[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #187

Reactiescore
4
Wauw activiteit ten top jongens Bravo, ben blij dat ik goed zat tot ik dood ging ;D
 

DeletedUser

Guest
Yay een wolf eruit, en nog steeds niet afgelopen? Verdomme zeg. Twee wolven en een welp op 10 spelers is beetje OP niet?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Allereerste, wow, ik leef nog!! En ik verwacht dat ik niet langer verdacht word vqn wolf zijn?

Yay een wolf eruit, en nog steeds niet afgelopen? Verdomme zeg. Twee wolven en een welp op 10 spelers is beetje OP niet?

Ik denk dat we de fluitspeler eruit moeten vissen, want zoveel slechtjes zou Nonkel er niet in doen. 2 is wel weer weinig, maar als je bedenkt dat er nog een derde partij, de fluitspeler, is, compenseerd dat flink.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ben nu thuis van werk, maar wat zijn jullie dom dat jullie je laten ompraten...

Capricorno 100% wolf. Helemaal na de dood van Stan Marsh.

Punt 1, ik kon niet eens weten dat Stan een welp was. En ik heb dit dus ook allang weerlegt. Dus waarom, 100% wolf. Bovendien zou ik nu echt niet als wolfje een medewolf opofferen.



Tunnelvisie noemt men dit.
 

DeletedUser65460

Guest
Punt 1, ik kon niet eens weten dat Stan een welp was. En ik heb dit dus ook allang weerlegt. Dus waarom, 100% wolf. Bovendien zou ik nu echt niet als wolfje een medewolf opofferen.




Tunnelvisie noemt men dit.

Capricorno. Gisteren beweerde je nog dat je juist wel je medewolf zou opofferen toen ik zei dat je dat niet zou doen..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capricorno. Gisteren beweerde je nog dat je juist wel je medewolf zou opofferen toen ik zei dat je dat niet zou doen..

Niet op het moment dat ik al bijna de verdoemenis in ging, dan zou ik dat een net te groot risico vinden.

Ik denk dat jij en Bappos een koppeltje zijn, overigens, en 1 van jullie 2 fluitspeler. Gevoel. Bappos
 

DeletedUser16768

Guest
Empire of statement gaat mee met mij, dat was even een test.
Empire of statement dus!
 

DeletedUser16768

Guest
Zit nu op school, leg het straks uit.
In ieder geval weet ik het nu zeker.
 

DeletedUser65460

Guest
Empire of statement gaat mee met mij, dat was even een test.
Empire of statement dus!

Mee met jou? ik stem pas nadat het me duidelijk wordt in haar volgende reactie, als men 2 beweringen op 12u tijd die compleet tegenovergesteld zijn gaat maken, dan kan je dat hooguit verdacht noemen. Dus kom maar met je 'theorie' straks, ik denk dat het niet veel soeps gaat zijn. Als je deze bewering al doet.
 

DeletedUser

Guest
Allereerste, wow, ik leef nog!! En ik verwacht dat ik niet langer verdacht word vqn wolf zijn?



Ik denk dat we de fluitspeler eruit moeten vissen, want zoveel slechtjes zou Nonkel er niet in doen. 2 is wel weer weinig, maar als je bedenkt dat er nog een derde partij, de fluitspeler, is, compenseerd dat flink.

O ja een fluitspeler. Vind dat zo een stomme neutrale rol. Kan iedereen wezen volgens mij. Hoe herken je een fluitspeler? Heb die rol slechts 1x eerder meegemaakt en die was volgens mij niet actief. Slechtjes wonnen toen iig.
 

DeletedUser65460

Guest
O ja een fluitspeler. Vind dat zo een stomme neutrale rol. Kan iedereen wezen volgens mij. Hoe herken je een fluitspeler? Heb die rol slechts 1x eerder meegemaakt en die was volgens mij niet actief. Slechtjes wonnen toen iig.

Mooi potje was dat ja :).
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zit nu op school, leg het straks uit.
In ieder geval weet ik het nu zeker.

Uitleg zou leuk zijn?

O ja een fluitspeler. Vind dat zo een stomme neutrale rol. Kan iedereen wezen volgens mij. Hoe herken je een fluitspeler? Heb die rol slechts 1x eerder meegemaakt en die was volgens mij niet actief. Slechtjes wonnen toen iig.

Tja, ik heb ook maar 1 potje met fluitspeler gespeeld. Ik denk dat je ze gewoon op wolvengedrag moet pakken.
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik heb ook maar 1 potje met fluitspeler gespeeld. Ik denk dat je ze gewoon op wolvengedrag moet pakken.

Vind dat lastig he, omdat een fluitspeler net zo goed als goedje kan spelen en wolven jagen. Wat maakt het uit hij hoort bij niemand.
Ik vind dat de fluitspeler maar moet claimen en doodvallen. Echt een niets toevoegende rol.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Vind dat lastig he, omdat een fluitspeler net zo goed als goedje kan spelen en wolven jagen. Wat maakt het uit hij hoort bij niemand.
Ik vind dat de fluitspeler maar moet claimen en doodvallen. Echt een niets toevoegende rol.

Ik denk dat we voor een fluitspeler naar een meeloper moeten zoeken. JOu punt hier is goed, het boeit hem niet wie er dood gaat. Al probeert hij wss wel om betoverde mensen erin te houden.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik denk dat we voor een fluitspeler naar een meeloper moeten zoeken. JOu punt hier is goed, het boeit hem niet wie er dood gaat. Al probeert hij wss wel om betoverde mensen erin te houden.

Met dit in mijn achterhoofd stem ik op Poo.. Lees maar eens terug, overal stemde hij behoorlijk op het laatste moment, elke deadline. Dan kon hij een makkelijke meeloop stem plaatsen, tot nu toe heeft hij namelijk altijd een stem geplaatst op iemand die dood ging, waardoor hij niet zo opviel.

Ik denk hierdoor dat Poo de fluitspeler is.
 
Bovenaan