DeletedUser61134
Guest
Haha kijk hoe snel ze reageren als je aan hun ego komt (rofl)
Nou dat heb ik niet met zo veel woorden gezegd.. maar ik vind jou IG zeker geen topper nee. Defensief misschien wel, maar offensief... En met enkel deffen win je niks Kan zeker kloppen dat ik 1 vs 1 nooit van je gewonnen heb, maar vice versa ook niet. En het is nog steeds TRIBALwars natuurlijk, wat er 1 vs 1 gebeurd is eigenlijk niet zo heel belangrijk.
Daar heb je gelijk in.. maar ik heb ook nergens gezegd dat peanut goed is omdat die rang 1 staat. Ik heb gezegd dat die rang 1 staat (= dat die nog bestaat op de wereld en de wereld wint) en dat jullie 3 die beweren dat peanut slecht is allemaal als vijand van peanut hebben gespeeld en er nu niet meer zijn. Dus als peanut slecht is en jullie konden het niet halen van peanut, wat zijn jullie dan ?
"Weggespeeld" hangt er van af hoe je het bekijkt. De accounts waar jullie op speelden zijn weggespeeld. Of dat nu gebeurde toen jullie er actief speelde of niet doet er niet toe. Jullie zijn als personen even goed weg, dus weg gespeeld, of dat nu is omdat jullie geen tijd meer hadden, geen zin meer hadden of omdat je geownt werd doet er wederom niet toe. Weg = weg.
Verder mag je wel eens stoppen met mijn zinnen uit de context te rukken omdat je het inhoudelijk niet aan kan
Anyway Peanut is vast niet de beste speler die er is, maar nog steeds beter dan jullie 3, dus ik ben zeer blij met hun in de stam te zitten en niet met jullie
Waar staat stoppen omdat je ruzie met co's had onder?
En dan volgens die logica heb ik Peanut al heeeeeeeel vaak weggespeeld zeg. Volgens de Warre logica dan staat het 15-1 voor mij?
En hoevaak heb ik dan wel niet jou eruit gespeeld. De bijna compleet onbekende Warre heeft toch aardig wat werelden gespeeld die ik gewoon uitgespeeld heb