[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

Deleted User - 2265087

Guest
Jessica, mijn grote complimenten voor je goede en gewaagde spel. Chapeau! Echt niemand gaat jou ooit nog vertrouwen! :p
 
Reactiescore
660
Achteraf toch niet zo slecht geweest om jou te lynchen :p Wist wel dat 3 DO claims teveel was maar geloofde Jessica boven jou waardoor ik dus iedereen overhaalde op jou te gaan. Nu goed hebben we 1 dagje later gewonnen, goed gespeeld Jessica :)
Moest ik wel extra moeite doen om niet gelincht te worden vandaag.
 

DeletedUser1435

Guest
echt treurig gespeeld het is dat er naar verhouding niet zoveel slechtjes waren maar anders was het slecht afgelopen haha
 
Reactiescore
770
als zelfs een priesteractie 2 goedjes niet kon bewijzen (Anthraxxis aan de lynch en ik bijna als ketterse wolf gedood) ....
 

DeletedUser72524

Guest
Jessica goed gespeeld, ik had je de winst gegund.

echt treurig gespeeld het is dat er naar verhouding niet zoveel slechtjes waren maar anders was het slecht afgelopen haha

Mwa het scheelde ook meteen dat de Infectiewolf doodging.

als zelfs een priesteractie 2 goedjes niet kon bewijzen (Anthraxxis aan de lynch en ik bijna als ketterse wolf gedood) ....

Ik dacht dat het sws een abctje was om een priesteractie altijd te gwloven mits de echte priester opstaat.
 

DeletedUser72524

Guest
Overigens complimenten naar de leiders. Een klein tipje en dan echt een heel klein tipje, wat niet eens te zien is in het schaduw van dit potje. Zorg dat je niet zoveel speciaaltjes erin doet en veel meer burgers, zodat het niet wordt wegstrepen door middel van logische claims.
 

DeletedUser4045

Guest
Overigens complimenten naar de leiders. Een klein tipje en dan echt een heel klein tipje, wat niet eens te zien is in het schaduw van dit potje. Zorg dat je niet zoveel speciaaltjes erin doet en veel meer burgers, zodat het niet wordt wegstrepen door middel van logische claims.

Klopt. In de instellingen was er echter rekening mee gehouden dat je door de verschillende kampen die je zou krijgen (goedjes/slechtjes/psycho/tunnel/mogelijk g/s/grafrover) de burgers anders erg snel overlopen zouden worden. Daar was ik in ieder geval bang voor.
Op het moment dat dan dag 1 infectiewolf een drankje krijgt en de wolven op dag 2 de psycho vermoorden dan wordt het wel wat meer goed vs slecht en dan heb je gelijk.

Overigens verbaast het mij wel hoe open mensen over hun rol zijn. Dat gaat helemaal nergens meer over..
 

DeletedUser18987

Guest
Ik heb Yellow overigens nooit enige wolf verteld dus al die theorieën sloegen op niks.
Verder heb ik niks te maken met het doodsdrankje op Blue dus al die theorieën sloegen ook op niks :p
Mijn actie als gemaskerde wolf niet gebruikt omdat ik wilde wachten.
Had niet verwacht op die dag dood te gaan aangezien zowel ik als Yellow totaal niet verdacht waren toen ik de rest van de dag weg moest.

Jessica, heel goed gespeeld!
Niet de enige overigens, Freaker Play en Marneus Calgar bijvoorbeeld ook goed gespeeld.

Bedankt Lytho en Tigor voor de uitmuntende leiding.
Burgemeester in deze vorm in een netwerkpotje was imo wel een slechte keus ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66944

Guest
Ik had het althans iedereen nog liggen zeggen dat jij als g/s koppel de wolven niet zou jagen, zeker niet als er een infectiewolf dag 1 uit lag.
Al bij al vond ik het wel spijtig dat mijn target inactief was, had waarschijnlijk het hele potje anders gemaakt al heb ik toch best wat invloed gehad op de lynches (sorry green, wou mijn maatje Time er in houden :D). Op zich wel goed gespeeld van de wolven in het begin, mits dat doodsdrankje en dergelijke was het anders uitgepakt met een bewezen slet :D
 

DeletedUser35251

Guest
Allereerst Lytho en Tigor bedankt voor het potje! En Jessica ik had het je al gezegd maar wat heb jij goed gespeeld! :D Volgende netwerk potje neem ik jou niet meer in vertrouwen, haha.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Klopt. In de instellingen was er echter rekening mee gehouden dat je door de verschillende kampen die je zou krijgen (goedjes/slechtjes/psycho/tunnel/mogelijk g/s/grafrover) de burgers anders erg snel overlopen zouden worden. Daar was ik in ieder geval bang voor.
Op het moment dat dan dag 1 infectiewolf een drankje krijgt en de wolven op dag 2 de psycho vermoorden dan wordt het wel wat meer goed vs slecht en dan heb je gelijk.

Overigens verbaast het mij wel hoe open mensen over hun rol zijn. Dat gaat helemaal nergens meer over..

Dst is hoe het tegenwoordig altijd gaat -> welp opgegroeid = claimen. Door een overdaad aan claims kunnen de wolven dan weinig beginnen. (Het is dus tegenwoordig best handig de welp een onbekende nacht op te laten groeien ;) )

Maar idd, goed geleid Arlena & Harald!
 

DeletedUser48278

Guest
Ik maakte capricorno BM omdat mijn vertrouwenspersonen, Jenskeuh en jokersbrain, belangrijke rollen hadden. Capricorno vertrouwde ik na hen het meest. En ik gokte er maar op dat Jenskeuh de claims aan capricorno zou doorgeven.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik heb Yellow overigens nooit enige wolf verteld dus al die theorieën sloegen op niks.
Verder heb ik niks te maken met het doodsdrankje op Blue dus al die theorieën sloegen ook op niks :p
Mijn actie als gemaskerde wolf niet gebruikt omdat ik wilde wachten.
Had niet verwacht op die dag dood te gaan aangezien zowel ik als Yellow totaal niet verdacht waren toen ik de rest van de dag weg moest.

Jessica, heel goed gespeeld!
Niet de enige overigens, Freaker Play en Marneus Calgar bijvoorbeeld ook goed gespeeld.

Bedankt Lytho en Tigor voor de uitmuntende leiding.
Burgemeester in deze vorm in een netwerkpotje was imo wel een slechte keus ;)

Waarom vond je?

Overigens. Het argument dat er geen hofnar in zou zitten.
Deze zat wel in de instellingen. Het was rol #29. Helaas geen 30 spelers gehaald anders had deze zeker meegedaan.
 

DeletedUser18987

Guest
Waarom vond je?

Vind het sowieso leuker als de burgemeester door het volk gekozen wordt.
Maar in een netwerkpotje als deze was het nog een extra bewezen goedje waarbij geclaimd kon worden.
Dat was uiteindelijk de doodsteek voor de slechtjes.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik maakte capricorno BM omdat mijn vertrouwenspersonen, Jenskeuh en jokersbrain, belangrijke rollen hadden. Capricorno vertrouwde ik na hen het meest. En ik gokte er maar op dat Jenskeuh de claims aan capricorno zou doorgeven.

Jenskeuh had ze idd doorgegeven :)
 
Bovenaan