[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser76681

Guest
Praktische mededeling
Dl is als altijd 22.00 uitslag volgt hier na.

Ik ben momenteel nog niet thuis, zit op een wandeling. Dus uitslag kan wat afwijken van de andere dagen.


 
Reactiescore
2.196
Kijk
Er waren drie claims voor DO. Eentje is dood. En ik geloof Jessica dat ze er eentje is.
Dus ik kies .TimeforplanB


jessica van drunen ik ben do..Verzonden op:20:50
ze lijkt me echt oprecht

[20:55:14] Kenneth - Darchy || Psycho || Revenge: Ik heb eindelijk door hoe ik me kan bewijzen (rofl)
[20:55:28] Kenneth - Darchy || Psycho || Revenge: had ik al aan moeten denken toen je mono beulde maarja
[20:55:47] Kenneth - Darchy || Psycho || Revenge: in het scenario van dat ik de wolf ben, was ik dus de welp
[20:56:06] Kenneth - Darchy || Psycho || Revenge: maar hoe kan ik verraden worden door het g/s koppel als ze me toen niet kende in dat scenario? :)
[20:58:11] Kenneth - Darchy || Psycho || Revenge: 1 stem valt daardoor compleet weg
[20:59:17] Kenneth - Darchy || Psycho || Revenge: de stem dag 4 was omdat er meestal maar 1 DO in het spel zit en toen kwam ik met mijn claim was het beter om me toen proberen weg te werken dan me bewezen te maken. Wolf lynchen is makkelijker als een speciaaltje waarvan de claim bestaat.

Net gestuurd naar Jannes, kan het net zo goed hier neer zetten.
 

DeletedUser75237

Guest
Ik heb enkel de gelegenheid om te stemmen dus bij deze: Time
 
Reactiescore
661
Sorry time

wolf_howling_2.gif
 

DeletedUser74597

Guest
op verzoek van jokerbrain veranderd ik mijn stem naar time omdat hij bewezen is ,ik hoop dat je gelijk heb
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nope Freaker en ik hebben op dag 1 verwisseld qua rol. Hij heeft mij gister beschermd, en wss hebben de wolven mij proberen te lunchen omdat ik bengel heb geclaimd.

We hebben dit gedaan ivm welp.

Wauw :p

TimeforplanB

Ik kan niet geloven dat Robekke d claim wist.
Jonas wel maar is blijkbaar bengel. Time is dan over..
 
Reactiescore
661
op verzoek van jokerbrain veranderd ik mijn stem naar time omdat hij bewezen is ,ik hoop dat je gelijk heb
Als time onschuldig is dan ben jij morgen wel aan de beurt hoor Jessica.
 

DeletedUser74597

Guest
Daarmee bedoel ik dus jokerbrain bewezen is mee (zeg het maar ff voordat er straks iets anders van gemaakt word )
 
Bovenaan