Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser31802

Guest
Als je dat zou doen zou je jezelf alleen maar nog meer belachelijk maken.

En als jij met halve cleartjes probeert te clearen, zegt dat genoeg;)

Die verstuurde ikzelf niet, maar 1 van mijn co's.
En heb ik ook aangesproken, want dat kun je niet gebruiken in een opstartende massa.
Maar kijk daar hoef je dus ook geen aanleiding voor te maken om daarmee een discussie mee te starten, want je weet dat ik daar dan op reageer.

Fokke, niet echt nee, maar dan nog zal ik dat niet zomaar op af posten, maar dan netjes via een bericht als ik vind dat dat er toe diend.;)
 

DeletedUser

Guest
Die verstuurde ikzelf niet, maar 1 van mijn co's.
En heb ik ook aangesproken, want dat kun je niet gebruiken in een opstartende massa.
Maar kijk daar hoef je dus ook geen aanleiding voor te maken om daarmee een discussie mee te starten, want je weet dat ik daar dan op reageer.

Fokke, niet echt nee, maar dan nog zal ik dat niet zomaar op af posten, maar dan netjes via een bericht als ik vind dat dat er toe diend.;)

Als hoofspeler ben je verantwoordelijk... Met mijn medebespelers overkomt zoiets niet... Komt nl omdat ze gewoon één van de beste tw spelers zijn :)
 

DeletedUser31802

Guest
Als hoofspeler ben je verantwoordelijk... Met mijn medebespelers overkomt zoiets niet... Komt nl omdat ze gewoon één van de beste tw spelers zijn :)


Mij normaal ook niet, maar ben geen hoofd meer, heb me gedeeltelijk terug getrokken;)
 

DeletedUser31802

Guest
nee klopt ik ook niet alleen voor de buitenwacht.
Maar goed, zand erover, ik niet vitten over jullie en jullie 2 niet over mij.
 

DeletedUser53227

Guest
1 .life. (wel)
2 richward ( wel )
3 eci86 ( wel )
4 MAS MAD ( wel )
5 De Leen ( niet )
6 airranger ( niet )
7 .Pro of Nolife ( wel )
8 Mika ( niet )
9 Roboboi ( niet, nog nooit van gehoord, volgens mij vechter tegen de kleinsten )
10 McMuller ( wel )
11 vallos17 ( niet )
12 bill-gates (twijfelgeval )
13 Thats what she said ( wel )
14 insidiae ( niet )
15 graspop ( wel )
16 Fair War ( wel )
17 s.vanneste ( ... )
18 Mea Vota ( wel )
19 Minguel 7000 ( niet )
20 klikodog ( niet )

Niet persoonlijk gepakt voor mensen die top 20 staan die ik er niet vind thuishoren.
Ik vind dat er bekwamere spelers in w19 zijn die wel er in thuishoren....

Greetz! x
 

DeletedUser

Guest
Je mag trouwens ook wel onderbouwen waarom je mij een twijfelgeval vind:p
 

DeletedUser

Guest
Ik dnk dat Sofie je een goede speler vind maar je te impulsief, onvoorspelbaar en te kinderachtig vind voor een topspeler.
 

DeletedUser

Guest
Ik dnk dat Sofie je een goede speler vind maar je te impulsief, onvoorspelbaar en te kinderachtig vind voor een topspeler.

Kinderachtig:eek:? Ik ben ontzettend volwassen voor mijn leeftijd,
altijd bloed serieus en haal nooit streken uit:eek::eek:
 
Bovenaan