[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser74597

Guest
Mijn stem gaat weer naar Robbeke ...ik zie daar toch een wolfje in
 

DeletedUser66944

Guest
ROFL

hoe dat jullie op time stemmen snap ik nu eens 0%. Ik heb jullie met handen en voeten 10x uitgelegd hoe hij het niet kon zijn en jullie lynchen robbeke niet. Als je tussen de 2 twijfelt is jessica altijd de opgegroeide welp. Bon het interesseert mij dus geen zak wie er wint ik heb al mijn acties nog dus kan tot het einde van het potje overleven :D
 
Reactiescore
3.584
Het is Jessica en/of Robbekke ik geef mijn voorkeur aan Jessica maar winnen doen we wss toch :)
 
Reactiescore
661

DeletedUser72524

Guest
Maar om heel serieus te zijn. Er zit nog zekers 1 welp in. Dat is wat we ook zeker weten, verder is Kristy ook gewelpt als orakel. Wat puur toeval kan zijn, ik heb ook al een keer meegemaakt dat ik als ziener op dag 1 werd gewelpt in een non-claim potje. Maar dat was wel een mod die toen welp was. Dus er bestaat een kleine kans dat het puur toeval was, maar ik wil niet bouwen op die kans.

Tldr; de welp wist dat Kristy Energy was.
De welp is dus een actieve netwerker geweest, wat ik zo kan bedenken is dat Kristy expres naar de vrouwen toestapte om zijn verhaal te zeggen. Denk aan Jessica en @.Royalist. . Dan zou het kunnen dat ze ook naar Capri stapte. Dat is t enige wat ik kan bedenken. Verder is Robbeke de enige makkelijke claim en denk ik dat we eerder zijn onzekerheid weg moeten nemen. Daarom stem ik op Robbeke vnv.
 
Reactiescore
661
De quotes van Heterob bewijzen zijn wolfsheid.
Het wijst in mijn richting. Maar ...
Jokersbrain, die bewezen is door die beulactie geeft me aan om time te linchen. Ik volg hem. Ik had nog niet met Jessica gepraat. Op aanbevelen van Jens heb ik dat gedaan. Ze kwam op dat ogenblik heel oprecht over. Dus ik dacht dat time idd de betere "gok" was tussen die twee.
Omdat ik mee was in het verhaal van de drie DO heb ik er eens diep over nagedacht en wat teruggelezen. Time was iemand die mij niet als verdacht zag, en dat ook aangaf hier op het forum. Als wolf zou hij nooit een burger beschermen. Dus ik begon te twijfelen en dat heb ik aan Jens en denk ook aan joker gemeld. Maar het was laat dag, dus time bleef staan. Als ik sneller mee was geweest in dat verhaal dan had ik ze kunnen overtuigen niet voor time te gaan maar voor Jessica.
Ik ben een burger. Niks anders. Denk er ook aan dat dit mijn eerste potje is en dus zouden ze nooit een moeilijke rol direct aan mij toewijzen.
 
Reactiescore
661
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel blij mee ben Sander. Je gaat het je niet beklagen. Maar, ik moet eveneens toegeven dat ik geen argumenten heb om capri te verdenken, buiten het feit dat zij wel erg op de achtergrond blijft.

Mag ik vragen waarom we plots afwijken van het idee dat Jessica niet meer de wolf is? Of is zij de volgende in de rij. Zij was tenslotte betrokken in dat DO verhaal, en we hebben spijtig genoeg de verkeerde gekild gisteren. Dus logischerwijs zouden we nu voor Jessica moeten gaan. Toch?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74597

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel blij mee ben Sander. Je gaat het je niet beklagen. Maar, ik moet eveneens toegeven dat ik geen argumenten heb om capri te verdenken, buiten het feit dat hij wel erg op de achtergrond blijft.

Mag ik vragen waarom we plots afwijken van het idee dat Jessica niet meer de wolf is? Of is zij de volgende in de rij. Zij was tenslotte betrokken in dat DO verhaal, en we hebben spijtig genoeg de verkeerde gekild gisteren. Dus logischerwijs zouden we nu voor Jessica moeten gaan. Toch?
Capri is geen Hij ze is een Zij
 
Reactiescore
661
Aangepast, denk je.
 

Deleted User - 2265087

Guest

Jons heeft mij overtuigd om vandaag voor Capriiikill te gaan

Ik snap deze stemmen niet, ik ben grafrover die dag 3 de rol van Westkip heeft gestolen. Mijn schot staat ook op Freaker, ik ben ondertussen zeker dat hij de wolf is...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel blij mee ben Sander. Je gaat het je niet beklagen. Maar, ik moet eveneens toegeven dat ik geen argumenten heb om capri te verdenken, buiten het feit dat zij wel erg op de achtergrond blijft.

Mag ik vragen waarom we plots afwijken van het idee dat Jessica niet meer de wolf is? Of is zij de volgende in de rij. Zij was tenslotte betrokken in dat DO verhaal, en we hebben spijtig genoeg de verkeerde gekild gisteren. Dus logischerwijs zouden we nu voor Jessica moeten gaan. Toch?

Ik ben niet de actiefste in het topic nee, maar met sommige personen heb ik nog wel genetwerkt, maar jij valt daar niet onder.
 
Reactiescore
770
jokersbrain

stuurde me gisterenavond 21.25 deze pm:

Zet je stem op Time!

Keek net daar deze pm en haalde voor hoofd dat time dorpsoudste was. Waarom vond jokersbrain het zo nodig dat mijn lynchstem op time zette? Hij ging ook de stemmen af en zag dat ik die dag niet gestemd had op iemand, dus wou perse Time eruit.
 

DeletedUser72524

Guest
Oké mijn laatste switch voor vanavond.

Aangezien Jessica de enige persoon waar we de welpmoorden kunnen plaatsen is en de laatste dagen te erg geniet van haar positie en ze daarom niet echt laat melden bij het zoeken naar wolven. Gok ik dat Jessica echt een extreem bizar goed potje heeft gespeeld. Dus: Jessica
 

DeletedUser66944

Guest
Capri -> Jessica
Vind het nog altijd beter om het andersom te doen maar het zij zo.
 

DeletedUser74597

Guest
He ik ben geen welp wolf en ik wil mijn 7 dagen graag volmaken ...mijn reccord op WvW
Stem op een ander aub .... je speelt alleen de wolven extra stuk in hun bek toe !!!
 
Bovenaan