Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser31802

Guest
daar kun je niet over oordelen zonder direct tegen mij te spelen. andere zijn van een totaal andere meing, maar goed vrienden zullen we nooit worden, maar dan wens ik toch wel met wat meer respect behandelt te worden, ik blaf jou ook niet af.
 

DeletedUser

Guest
daar kun je niet over oordelen zonder direct tegen mij te spelen. andere zijn van een totaal andere meing, maar goed vrienden zullen we nooit worden, maar dan wens ik toch wel met wat meer respect behandelt te worden, ik blaf jou ook niet af.

Als je dat zou doen zou je jezelf alleen maar nog meer belachelijk maken.

En als jij met halve cleartjes probeert te clearen, zegt dat genoeg;)
 

DeletedUser

Guest
daar kun je niet over oordelen zonder direct tegen mij te spelen. andere zijn van een totaal andere meing, maar goed vrienden zullen we nooit worden, maar dan wens ik toch wel met wat meer respect behandelt te worden, ik blaf jou ook niet af.

Je hebt geen reden om hem af te blaffen ook e :)
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt geen recht van spreken over mensen die er niet thuishoren, jij word geownd door iedereen in de bovenstaande lijst, dat zegt wel wat over jou niveau dan denk ik he?

Beste n00b,

Hier mag iedereen posten en zijn mening geven en in dit geval mogen dus mensen die niet in de top 20 zitten hun mening geven over de top 20 spelers. Of ze nauw beter zijn of niet want dat maakt niet uit want hij zegt niet per se dat hij beter is dan die spelers maar dat er dus blijkbaar andere betere spelers zijn die lager genoteerd zijn.

De Fokke, ik ben het gedeeltelijk met je eens dat er weinig echte top spelers meer zijn maar dit is in mijn beleving gewoon puur het gevolg van de kleine wereld, er is gewoon simpelweg te weinig ruimte voor de betere spelers.
 

DeletedUser

Guest
Beste n00b,

Hier mag iedereen posten en zijn mening geven en in dit geval mogen dus mensen die niet in de top 20 zitten hun mening geven over de top 20 spelers. Of ze nauw beter zijn of niet want dat maakt niet uit want hij zegt niet per se dat hij beter is dan die spelers maar dat er dus blijkbaar betere spelers zijn.

De Fokke, ik ben het gedeeltelijk met je eens dat er weinig echte top spelers meer zijn maar dit is in mijn beleving gewoon puur het gevolg van de kleine wereld, er is gewoon simpelweg te weinig ruimte voor de betere spelers.

Roland is allesbehalve noob -_-
 

DeletedUser54179

Guest
Jij hebt geen recht van spreken over mensen die er niet thuishoren, jij word geownd door iedereen in de bovenstaande lijst, dat zegt wel wat over jou niveau dan denk ik he?

Vind je het gek??
Ze hebben allemaal veel meer punten,
duh dat ze hem verslaan.
 
Reactiescore
2.039
Hmm, om eerlijk te zijn vind ik dit een slecht topic, leuk idee dat wel maar op een wereld als 19 kan dit topic een open goal zijn voor haatzaaiers :eek:

en nee dit zeg ik niet omdat ik nog niet in de top 20 sta :p
 
Bovenaan