Wat is volgens jullie het beste verdediging/aanval dorp?

DeletedUser

Guest
Ik zie nergens boogjes, dus ik mag aannemen dat dit voor een wereld is zonder boog.

Ik vraag me alleen het volgende af: waarom 1,1k scouts in je edeldorpen? En 500 stuks in je offdorpen?

Dat zijn best veel boerderijplaatsen die je daar inneemt.

Ook vind ik je bijl gehalte in je off-dorpen, redelijk hoog. Zijn lange rekruteringstijden. :)

Ik doe ook niet precies wat hier staat, maar probeer me hier wel aan te houden. Ik kijk ook naar als het bijv een bonus dorp is, wat voor bonus dorp dit is. Snellere ijzer productie, sneller kazerne etc. Ik speel voornamelijk op gevoel.
 

DeletedUser10429

Guest
Ik doe ook niet precies wat hier staat, maar probeer me hier wel aan te houden. Ik kijk ook naar als het bijv een bonus dorp is, wat voor bonus dorp dit is. Snellere ijzer productie, sneller kazerne etc. Ik speel voornamelijk op gevoel.

OK, maar waarom doe je 1.1k verkenners in een edel dorp?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Faal, geen BB, Kata en scouts in je clear..:rolleyes:

Hij speelt W16.

3-tech systeem. Hij kan niet zowel scouts als kata in zijn clears hebben.

Bovendien heeft hij ZC. Hij moet zijn techs i.p.v. kata/scouts bij ZC stoppen.

Ik doe ook niet precies wat hier staat, maar probeer me hier wel aan te houden. Ik kijk ook naar als het bijv een bonus dorp is, wat voor bonus dorp dit is. Snellere ijzer productie, sneller kazerne etc. Ik speel voornamelijk op gevoel.

Nou, als je je eraan probeert te houden, zou ik alsnog wel graag een antwoord op mijn vraag zien.

Ben wel nieuwsgierig. :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Waar zou jij Kata's voor gebruiken dan? Boerderij down? Vind het leuker om zonder Kata's te spelen :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Nou, als er stacks in staan kan de kata wel altijd zorgen voor de nodige muurlevels neer te brengen.

Boerderij, zeker, altijd handig. :)
 

DeletedUser

Guest
OK, maar waarom doe je 1.1k verkenners in een edel dorp?

Om ook fia hetzelfde dorp fakes te sturen, stel ik heb op het begin 4 dorpen waarvan 1 edeldorp, en mijn target weet dat dit een edeldorp is, kan ik direct vanuit dat dorp ook fakes sturen zodat er niet word gezien waar het treintje heen gaat.

Verder gebruik ik dit ook voornamelijk op speed werelden. Je moet dan bijv minimaal zoveel boerderij plaatsen sturen etc. Hoe het precies op normale werelden zit weet ik ook niet. Daar co ik voornamelijk. Mijn eerste eigen account op een normale wereld zal W27 worden waar ik al een aardig accountje heb met wat pro's;).
 

DeletedUser52174

Guest
Clears zijn er om te rammen

Bereden is niet nodig en katas falen hard

Fail^4.
1: Als jij gaat faken kan je geen kata's meesturen.:catapult:
2: Als je gaat faken kan je geen scouts meesturen
3: Als jij een dorp cleart en je overleefd, kun je niet zien of daar toevallig een kerk stond.
4: Als jij een dorp aanvalt waar boog staat wordt je keihard afgeslacht.:boog: (mits boogwereld)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Je kunt ipv katas meer rammen maken :D Met een boerderijlimiet is het niet leuk als je farm lvl 1 is :s
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Fail^4.
1: Als jij gaat faken kan je geen kata's meesturen.:catapult:
2: Als je gaat faken kan je geen scouts meesturen
3: Als jij een dorp cleart en je overleefd, kun je niet zien of daar toevallig een kerk stond.
4: Als jij een dorp aanvalt waar boog staat wordt je keihard afgeslacht.:boog: (mits boogwereld)

Faaal:

Er zijn hier geen kerken op W16, faken doe ik niet aan.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
* faken is troepen op de dood afsturen. Als je samen met de stam een mooie actie op touw zet heb je geen fakes nodig, dan stuurt een MB of een intern fakes ofzo
 

DeletedUser52174

Guest
* faken is troepen op de dood afsturen. Als je samen met de stam een mooie actie op touw zet heb je geen fakes nodig, dan stuurt een MB of een intern fakes ofzo

Dat is alleen als je tegen mensen speelt die niet kunnen deffen en/of niet actief genoeg zijn om altijd te kunnen taggen. Als je tegen een goeie speler speelt zijn (veel) fakes noodzakelijk. Als je het slim aanpakt gaan er in totaal juist minder troepen dood omdat je clears dan meer kans hebben om door te lopen.
 

DeletedUser

Guest
7000 bijl 3k lc en 300 ram
Zou ik gebruiken als speler met 1-20 att dorpen.

Dan bij latere periode
7000 bijl 2800lc 300 ram en 100 kata
 

DeletedUser

Guest
1e (aanval/edel) dorp:
4.500 :licht:
400 :ram:
68 :verkenner:
4 :edelman:

Volgende (deff) dorpen:
10.001 :speer:
10.000 :zwaard:
334 :verkenner:

Volgende (off) dorpen:
7.509 :bijl:
2.500 :licht:
500 :verkenner:
400 :ram:
20 :catapult:

Volgende (scouts) dorpen:
10.000 :verkenner:
167 :ram:
1 :zwaard: of :speer:

Volgende (edel) dorpen:
6.009 :bijl:
2.500 :licht:
1.100 :verkenner:
400 :ram:
20 :catapult:
4 :edelman:

gewoon dit. :)
 

DeletedUser52174

Guest
waarom heb je een speciale indeling voor edeldorpen, en zoveel LC, als ik vragen mag:)?
 
Reactiescore
4
Bovenaan