Wat is volgens jullie het beste verdediging/aanval dorp?

DeletedUser

Guest
er is geen beste verdedigingsdorp en ook geen beste aanvalsdorp.

maar zelf speel ik met speer ZC. die snelheid is zo heerlijk. bij een boog wereld zou ik nog moeten kijken hoe ik het dan doe.
 

DeletedUser

Guest
er is geen beste verdedigingsdorp en ook geen beste aanvalsdorp.

maar zelf speel ik met speer ZC. die snelheid is zo heerlijk. bij een boog wereld zou ik nog moeten kijken hoe ik het dan doe.

Het beste aanvalsdorp is een dorp met aanvalstroepen... & Het beste verdedigingsdorp is ook een dorp met aanvalstroepen. >> Want aanval is de beste verdediging.
 

DeletedUser74795

Guest
ik doe in 1 van mijn dorpen:
300 ram
1000 lc
opvullen met bijl met thoragsbijl

Idd belachelijk veel bijl maar daar ga ik voor, samen met die ridder kijken hoe dat loopt :D

anders zou ik idd gaan voor de 2000-3000 lc met opvulling van bijl
 

DeletedUser

Guest
8380 sp
7084 zw
100 verk
800 zc
25 kata

Het beste en het snelste te maken defdorp is dit

off dorp maakt niet echt veel uit, ik doe er altijd minstens 400 ram bij aangezien je altijd eerst een muur tegenkomt
Heb ook wel dorpen met 1000 ram ;), dan hak je makkelijk door dik gestackte dorpen heen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
Zeker niet het beste en snelste.

Het is wel een goede def.
 

DeletedUser63648

Guest
snelste is puur sp/zc natuurlijk :)

off dorpen hoeft echt niet meer dan 300 ram te hebben hoor :) Maakt niet zoveel uit voor de muur namelijk, die laatste 100 rammen.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe vaak 300 ram bij safe-clears en 200 ram bij front-clears (aangezien daar toch edels bij moeten en je die vaak gebruikt na een massa waarna de muren laag zijn). Als je een bunker maakt, dan vind ik dat je dan meteen een goeie bunker moet maken. 10500 bijl en 2000 ram is volgens mij de effectiefste bunker, even geen rekening houdend met boerlimiet.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn best handig op een stackwereld als w39, maar je moet maar 1 tot 5% van je offdorpen bunkers maken, anders heb je te veel last van die bouwtijden.
 

DeletedUser63648

Guest
Bunkers zijn zeker overrated, zeker met dat murenboosten van tegenwoordig
 

DeletedUser

Guest
Als je tegenstander zo lomp kan stacken dat je bunkers nodig hebt dan gaat er elders iets fout :p
 

DeletedUser63648

Guest
w39 is diplomatiek gewoon zo opgebouwd. Vooral natuurlijk omdat het maar een kleine wereld is ligt bijna iedereen wel aan de rim zowat.
 
Bovenaan