Wel of niet top 20 waardig?

Reactiescore
7
Reactiescore
7
Dit topic ook maar weer eens omhoog halen?
De top20 is ondertussen weer flink gewijzigd :p

1 MAS MAD Ctrl.
2 richward Ctrl.
3 De Leen Ctrl.
4 Mea Vota Ctrl.
5 eci86 Ctrl.
6 Neo I Ctrl.
7 Miri -Brul-
8 amaryllion Ctrl.
9 Mika Ctrl.
10 s.vanneste Ctrl.
11 Lord Soth Ctrl.
12 wimtje2000 Never
13 fiveblades -Brul-
14 warsofdemonsters -Brul-
15 Flock Ctrl.
16 Mysticall. Ctrl.
17 Roboboi Ctrl.
18 steebar Ctrl.
19 bosbess -Brul-
20 Bloodpriest ikke15

DeletedUser58575

Guest
1. Top 20 waardig
2. Top 20 waardig
3. Top 20 waardig
4. Noooooooooooooooooobbbbb
5. Top 20 waardig
6. Top 20 waardig
7. Top 20 waardig
8. Top 20 waardig
9. Top 20 waardig
10. Top 20 waardig
11. Top 20 waardig
12. Top 20 waardig
13. Top 20 waardig
14. Top 20 waardig
15. Top 20 waardig
16. Top 20 waardig
17. Top 20 waardig
18. Top 20 waardig
19. Top 20 waardig
20. Top 20 waardig

DeletedUser

Guest
1. Top 20 waardig
2. Top 20 waardig
3. Top 20 waardig
4. Noooooooooooooooooobbbbb
5. Top 20 waardig
6. Top 20 waardig
7. Top 20 waardig
8. Top 20 waardig
9. Top 20 waardig
10. Top 20 waardig
11. Top 20 waardig
12. Top 20 waardig
13. Top 20 waardig
14. Top 20 waardig
15. Top 20 waardig
16. Top 20 waardig
17. Top 20 waardig
18. Top 20 waardig
19. Top 20 waardig
20. Top 20 waardig

En als je nu kritischer zou oordelen en zou gaan oordelen alsof de wereld wat jonger zou zijn (dus met meer spelers) zou je dan nog steeds op dezelfde manier oordelen?

DeletedUser58227

Guest
Ligt eraan, bij BP bijvoorbeeld de oude spelers wel, maar degene die er nu op zitten...

Reactiescore
1.042
1 MAS MAD Ctrl. Jazeker, Mas Mad verdient het om daar te staan:)
2 richward Ctrl. Denk het wel, houden van bashen maar moet eerlijk zeggen dat ik het tweetal dat er nu op speelt niet echt ken:$
3 De Leen Ctrl. Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Groeit lekker op Miri nu, staat al tijden top 5 volgens mij:)
4 Mea Vota Ctrl.
Meaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D Jaa, zeker top 20 waard (en ja, ook op skills grebo)
5 eci86 Ctrl.
Kan stukken hoger denk ik(A) Top 3 waardig. Wereldbepalend geweest:)
6 Neo I Ctrl.
Van wat hij op W29 heeft laten zien een nee, weet niet hoe serieus hij daar speelt dus kan eigenlijk compleet niks over hem zeggen:(
7 Miri -Brul-
Heeft de dans elke keer te weten ontspringen, eens zien hoe ze het er nu vanaf gaan brengen, voorlopig een nee
8 amaryllion Ctrl.
Sorry, ken jullie niet, kan er niks zinnigs over zeggen
9 Mika Ctrl.
Ik denk wel degelijk een ja, heeft samen met de rest van de leiding van Ctrl. altijd de juiste beslissingen weten te nemen
10 s.vanneste Ctrl.
Daniël zeker top 20 waard, zit vol ambitie, wil altijd de clears laten lopen en is nog een hele chille gast om mee samen te spelen ook:)
11 Lord Soth Ctrl.
Van wat ik zie de laatste maand lekker gegroeit van de vijand voor zover het noemenswaardig is tegenwoordig, op basis daarvan een twijfelende ja:)
12 wimtje2000 Never
Leuke kerels om mee te praten, mooie actie op Mind die wel erg makkelijk down ging, zeker top 20 waard
13 fiveblades -Brul-
Van wat ik nog weet vanuit mn vorige W19 ervaring (Die in mn sig ja) een nee, edelt alleen maar makkelijke targets en speelt 90% deff (deffpercentage is niet doorslaggevend want topspelers kunnen ook met weinig off veel maar bij deze speler is het uit angst volgens mij)
14 warsofdemonsters -Brul-
Een dikke vette nee, vind het geen aangename speler, vorige keer dat ik W19 speelde moest de stam alle vv doen en alle fronten leegzetten zodat hij niet te veel dorpen verloor
15 Flock Ctrl.
Zeker een ja, als ze actief zijn super spelers, tof om mee te praten:)
16 Mysticall. Ctrl.
Ik weet niet wie er nu opzitten maar Kay was een superspeler en zeker top 20 waard:)
17 Roboboi Ctrl.
Toevallig dat ik een ex-speler hiervan in mn stam heb op 29:p Maar ken ze niet echt dus kan er niks over zeggen
18 steebar Ctrl.
Op het tijdje Diego na hebben hier altijd toffe spelers opgezeten:) Denk wel top 20 waardig
19 bosbess -Brul-
Geeft dorpen af alsof het niks is, een nee
20 Bloodpriest ikke15
Er zitten nu alleen maar vv'ers over dus niks over te zeggen

Laatst bewerkt:

DeletedUser58227

Guest
Daar kan ik me wel in vinden! :) Welke spelers zie jij nog in de top20, op de plaatsen die je nu open hebt gelaten?

Reactiescore
1.042
Daar kan ik me wel in vinden! :) Welke spelers zie jij nog in de top20, op de plaatsen die je nu open hebt gelaten?
Hele top 20 Ctrl. lijkt me het ultieme einddoel natuurlijk^^ mja, weet het niet echt eigenlijk, overal zitten bijna nieuwe spelers die ik niet ken

DeletedUser65748

Guest
Ik ben inderdaad vrij nieuw op richward, samen met mijn co (Cat), en we hadden daarvoor niet echt geschiedenis.

Nu is het echter niet moeilijk daar te spelen, buiten wat barbaren en leden van oorspronkelijk Brul (bosbess en grebo) kun je evengoed als barbaren beschouwen :p

Maar we doen ons best en houden wel van stacks neerhalen ;)

Max

DeletedUser

Guest
Dit topic ook maar weer eens omhoog halen?
De top20 is ondertussen weer flink gewijzigd :p

1 MAS MAD Ctrl.
2 richward Ctrl.
3 De Leen Ctrl.
4 Mea Vota Ctrl.
5 eci86 Ctrl.
10 s.vanneste Ctrl. (twijfel, omdat ze ook wel eens redelijk is weggespeeld, maar kwam altijd terug)
15 Flock Ctrl.
17 Roboboi Ctrl.
20 Bloodpriest

Als alle oude spelers er nog op zitten vind ik alleen deze spelers top 20 waardig.

Bovenaan