[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #187

Reactiescore
1.577
We wringen ze allemaal de nek om!

De dorpsbewoners hadden intussen al twee criminelen gevangen, maar wilden 100% zekerheid en spoorden de geheime verzamelplaats van de bende op. Op de scene bleek dat de moordenaars niet alleen handelden. Ze hadden nog een handlanger die hen allerlei informatie verschafte. Het bleek een bekende te zijn voor de burgemeester, namelijk zijn voornaamste concurrent in de burgemeesterverkiezingen. Empire of Statement stond er dan ook op om persoonlijk een einde te maken aan de wrede heerschappij die Wakkerdam de afgelopen weken teisterde met moord en brand. Hij reisde naar het buitenverblijf van de handlanger. Die lag rustig te slapen in de brandende zon. Hij stonk naar alcohol. Empire of Statement haalde zijn lemet boven en sneed droog de keel over van Bappos. Zijn scalp nam hij mee als een trofee.

Bappos --> EoS
EoS --> Bappos
Capricorno --> Poo.
Poo. --> Bappos
Gekkou --> Poo.

2x Bappos --> Bappos sterft, aangezien EoS de BM is
2x Poo.
1x EoS

Bappos was de rattenval.

Teruggekeerd in het dorp stonden de overgebleven dorpeling te wachten op het dorpsplein. Empire of Statement had de situatie als burgemeester heel efficiënt opgelost. Iedereen scandeerde zijn naam. Ook Poo., die steeds een argwanende houding aanneem ten aanzien van zijn burgemeester, aanbad de opperbevelhebber van Wakkerdam. Alsof ze betoverd waren door het charisma van Empire of Statement zouden ze hem voortaan in elke beslissing volgen..

Poo. werd als laatste dorpsbewoner betoverd. Empire of Statement was de fluitspeler. Hij wint!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
1. Bappos --> Rattenval
2. EoS --> Fluitspeler
3. Poo --> Burger
4. Gekkou --> Beschermengel
5. Flexibility --> Heks
6. Stan Marsh --> Welp
7. AngelinoLoveYa --> Ziener
8. Raider x --> Cupido
9. Marwolaeth Capricorno --> Dorpsoudste
10. Cgrain --> Wolf
 

DeletedUser

Guest
Nu het spelletje toch afgelopen is, mag ik denk ik weer terug posten.
Ik heb op dag 2 als ziener wel iemand gezien, namelijk EoS, toen wist ik dat hij fluitspeler was. Nonkel kan dit beamen.
Op dag 1 heb ik inderdaad niemand gezien, gezien ik die dag niet online kon komen.
 
Reactiescore
4
Eos was minder duidelijk dan stan maar zat wel dichtbij 2/3 slechtjes goed ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Verdorie, ik moet af en toe mijn gevoel volgen, die riep nog steeds dat Bappos wolf was. Eos, goed gespeeld, heb je geen moment verdacht:)

En leuke verhaaltjes inderdaad!!
 

DeletedUser16768

Guest
Mag ik even mijn gal blazen richting Cgrain?

Ik wist dat hij wolf was, maar hoe kan ik je nou verdedigen als je helemaal niks doet?
Gisteren had ik overigens helaas geen tijd meer, anders was het misschien nog gelukt.
 

DeletedUser63648

Guest
Dat is de reden dat ik me heb uitgeschreven voor het volgende potje. Veels te weinig tijd voor wvw op het moment.
 
Bovenaan