Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser55318

Guest
Hoo, ik word gestabbed door de opper bij!:mad:
Wacht maar ik ga je massa'en defnub!:D
 

DeletedUser54346

Guest
Jongens wat zeg ik nu iedere keer, geen afkortingen!
Bijdehande Pinguin !!!
 

DeletedUser

Guest
Anders moet je eens stoppen met over jullie bijeengeraapt zooitje spelers te zeuren?

Ga anders een boek schrijven hoe je met de meeste actieve van de wereld een spannende strijd wilt aangaan met de bb's ofzo. Zijn we je weer even kwijt :D
 

DeletedUser54346

Guest
Anders moet je eens stoppen met over jullie bijeengeraapt zooitje spelers te zeuren?

Ga anders een boek schrijven hoe je met de meeste actieve van de wereld een spannende strijd wilt aangaan met de bb's ofzo. Zijn we je weer even kwijt :D

Ga jij anders een boek schrijven hoe diep triest en dramatisch jij wel niet bent. Ga eens naar een wereld waar je wel speelt, wij hebben het gezellig komt meneer BIJdehandje weer even populair doen. If you are not in love with this world than please fock off.
 

DeletedUser58575

Guest
Anders moet je eens stoppen met over jullie bijeengeraapt zooitje spelers te zeuren?

Ga anders een boek schrijven hoe je met de meeste actieve van de wereld een spannende strijd wilt aangaan met de bb's ofzo. Zijn we je weer even kwijt :D

Bedroevend Jeroen, bedroevend. Je speelt hier niet meer, kent de situatie niet, komt een hoop hypocriet lopen zeiken, en gaat dan nu volledig misplaatste opmerkingen maken. Het heeft een reden dat niemand op dit forum het ooit met je eens is. Je neemt volledig idiote standpunten aan, en denkt dat je stoer bent omdat je iedereen loopt af te zeiken.

Jij bent nu werkelijk de eerste persoon met wie ik ook geen discussies meer aanga.
Ik ben echt diep teleurgesteld in je. Nadat ik het altijd voor je opnam hier.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij anders een boek schrijven hoe diep triest en dramatisch jij wel niet bent. Ga eens naar een wereld waar je wel speelt, wij hebben het gezellig komt meneer BIJdehandje weer even populair doen. If you are not in love with this world than please fock off.

Het is hier niet gezellig. Alleen jullie bende ego's van bzz die hier komen praten ;) Misschien moeten jullie daar je stamchat eens voor gebruiken?

Je bent een waar beeld voor op richward te mogen spelen :eek:

@Jero*n (S.Vanneste) Ik heb jouw steun nooit gehad, en ik heb ze ook nooit gewild xD Volgens mij schat je je eigen wat te hoog in omdat je goed praatjes kan verkopen. TW is iets anders dan sprookjes schrijven hé.
 

DeletedUser54346

Guest
Het is hier niet gezellig. Alleen jullie bende ego's van bzz die hier komen praten ;) Misschien moeten jullie daar je stamchat eens voor gebruiken?

Je bent een waar beeld voor op richward te mogen spelen :eek:

Ik ben geen ego want ik ben de co en deel het account.
 

DeletedUser58575

Guest
Het is hier niet gezellig. Alleen jullie bende ego's van bzz die hier komen praten ;) Misschien moeten jullie daar je stamchat eens voor gebruiken?

Je bent een waar beeld voor op richward te mogen spelen :eek:

Het feit dat we plezier hebben in het spelletje, en in het vrolijk praten hier op het forum, zowel met stamgenoten als anderen op de wereld, zegt al dat je bewering dat we maar een zooitje bijeengeraapte spelers zijn bullshit is. Dus je spreekt jezelf tegen. Dat we ego's zijn is gebaseerd op wat precies?

En omdat jij zegt dat het hier niet gezellig is, is dat meteen niet meer zo?
Je bent de enige die de gezelligheid loopt te verkloten hier;)
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat we plezier hebben in het spelletje, en in het vrolijk praten hier op het forum, zowel met stamgenoten als anderen op de wereld, zegt al dat je bewering dat we maar een zooitje bijeengeraapte spelers zijn bullshit is. Dus je spreekt jezelf tegen. Dat we ego's zijn is gebaseerd op wat precies?

En omdat jij zegt dat het hier niet gezellig is, is dat meteen niet meer zo?
Je bent de enige die de gezelligheid loopt te verkloten hier;)

Inderdaad daar draait het altijd bij jou om, dat jullie met jouw bijeengeraapt zooitje spelers, hier plezier heeft op het AF.

Laat anderen ook eens deelnemen aan dit forum en gebruik het niet als stamchat.
 

DeletedUser54346

Guest
Inderdaad daar draait het altijd bij jou om, dat jullie met jouw bijeengeraapt zooitje spelers, hier plezier heeft op het AF.

Laat anderen ook eens deelnemen aan dit forum en gebruik het niet als stamchat.

Als het onze zogenaamde stamchat is, wat doe je hier dan?
 

DeletedUser58575

Guest
Inderdaad daar draait het altijd bij jou om, dat jullie met jouw bijeengeraapt zooitje spelers, hier plezier heeft op het AF.

Laat anderen ook eens deelnemen aan dit forum en gebruik het niet als stamchat.

Waar zeg ik dat anderen niet mogen reageren? :rolleyes:
Ja, ik heb graag plezier. Ook op het AF.
Dat is de enige reden dat ik dit spel speel. Plezier hebben.
Dat wens ik iedereen toe hier op dit forum. Zelfs jou ;)
Dus als ik het goed begrijp mag ik me niet inzetten om het forum levendig te houden, en de sfeer gezellig en vriendelijk te houden, omdat ik anders anderen niet laat deelnemen aan het forum?

Je bent soms best komisch ;)
 

DeletedUser

Guest
Als het onze zogenaamde stamchat is, wat doe je hier dan?

Jullie tonen dat jullie je grootsheidswaanzin hier niet moeten zetten, maar op jullie forum ;)

@s.vanneste: wat is in jouw ogen plezier op het forum? Juist ja, alleen over dat zooitje spelers van jou praten die je samen hebt gebracht onder het moto "hoe meer actieven we edelen hoe minder weerstand".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie tonen dat jullie je grootsheidswaanzin hier niet moeten zetten, maar op jullie forum ;)

was jij niet degene die stopte na een discussie met mij? :')
kon het niet meer hebben om enkel met woorden te verliezen dus dan maar de handdoek in de ring gooien?????

kijk je kunt DF, eotg, tbs, pyrrus en al die accounts haten, maar die hebben tenminste meer laten zien dan jij...
so now gtfo or get some happy influence ;)
 

DeletedUser

Guest
-------on topic--------

vind het best awesome dat eci altijd genoemd wordt als top20 waardig, behalve bij max maar die ken ik langer dan vandaag:rolleyes:
 
Bovenaan