[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser77103

Guest
1 of 2. Maar dat is indien Infectie al geweest was. Ik denk dat sander nog niet geinfecteerd had dus dat we er nog 1 moeten zoeken :)
Ik gok het daar ook op, aangezien jouw actie best vanuit het niets kwam
 

DeletedUser

Guest
Hierom dus .TimeforplanB

Wat een super makkelijke stem (weet niet of mnsen die ik nu quote al dood zijn, maar dit viel me op in de afgelopen 19 pagina's)
Puur omdat Time niet serieus erop ingaat, wat logisch is, want er werd keihard getrolled. Zet jij maar een makkelijke LynchStem?

Dat je dit je eerste potje doet, oke, kan ik inkomen. Toen deed je het gister weer bij de speed, oke, als het echt moet dan moet het maar. Maar je mag nu wel echt mee gaan spelen, anders mag je wat mij betreft doodvallen aan spelbederf en/ of inactiviteit. Want enkel elke dag een stem plaatsen, zonder ook maar enig bericht erbij, is in mijn ogen inactief.

Voor time was het idd uitlokken, een echt lynchtarget heb ik nog niet zien passeren.
Wel vind ik de BM stemmen op castiel zwaar onterecht, waarom op iemand stemmen die dit potje nog niks heeft laten zien aan activiteit? Een vorig potje zegt niets over een volgend potje. Daarbij speelde hij iedereen naar de hand als welp/wolf, het lijkt me dat we liever een BM hebben die doorzichtiger is als wolf, een discussie die eerder is gevoerd in een potje. No offense Castiel, maar je speelde vorig potje te sterk om je nu BM te maken. Sander voldoet aan de criteria imo.

MAW; Je speelt zoals ik het wil, anders mag je doodvallen. Zo werkt het niet.
jessicavd
Maroen heeft 1 post geplaatst en jij probeert hem te lynchen zonder enige reden. Waarom?
Het feit dat hij 1 post heeft geplaatst in dit gehele topic, en dat nog 12 uur geleden, maakt jou het meest verdacht naar mijn mening.
Hele makkelijke stem dit, Jessica doet dit altijd, en dat weet jij indemdito. Jessica zet meestal een random stem, of ze nou goed of slecht is. Maar dat risico loop ik niet weer, vorige x toen ik dat deed, was ze heks.
Eerlijk? Ik zat te wachten op iemand die iets doms of verdachts ging zeggen ja. Uiteindelijk is jessica degene die er het meest uitspringt met mij door het minst te zeggen. Normaal is ze raar, maar geeft ze wel degelijk een korte toelichting, nu mis ik dat van haar.

Normaal geeft ze echt NOOIT een korte toelichting, weet niet waar jij dat vandaan haalt grappenmaker.

Voor nu; MyLove
 

DeletedUser17472

Guest
Dag 1 is Sander eerst diep in gesprek met Time, later als Time is werken (ik denk dat hij werken is, want hij wordt stil), verschuift dat naar Westkip. Hij stemt uiteindelijk Heres om Sir te redden. Hij trekt continue partij voor Sir.
Dag 1 gaat Sir het gesprek aan met Minoor en Westkip. Hij stemt mee op ART, om zichzelf te redden.

Eerst de deadline die beast plaatste en vervolgens ook dit:
De stem van Heres was wel te laat. Die kwam op 22:01.

Had inderdaad over Deadline post. Mijn stem kwam om 21:58.
Bij mij gaat eerlijkheid boven alles, vandaar dat ik die opmerking maakte. Voor mij blijft het plaatsen van DEADLINE door BI een punt van verwarring zaaien. Temeer omdat die post na de post van Heres kwam.

Ik denk dat Minoor eruit is.

Minoor staat dacht ik juist onder Thrones en Mylove qua stemmen, zal zo eens natellen.
Hier zat ik idd fout omdat ik niet zeker was dat de verandering van Castiel en Mylove nog geldig waren of niet. Dat zie je pas na een uur als hij de juiste tijd aangeeft en niet de minuten. Beiden zijn nog om precies 22:00 uur en zoals we hebben kunnen lezen heeft Victorious gezegd dat die minuut nog ten volle meetelt. God zij dank waren ze dus op tijd.

Wat is dit voor een bullshit. Het is niet omdat Sander mij twee keer onterecht beschuldigd van mee te liften in een discussie dat je dat ook moet zeggen. Ik durf zelf te zeggen dat ik nog geen één keer heb meegelift in een discussie of meeloopgedrag heb vertoond.
Was een reactie op MyLove die op Sir stemde. Een pro Sir reactie dus.

Excuses voor mijn inactiviteit. Ik had werk en daarna diploma-uitreiking dus heb de gehele dag niet online kunnen komen :s
Geldig excuus voor gisteren. Gelukkig is er maar 1 diploma-uitreiking :) Ik verwacht vandaag dus meer van je.

Even voor de duidelijkheid, ik zei dat als ik gelynched zou worden, de bengel niks meer zou kunnen. Wat betekent dat ik dus Dorpsoudste claimde. DO dood = BE verliest krachten. Nu hopen dat er maar 1 welp in het potje zat :/

Zie hieronder de quote fam:
Dank je voor de uitleg MyLove. Ik had je tekst verkeerd geïnterpreteerd, maar doet niet af aan het feit dat ik je bij de goedjes had staan nu.

Conclusie:
Bewezen goedjes die nog in het spel zijn: MyLove en Castiel.

Goedjes voor mij: Minoor omdat hij vol blijft houden dat Sir een slechtje was. Tot tweemaal toe op hem gestemd.

Op mijn wolvenlijstje:
Laila, posts heb ik gisteren al aangehaald en zeker nu Castiel Priester blijkt te zijn versterkt dat mijn verdenking.
BI, door de reddingpoging van Sir op de eerste dag. Het zaaien van verwarring. Toch heeft hij af en toe posts die me doen twijfelen, maar toch. Hij blijft nog even een wolf voor me.
Gamebreaker, just feeling. Hij moet zich wat meer laten horen, maar wat hij gezegd heeft, geeft mij geen goed gevoel.

Niet op het lijstje, maar ik houd hem in de gaten:
Bij Westkip heb ik ook mijn twijfels. Hij heeft tot nu toe het voordeel omdat hij op dag 1 echt in de clinch lag met Sander. Ook stemt hij op dag 1 op BI, die toch wel op mijn wolvenlijstje bovenaan staat.
 

DeletedUser

Guest
Dag 1 is Sander eerst diep in gesprek met Time, later als Time is werken (ik denk dat hij werken is, want hij wordt stil), verschuift dat naar Westkip. Hij stemt uiteindelijk Heres om Sir te redden. Hij trekt continue partij voor Sir.
Dag 1 gaat Sir het gesprek aan met Minoor en Westkip. Hij stemt mee op ART, om zichzelf te redden.

Eerst de deadline die beast plaatste en vervolgens ook dit:

Bij mij gaat eerlijkheid boven alles, vandaar dat ik die opmerking maakte. Voor mij blijft het plaatsen van DEADLINE door BI een punt van verwarring zaaien. Temeer omdat die post na de post van Heres kwam.




Hier zat ik idd fout omdat ik niet zeker was dat de verandering van Castiel en Mylove nog geldig waren of niet. Dat zie je pas na een uur als hij de juiste tijd aangeeft en niet de minuten. Beiden zijn nog om precies 22:00 uur en zoals we hebben kunnen lezen heeft Victorious gezegd dat die minuut nog ten volle meetelt. God zij dank waren ze dus op tijd.


Was een reactie op MyLove die op Sir stemde. Een pro Sir reactie dus.


Geldig excuus voor gisteren. Gelukkig is er maar 1 diploma-uitreiking :) Ik verwacht vandaag dus meer van je.


Dank je voor de uitleg MyLove. Ik had je tekst verkeerd geïnterpreteerd, maar doet niet af aan het feit dat ik je bij de goedjes had staan nu.

Conclusie:
Bewezen goedjes die nog in het spel zijn: MyLove en Castiel.

Goedjes voor mij: Minoor omdat hij vol blijft houden dat Sir een slechtje was. Tot tweemaal toe op hem gestemd.

Op mijn wolvenlijstje:
Laila, posts heb ik gisteren al aangehaald en zeker nu Castiel Priester blijkt te zijn versterkt dat mijn verdenking.
BI, door de reddingpoging van Sir op de eerste dag. Het zaaien van verwarring. Toch heeft hij af en toe posts die me doen twijfelen, maar toch. Hij blijft nog even een wolf voor me.
Gamebreaker, just feeling. Hij moet zich wat meer laten horen, maar wat hij gezegd heeft, geeft mij geen goed gevoel.

Niet op het lijstje, maar ik houd hem in de gaten:
Bij Westkip heb ik ook mijn twijfels. Hij heeft tot nu toe het voordeel omdat hij op dag 1 echt in de clinch lag met Sander. Ook stemt hij op dag 1 op BI, die toch wel op mijn wolvenlijstje bovenaan staat.
]

Mag jij me uitleggen waarom MyLove "bewezen" is, ze claimed DO. Priester killed Sander, die Infectiewolf is, dan is DO ineens bewezen, wtf?
 

DeletedUser17472

Guest
]

Mag jij me uitleggen waarom MyLove "bewezen" is, ze claimed DO. Priester killed Sander, die Infectiewolf is, dan is DO ineens bewezen, wtf?
Dan zet ik ze bij de goedjes, maakt mij het uit.

Leg jij mij dan maar eens uit waarom je haar claim in twijfel trekt?
 

DeletedUser64575

Guest
]

Mag jij me uitleggen waarom MyLove "bewezen" is, ze claimed DO. Priester killed Sander, die Infectiewolf is, dan is DO ineens bewezen, wtf?
Er zijn toch wel meerdere factoren die in Mylove dr voordeel spreken. Ze is zeker niet bewezen, maar ik durf haar wel goedje te noemen. Waarom probeer je toch de lynch naar haar te sturen?
 

DeletedUser

Guest
Probeer de lynch niet naar haar toe te sturen, vindt het alleen wel gemakkelijk als mensen Claimen en het dan direct geloven

@famdecibel De rollen zitten er MOGELIJK in, misschien zit DO er niet eens in.
 
Reactiescore
1.015
Eerst de deadline die beast plaatste en vervolgens ook dit:

Bij mij gaat eerlijkheid boven alles, vandaar dat ik die opmerking maakte. Voor mij blijft het plaatsen van DEADLINE door BI een punt van verwarring zaaien. Temeer omdat die post na de post van Heres kwam.

Op mijn wolvenlijstje:
Laila, posts heb ik gisteren al aangehaald en zeker nu Castiel Priester blijkt te zijn versterkt dat mijn verdenking.
BI, door de reddingpoging van Sir op de eerste dag. Het zaaien van verwarring. Toch heeft hij af en toe posts die me doen twijfelen, maar toch. Hij blijft nog even een wolf voor me.

Ik postte deadline omdat mensen anders mierenneuten over tijdstip van de late stemmen. Doen ze elk potje. Heeft verder niks te maken met verwarring zaaien, aangezien er spelinhoudelijk niets van info in zat.

Ten eerste, ik heb niemand gered en ook geen poging gedaan. Anders mag jij me wel zeggen hoe. Verder was er op dag 1 nergens van niemand een reddingsactie. Je bedoelt waarschijnlijk dag 2, maar je ziet dingen die er niet zijn.

Verder, mooi gedaan Castiel. Zat ik toch juist met m'n gevoel over Sander.

Nu is het wel zo dat, met deze lunch, het onmogelijk is dat er geen ervaren speler inzit. Als je procentueel kijkt naar het aanval ervaren/sterke spelers en het % aan slechtjes in een potje dan zit er zeker iemand bij. Als ik dat iemand nu zie doen, is het Sander. Echter is er niks in het topic aan Sander dat hem zou verraden. Ik ben lekker aan het meekijken dus

Ging ik vandaag theorie rond maken adhv Thrones en gemeenschappelijke targets, maar dat is dus niet meer nodig. Kut Castiel, mijn moment om te shinen afnemen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Yankee, stop is met deze bullshit. Sander wilde Mylove lynchen, dit spreekt in haar voordeel. Haar claim spreekt in haar voordeel aangezien die geloofwaardig is.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik postte deadline omdat mensen anders mierenneuten over tijdstip van de late stemmen. Doen ze elk potje. Heeft verder niks te maken met verwarring zaaien, aangezien er spelinhoudelijk niets van info in zat.

Simpelweg... heres verandert zijn stem nog naar sir, niet omdat hij denkt dat sir een wolf is, maar om zichzelf te redden. Jij post DAARNA pas het woordje deadline. Daarmee insinueer je dat de stem van heres nog op tijd was. Omdat ik daarop meteen wijs dat hij te laat is (niet om sir te redden, maar omdat eerlijk spel bij mij hoog in het vaandel staat), geef je dat toe. Juist door het woord DEADLINE neer te zetten ben ik gaan mierenneuten, zoals jij dat noemt.
 
Reactiescore
1.015
Simpelweg... heres verandert zijn stem nog naar sir, niet omdat hij denkt dat sir een wolf is, maar om zichzelf te redden. Jij post DAARNA pas het woordje deadline. Daarmee insinueer je dat de stem van heres nog op tijd was. Omdat ik daarop meteen wijs dat hij te laat is (niet om sir te redden, maar omdat eerlijk spel bij mij hoog in het vaandel staat), geef je dat toe. Juist door het woord DEADLINE neer te zetten ben ik gaan mierenneuten, zoals jij dat noemt.

Ik wou het posten daarvoor, was hem aan het maken toen die stem van Heres er niet opstond. Ik kan er niet aan doen dat hij te laat (ongeldig dus) stemt. Heeft vrij weinig met insinueren te maken.
 

Deleted User - 2075062

Guest
En zullen we even ophouden over de deadline van dag 1? Ik denk niet dat daar opzet in t spel is van BI en daarnaast staat BI niet op mijn verdachtenlijstje dus jullie kunnen BI allemaal meteen links laten liggen.
 

DeletedUser17472

Guest

Minuutje te laat Beast :p Doe het dan goed als je het wilt proberen

Als beast te laat was, was heres ook te laat. Hopelijk kijkt @victorious goed.

De stem van Heres was wel te laat. Die kwam op 22:01.

Had inderdaad over Deadline post. Mijn stem kwam om 21:58.

@Single Malt Ja, vertel mij wat.

]

Mag jij me uitleggen waarom MyLove "bewezen" is, ze claimed DO. Priester killed Sander, die Infectiewolf is, dan is DO ineens bewezen, wtf?

Ik postte deadline omdat mensen anders mierenneuten over tijdstip van de late stemmen. Doen ze elk potje. Heeft verder niks te maken met verwarring zaaien, aangezien er spelinhoudelijk niets van info in zat.

Ten eerste, ik heb niemand gered en ook geen poging gedaan. Anders mag jij me wel zeggen hoe. Verder was er op dag 1 nergens van niemand een reddingsactie. Je bedoelt waarschijnlijk dag 2, maar je ziet dingen die er niet zijn.

Verder, mooi gedaan Castiel. Zat ik toch juist met m'n gevoel over Sander.



Ging ik vandaag theorie rond maken adhv Thrones en gemeenschappelijke targets, maar dat is dus niet meer nodig. Kut Castiel, mijn moment om te shinen afnemen.

Ik wou het posten daarvoor, was hem aan het maken toen die stem van Heres er niet opstond. Ik kan er niet aan doen dat hij te laat (ongeldig dus) stemt. Heeft vrij weinig met insinueren te maken.

Wederom een leugen BI. Je kwam daarmee pas om 22:11, terwijl ik het om 22:07 al zei
 

DeletedUser17472

Guest
En zullen we even ophouden over de deadline van dag 1? Ik denk niet dat daar opzet in t spel is van BI en daarnaast staat BI niet op mijn verdachtenlijstje dus jullie kunnen BI allemaal meteen links laten liggen.
Dat jij hem gelooft wil niet zeggen dat je het bij het rechte eind hebt. Voor mij is het wel degelijk verwarring zaaien.

Waarom geloof jij hem wel dan?
 

DeletedUser

Guest
Yankee, stop is met deze bullshit. Sander wilde Mylove lynchen, dit spreekt in haar voordeel. Haar claim spreekt in haar voordeel aangezien die geloofwaardig is.

Wat bullshit? Kan zijn, maar Sander is een sluwe speler, en die zie ik er wel voor aan om de lynch op 1 dag op een wolf te zetten om later in te dekken.

Maar goed, jij weet het zo goed, dus vertel jij 't is, wie is dan wel de wolf? Pannenkoek.
 

DeletedUser

Guest
Ben nu nog aardig hoor, moet hij niet doen alsof hij wél alles weet, want dat weet je niet, tenzij je in het wolventeam zit.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Een potje met 19 man, 4 slechtjes zou dan wel ongeveer kunnen kloppen. Met 5 zou dat meer dan een kwart zijn van de hele deelnemerslijst.
Wat ook nog een vraag is: heeft Sander zijn dood zien aankomen en heeft hij geïnfecteerd of niet.

Dus 5 slechtjes inclusief een IW lijkt me inderdaad wel veel.

Nu ken ik Sander als wolf niet, maar ikzelf vond die actie redelijk onverwachts. Als Sander al wel geïnfecteerd zou hebben dan heeft ie wel een heel goed gevoel.

MAW; Je speelt zoals ik het wil, anders mag je doodvallen. Zo werkt het niet.

Dat is niet wat ze zegt.

Ze gaf aan dat het irritant is als je meerdere potjes meedoet en alleen stemmen plaatst voor de deadline, zonder toelichting vaak, en verder niks bijdraagt.

Ben nu nog aardig hoor, moet hij niet doen alsof hij wél alles weet, want dat weet je niet, tenzij je in het wolventeam zit.

Nou nou, heb je last van de hormonen?
Of ben je gepikeerd omdat je eindelijk eens wolf bent en al je medewolven links en rechts doodgaan?
 
Bovenaan