[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser64575

Guest
Kijkend naar de stemming van dag 1, waren het BI en Sander die net voor de DL op Heres stemde. Fam heeft haar stem om 20:18 uur geplaatst. Castiel maakte als BM de doorslag en ging voor Heres ipv Thrones. BI/Sander/Castiel zou perfect de ervaren wolf kunnen zijn waar we al naar op zoek waren, maar jammer genoeg is het niet uitsluitend. Bij Sander heb ik dan wel weer een slecht gevoel, maar ook dat is onvoldoende.

Morgen eens wat dieper op ingaan, voor vandaag ben ik er wel weer even klaar mee.
 

DeletedUser77103

Guest
Nice, 2 slechtjes down, morgen maar eens posts en stemgedrag analyseren. Hoewel dat van ART wss weinig zegt daar hij is gestorven als welp.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Kijkend naar de stemming van dag 1, waren het BI en Sander die net voor de DL op Heres stemde. Fam heeft haar stem om 20:18 uur geplaatst. Castiel maakte als BM de doorslag en ging voor Heres ipv Thrones. BI/Sander/Castiel zou perfect de ervaren wolf kunnen zijn waar we al naar op zoek waren, maar jammer genoeg is het niet uitsluitend. Bij Sander heb ik dan wel weer een slecht gevoel, maar ook dat is onvoldoende.

Morgen eens wat dieper op ingaan, voor vandaag ben ik er wel weer even klaar mee.

Kijk even naar de stemming op dag 2 vent. Ik ga mee op Mylove maar verander die stem naar Thrones omdat ik haar claim geloofde. Als ik niet was geswitchd naar Thrones was zij dood gegaan en was er geen Ketterse wolf dood geweest.
 

DeletedUser74966

Guest
Ja je leeft nog. En ik ook toevallig.

Excuses voor mijn inactiviteit. Ik had werk en daarna diploma-uitreiking dus heb de gehele dag niet online kunnen komen :s

Ik zal vandaag even wat reacties los laten aangezien ik met de afgelopen gebeurtenissen en reacties wel wat kan. Ik heb zonet doorgelezen en allemaal dingen voorbij zien komen die me opvielen, maar wil nu slapen XD

Ohja, aan degene die het speelgedrag van Laila en mij raar vond (WBJ dacht ik zo even), waarom is mijn gedrag raar? Roepen is makkelijk, nu nog graag even redeneren ;)
 

DeletedUser72524

Guest
@WatBlaasJeInMijnOor? Je kon merken dat er geen 1 speler actie ondernam om sir Thrones te redden op dag 1. Dit is waarom ik ervoor koos om sir Thrones te zien als 100% goedje. Aangezien de stemming dichtbij elkaar was en de wolven makkelijk zonder verdacht te zijn sir Thrones kon redden. Aangezien dit niet werd gedaan leek mij dit het meest logisch. Mijn conclusie nu is dat de medewolven van sir Thrones gewoon niet online waren die dag of geheel egoïstisch.
 

DeletedUser17472

Guest
Daarmee is Mylove dus idd een goedje en dus bengel.
Straks art en Sander analyseren. Op zoek naar de laatste wolf.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Sorry voor de inactiviteit.

Heb al vervanging aangevraagd, maar die schijnt er niet te zijn/komen.. Kan wellicht vanmiddag even bijlezen en een beetje meewerken aan dit potje. Had het minder druk verwacht deze week.
 

DeletedUser77103

Guest
Daarmee is Mylove dus idd een goedje en dus bengel.
Straks art en Sander analyseren. Op zoek naar de laatste wolf.
Even voor de duidelijkheid, ik zei dat als ik gelynched zou worden, de bengel niks meer zou kunnen. Wat betekent dat ik dus Dorpsoudste claimde. DO dood = BE verliest krachten. Nu hopen dat er maar 1 welp in het potje zat :/

Zie hieronder de quote fam:
Prima lynch me maar. Bengel kan dan niks meer. Top bezig goedjes
 

DeletedUser64575

Guest
PRIESTERACTIE

Castiel
gooit zijn water over Sander, die infectiewolf was en sterft!
Haha i knew it. Lekker Castiel :D

Ja je leeft nog. En ik ook toevallig.

Excuses voor mijn inactiviteit. Ik had werk en daarna diploma-uitreiking dus heb de gehele dag niet online kunnen komen :s

Ik zal vandaag even wat reacties los laten aangezien ik met de afgelopen gebeurtenissen en reacties wel wat kan. Ik heb zonet doorgelezen en allemaal dingen voorbij zien komen die me opvielen, maar wil nu slapen XD

Ohja, aan degene die het speelgedrag van Laila en mij raar vond (WBJ dacht ik zo even), waarom is mijn gedrag raar? Roepen is makkelijk, nu nog graag even redeneren ;)
Begin jij nou ook al? Volgens mij heb ik jou dit potje nog geen één keer benoemd. "Roepen is makkelijk..."
 

Deleted User - 487871837

Guest
Best wel wat gemist gister qua lynch en lunch zie ik, straks eens alles op m'n gemak teruglezen en analyseren.

Voor nu even kort, er is een IW, een welp en een ketterse wolf uit. Hoeveel slechtjes zoeken we dan nog? Eentje?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb overigens even gekeken naar de instellingen:

Infectiewolf
  • Heeft giftige tanden waarmee hij een goedje wolf kan maken
  • Dit kan op elk moment gebeuren.
  • De geïnfecteerde verliest zijn oudere krachten en wordt een weerwolf
  • Geliefdes blijven bestaat en kunnen niet verdwijnen door infectie

Infectie is dus een directe actie.
Nu kennen jullie Sander beter dan ik, zouden we al naar een geïnfecteerde wolf moeten gaan zoeken of niet?
 

DeletedUser77103

Guest
Best wel wat gemist gister qua lynch en lunch zie ik, straks eens alles op m'n gemak teruglezen en analyseren.

Voor nu even kort, er is een IW, een welp en een ketterse wolf uit. Hoeveel slechtjes zoeken we dan nog? Eentje?
Een potje met 19 man, 4 slechtjes zou dan wel ongeveer kunnen kloppen. Met 5 zou dat meer dan een kwart zijn van de hele deelnemerslijst.
Wat ook nog een vraag is: heeft Sander zijn dood zien aankomen en heeft hij geïnfecteerd of niet.
 

Deleted User - 2075062

Guest
1 of 2. Maar dat is indien Infectie al geweest was. Ik denk dat sander nog niet geinfecteerd had dus dat we er nog 1 moeten zoeken :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik denk dat er gewoon een optie was tot 5 slechtjes. Dus ik denk dat we nog 1 gewone wolf zoeken. Ik denk niet dat Sander al iemand geinfecteerd had.
 
Bovenaan