft Sander via emperor wel bewezen dat hij het waard is)
8 Mika (Nee, dramatische ODA en vond ze niet sterk toen tegen emperor, veel te voorzichtig)
9 Roboboi (Volgens bill zitten er nieuwe spelers op dus oordeel ik niet over, oude speler is een nee)
10 McMuller (Nee, kijkt alleen rondom zijn eigen account en is tactisch gewoon niet sterk en ODA is bedroevend.)
11 vallos17 (Nee op basis van oda stats, maar laat ik wel open omdat ik ze niet ken)
12 bill-gates (Ja, zowel nieuwe als oude)
13 Thats what she said (Ja)
14 insidiae (Twijfelachtige ja, rang 13 ODA alleen kijkt teveel in eigen belang)
15 graspop (Seppe? nee die is n00b man
(geintje Seppe
))
16 Fair War (-)
17 s.vanneste (Er moet toch één leuk meisje in de top 20 zitten
)
18 Mea Vota (Nee, ODA is barslecht (48) en de speelster lijkt mij niet erg goed. Wat ik met haar gepraat heb was overigens prima en het lijkt me een aardige speelster maar dat is geen criterium om een top 20 speler te zijn.)
19 Minguel 7000 (ODA rang 20, OS'te en VV dus ja)
20 klikodog (Ja, al vind ik niet dat hij recht heeft op een hogere rang)