[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #187

Deleted User - 2265087

Guest
Ja hoor!

Poo. of Capricorno.
Overtuig me beiden maar van jullie goedheid.

Verdorie, ik wou claimen, maar zie dat het uitstaat:( Tsja, dan kan ik er weinig over zeggen, behalve dan dat ik wel wat nut heb, en jullie spijt hebben als jullie mij er uit stemmen.

Capricorno ook mijn hoofdverdachte ja.
Alleen die laatste post van Poo. kan je ook niet negeren.

Ik weet dat ik Stan verdedigde, maar ik heb wel vaker als goedje een slechtje verdedigt, dat was het potje dat jij via de orakel doorkreeg dat Ice infectiewolf was. Toen heb ik Ice ook behoorlijk hard verdedigt, maar dat was gewoon een foutje. Ik dacht echt dat hij goedje was, net zoals ik dat van Stan nu dacht.

Laat je leiden door je gevoel. Marwo reageerde al zeer fel, dus de kans is vrij groot dat Capri wolf is.

Marwo reageert altijd fel, ongeacht de rol, dus dit is wel een beetje rare post.

Nice, eerste wolf (welp) eruit. Mijn stem stond dus goed, en heb dus idd op het gevoel gegaan. Netjeuhs.

Nu denk ik inderdaad ook capricorno. Zo hard haar best gedaan om de welp te beschermen.
Echter, men komt pas na de derde dag te weten wie de wolven zijn/welpen zijn?

Inderdaad komt men pas na dag 3 als wolf de welp te weten. En als slechtje ben ik meer bezig mijn medewolven eruit te spelen, dan erin te laten:) Ik heb als wolf een keertje soort van TOmpeter eruit gespeeld, mijn medewolf. EN een keertje Marwo, gewoon het hele potje behoorlijk op haar gezeten, en ze was mijn medewolfje.

Klopt, maar capricorno ging er vanuit dat hij geen wolf was. Alleen wolven weten dat.

Met wolven bedoel ik gewoon alle slechtjes in zijn geheel.
 

DeletedUser65460

Guest
Verdorie, ik wou claimen, maar zie dat het uitstaat:( Tsja, dan kan ik er weinig over zeggen, behalve dan dat ik wel wat nut heb, en jullie spijt hebben als jullie mij er uit stemmen.

Speciaaltje claimen. Wauw, laag niveau hoor..


Ik weet dat ik Stan verdedigde, maar ik heb wel vaker als goedje een slechtje verdedigt, dat was het potje dat jij via de orakel doorkreeg dat Ice infectiewolf was. Toen heb ik Ice ook behoorlijk hard verdedigt, maar dat was gewoon een foutje. Ik dacht echt dat hij goedje was, net zoals ik dat van Stan nu dacht.

Sinds wanneer verwijs je naar vorige potjes? Doe je anders nooit, en overigens nog eens slechte verwijzing, want het spreekt gewoon voor zich dat je als goedje wel eens een wolfje verdedigt. Zelfs de beste wvw'ers hebben dat al gedaan.. Maar het komt hier allemaal wel zéér geforceerd over..

Marwo reageert altijd fel, ongeacht de rol, dus dit is wel een beetje rare post.

Marwo reageert niet altijd fel? xD En wat is dit nou weer een post om MIJ in diskrediet te brengen!? Het is gewoon overduidelijk dat jij hier de wolf bent.

Inderdaad komt men pas na dag 3 als wolf de welp te weten. En als slechtje ben ik meer bezig mijn medewolven eruit te spelen, dan erin te laten:) Ik heb als wolf een keertje soort van TOmpeter eruit gespeeld, mijn medewolf. EN een keertje Marwo, gewoon het hele potje behoorlijk op haar gezeten, en ze was mijn medewolfje.

Weer een geforceerde terugwijzing waarin je deze keer verwijst naar enkele potjes dat je wolf was. Als ik me niet vergis zijn die potjes gewoon al lang geleden en was je toen nog paupernub. Tegenwoordig kan je al een beetje beter spelen en hoef je je geloofwaardigheid niet meer te halen uit het uitwerken van je medewolven. Want ook jij weet dat in een potje van 10 man het niet tactisch is om je medewolf eruit te werken, en daarom zou je dat hier ook nooit doen. Maar het geeft je hier wel een perfect excuus.

Capricorno
 
Reactiescore
1.577
Verdorie, ik wou claimen, maar zie dat het uitstaat:( Tsja, dan kan ik er weinig over zeggen, behalve dan dat ik wel wat nut heb, en jullie spijt hebben als jullie mij er uit stemmen.

Capri, je weet dat dit op het randje is. Omdat we een potje spelen met maar tien man en omdat je ook niet kan zeggen dat dit een 100% claim is, zie ik het door de vingers. Laatste waarschuwing. Ik wil er verder ook niemand meer over horen. De kwestie is beoordeeld door de spelleider. Het potje gaat voort mét Capricorno.

Argumentatie:
Je kan niet afleiden welke claim ze wilde maken en ook een gewone burger kan nut hebben. Ik begrijp dat als iemand zegt 'ik wou claimen' je kan afleiden dat ze speciaaltje bedoelde, maar dat hoeft niet noodzakelijk het geval te zijn. Ik lees deze post meer als 'ik claim goedje', waar an sich niets mis mee is.
 

DeletedUser63648

Guest
EoS stemt op speciaaltjes.

Ik had echt actiever willen zijn, maar dat zit er helaas niet in. Vandaag ben ik er ook weer niet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Speciaaltje claimen. Wauw, laag niveau hoor..

Sinds wanneer verwijs je naar vorige potjes? Doe je anders nooit, en overigens nog eens slechte verwijzing, want het spreekt gewoon voor zich dat je als goedje wel eens een wolfje verdedigt. Zelfs de beste wvw'ers hebben dat al gedaan.. Maar het komt hier allemaal wel zéér geforceerd over..

Ik heb dat wel vaker gedaan hoor. Maar ik zou nooit een medewolfje zo erg verdedigen als ik Stan heb verdedigt. En ik word nu gewoon geluncht omdat ik Stan verdedigde, dus ik vind het raar dat je zegt dat zelfs de beste WvW'ers dat hebben gedaan, daarmee ontkracht je dus gewoon gelijk het argument waarom ik word geluncht, namelijk dat ik Stgan verdedigde.

Marwo reageert niet altijd fel? xD En wat is dit nou weer een post om MIJ in diskrediet te brengen!? Het is gewoon overduidelijk dat jij hier de wolf bent.

Met welke argumenten? Ik heb er 2 onkracht, dat zijn de enige 2 die ik heb gezien.
Weer een geforceerde terugwijzing waarin je deze keer verwijst naar enkele potjes dat je wolf was. Als ik me niet vergis zijn die potjes gewoon al lang geleden en was je toen nog paupernub. Tegenwoordig kan je al een beetje beter spelen en hoef je je geloofwaardigheid niet meer te halen uit het uitwerken van je medewolven. Want ook jij weet dat in een potje van 10 man het niet tactisch is om je medewolf eruit te werken, en daarom zou je dat hier ook nooit doen. Maar het geeft je hier wel een perfect excuus.

Het laatste potje dat ik wolf was was vorig potje, dus zo lang is dat niet geleden. Oké, daarzo heb ik er geen medewolfje uit gewerkt, omdat het totaal niet nodig was om Poo te verdenken, omdat hij niks raars zei, waarop ik zou reageren. En ik kan sowieso mijn medewolfje er niet uit werken, omdat hij nog maar een welp was.

Capri, je weet dat dit op het randje is. Omdat we een potje spelen met maar tien man en omdat je ook niet kan zeggen dat dit een 100% claim is, zie ik het door de vingers. Laatste waarschuwing. Ik wil er verder ook niemand meer over horen. De kwestie is beoordeeld door de spelleider. Het potje gaat voort mét Capricorno.

Argumentatie:
Je kan niet afleiden welke claim ze wilde maken en ook een gewone burger kan nut hebben. Ik begrijp dat als iemand zegt 'ik wou claimen' je kan afleiden dat ze speciaaltje bedoelde, maar dat hoeft niet noodzakelijk het geval te zijn. Ik lees deze post meer als 'ik claim goedje', waar an sich niets mis mee is.

Sorry, heb er niet zo over nagedacht, het zal niet meer gebeuren.

EoS stemt op speciaaltjes.

Ik had echt actiever willen zijn, maar dat zit er helaas niet in. Vandaag ben ik er ook weer niet.

Tja, als je elke claim moet gaan geloven.

Overigens, wolfjes en goedjes, vergeet niet dat er ook nog een fluitspeler in zit, hoogst waarschijnlijk in elk geval.
Over de fluitspeler zelf, Nonkel, word het bekend gemaakt als er iemand dood gaat die betoverd is?
 
Reactiescore
1.577
Enkel de spelers die betoverd zijn, weten dat. Voor het overige weet enkel de fluitspeler zelf wie van zijn bevoterden niet meer in het spel zitten. Daar mag ook niet over gesproken worden.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Enkel de spelers die betoverd zijn, weten dat. Voor het overige weet enkel de fluitspeler zelf wie van zijn bevoterden niet meer in het spel zitten. Daar mag ook niet over gesproken worden.

Jammer:( Anders hadden we redelijk veilig kunnen concluderen dat er geen fluitspeler in zit.

Maar vergeet dat niet, goedjes en slechtjes.
 

Deleted User - 2265087

Guest
EoS stemt op speciaaltjes.

Ik had echt actiever willen zijn, maar dat zit er helaas niet in. Vandaag ben ik er ook weer niet.

Cgrain, is zit al het hele potje aan het excuseren dat hij inactief is.
 
Reactiescore
746
Btw, ik zit met een beetje een vraagje. Hoe kan het dat er geen lunch's zijn? Ik snap het niet meer :(

Mijn enigste verklaring zou zijn dat de wolf inactief is. En daarom dus ook... cgrain.
 

DeletedUser

Guest
Btw, ik zit met een beetje een vraagje. Hoe kan het dat er geen lunch's zijn? Ik snap het niet meer :(

Mijn enigste verklaring zou zijn dat de wolf inactief is. En daarom dus ook... cgrain.

Bengel of DO kan nog.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik ben nu thuis van werk, maar wat zijn jullie dom dat jullie je laten ompraten...

Capricorno 100% wolf. Helemaal na de dood van Stan Marsh.
 

DeletedUser63648

Guest
Gasten, er is een reden dat ik me heb uitgeschreven uit het volgende potje. Niet dat het nu nog boeit, maar ik heb gewoon überhaupt weinig tijd. Ik heb gewoon een druk leven waar wvw op de 2e plaats is. (Je weet wel, zaak, studie etc)
 
Reactiescore
1.577
De puzzelstukjes vallen in elkaar

Stan Marsh bleek een van de daders te zijn van de moorden in het dorpje Wakkerdam. Intussen was ook duidelijk geworden dat hij niet alleen handelde. De overgebleven dorpsbewoners moesten nu gewoon de puzzelstukjes bij elkaar leggen. Het duurde even, maar uiteindelijk groeide de overtuiging dat Cgrain een van de overgebleven daders moest zijn, misschien wel de laatste. De burgemeester nam hem mee naar de kroeg en trakteerde Cgrain op een frisse pint. Wat Cgrain niet wist, is dat de barman mee in het complot zat. Uit de voorraadkast van wijlen heks Flexibility werd een doodsdrankje geplukt en gemixt met het lichtbruine bier. Cgrain dronk ervan en was op slag dood. In zijn zak werden allerlei documenten gevonden die direct duiden op diens betrokkenheid in de moorden van Wakkerdam. "Is dit dan het einde?", vroeg de burgemeester zich af.

Bappos --> Capricorno
EoS --> Capricorno
Cgrain --> EoS
Gekkou Hayate --> Cgrain
Capricorno --> Cgrain
Poo. --> Cgrain

3x Cgrain
2x Capricorno
1x

Cgrain was wolf.
 
Reactiescore
1.577
Einde van de terreur?

"Waar is Cgrain??", vraagt het bendelid zich af. "Hij moet wel gevat zijn, want hij is nooit te laat," denkt hij in zichzelf. Met knikkende knieën staarde de slechterik voor zich uit. Alsof het ingegeven werd van bovenuit pakte hij zijn biezen en besloot hij te vluchten uit de stad. In de rand van Wakkerdam was hij veilig en kon hij even op de achtergrond blijven.

Er is alweer geen lunch.
 
Bovenaan