Wat ging er mis in Insane?

DeletedUser61134

Guest
Haha kijk hoe snel ze reageren als je aan hun ego komt (rofl)


Nou dat heb ik niet met zo veel woorden gezegd.. maar ik vind jou IG zeker geen topper nee. Defensief misschien wel, maar offensief... En met enkel deffen win je niks ;) Kan zeker kloppen dat ik 1 vs 1 nooit van je gewonnen heb, maar vice versa ook niet. En het is nog steeds TRIBALwars natuurlijk, wat er 1 vs 1 gebeurd is eigenlijk niet zo heel belangrijk.


Daar heb je gelijk in.. maar ik heb ook nergens gezegd dat peanut goed is omdat die rang 1 staat. Ik heb gezegd dat die rang 1 staat (= dat die nog bestaat op de wereld en de wereld wint) en dat jullie 3 die beweren dat peanut slecht is allemaal als vijand van peanut hebben gespeeld en er nu niet meer zijn. Dus als peanut slecht is en jullie konden het niet halen van peanut, wat zijn jullie dan ?


"Weggespeeld" hangt er van af hoe je het bekijkt. De accounts waar jullie op speelden zijn weggespeeld. Of dat nu gebeurde toen jullie er actief speelde of niet doet er niet toe. Jullie zijn als personen even goed weg, dus weg gespeeld, of dat nu is omdat jullie geen tijd meer hadden, geen zin meer hadden of omdat je geownt werd doet er wederom niet toe. Weg = weg.

Verder mag je wel eens stoppen met mijn zinnen uit de context te rukken omdat je het inhoudelijk niet aan kan ;)

Anyway Peanut is vast niet de beste speler die er is, maar nog steeds beter dan jullie 3, dus ik ben zeer blij met hun in de stam te zitten en niet met jullie :)

Waar staat stoppen omdat je ruzie met co's had onder?

En dan volgens die logica heb ik Peanut al heeeeeeeel vaak weggespeeld zeg. Volgens de Warre logica dan staat het 15-1 voor mij?
En hoevaak heb ik dan wel niet jou eruit gespeeld. De bijna compleet onbekende Warre heeft toch aardig wat werelden gespeeld die ik gewoon uitgespeeld heb ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Waar staat stoppen omdat je ruzie met co's had onder?

En dan volgens die logica heb ik Peanut al heeeeeeeel vaak weggespeeld zeg. Volgens de Warre logica dan staat het 15-1 voor mij?
En hoevaak heb ik dan wel niet jou eruit gespeeld. De bijna compleet onbekende Warre heeft toch aardig wat werelden gespeeld die ik gewoon uitgespeeld heb ;)
Je snapt het punt echt niet.. maar dan ook echt totaal niet he!!

Het gaat er niet om dat je niet mag stoppen op een wereld om welke reden dan ook. Het gaat er om dat je niet zo een groot bakkes moet opzetten en spelers die er nog spelen noobs moet noemen op het AF van een wereld waar je zelf weg gespeeld bent / gestopt bent.

En dat is dus het verschil tussen jullie en peanut, want zelfs al heeft peanut 15 keer verloren van je, je gaat op die 15 werelden geen postst van hem vinden waar hij jullie of iemand anders random noob noemt. Jullie zijn veel blala en weinig boem boem zoals ze zeggen, en peanut is het omgekeerde. Geef mij dan maar team peanut ipv jullie hoor...
 

DeletedUser61134

Guest
Je snapt het punt echt niet.. maar dan ook echt totaal niet he!!

Het gaat er niet om dat je niet mag stoppen op een wereld om welke reden dan ook. Het gaat er om dat je niet zo een groot bakkes moet opzetten en spelers die er nog spelen noobs moet noemen op het AF van een wereld waar je zelf weg gespeeld bent / gestopt bent.

En dat is dus het verschil tussen jullie en peanut, want zelfs al heeft peanut 15 keer verloren van je, je gaat op die 15 werelden geen postst van hem vinden waar hij jullie of iemand anders random noob noemt. Jullie zijn veel blala en weinig boem boem zoals ze zeggen, en peanut is het omgekeerde. Geef mij dan maar team peanut ipv jullie hoor...

Dus je punt is dat Peanut erkent dat wij beter zijn dan hun en die ene keer dat ze wat bereiken hun mond maar houden omdat ze zich realiseren dat ze puur op geluk draaien?
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus je punt is dat Peanut erkent dat wij beter zijn dan hun en die ene keer dat ze wat bereiken hun mond maar houden omdat ze zich realiseren dat ze puur op geluk draaien?
Nee men punt is dat peanut een topper is die geen woorden nodig heeft om zich op de kaart te zetten en dat jij een noobje bent dat niks ingame kan en daarom maar een groot bakkes op het AF heeft om dat te compenseren :) Altijd welkom trouwens INGAME om het tegendeel te bewijzen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Nee men punt is dat peanut een topper is die geen woorden nodig heeft om zich op de kaart te zetten en dat jij een noobje bent dat niks ingame kan en daarom maar een groot bakkes op het AF heeft om dat te compenseren :) Altijd welkom trouwens INGAME om het tegendeel te bewijzen ;)

Dus dat ik jullie al meer dan 15x persoonlijk weggespeeld heb is niet voldoende bewijs?
En hoe kan iemand een topper zijn als hij nog steeds niks bereikt buiten meeliften op Tragedy's naaipartij? Enige goede spelers voor Novus so far was Tragedy under grace en overige gekkies (ex-insane) die jullie hielpen.

En hoezo grote bakkes? Ik vertel gewoon een algemeen feitje wat iedereen al weet ;)
Peanut is een schoolvoorbeeld van spelers die misbruik maken van dat ze 10x niks kunnen buiten inactieven aanvallen en ODA/ODD boosten
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij hebt mij nog nooit weg gespeeld schat, dat weet je maar al te goed. Maar blijf vooral lullen... ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Jij hebt mij nog nooit weg gespeeld schat, dat weet je maar al te goed. Maar blijf vooral lullen... ;)

Nee? Je zegt net nog dat als ik de wereld win en jij stopt ik dus beter ben.
En volgens mij ben je dan aardig wat vergeten :eek: Zoals ik zei al 7x bij je op een wereld gezeten.
Kan me geen 1 herinneren waar je het einde haalde? W47 was al helemaal lachwekkend van je.

Of telt het alleen bij peanut dat ze beter zijn dan de ander als ze langer doorspelen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als je zelf op een wereld gespeeld hebt en er om een reden niet meer speelt je geen grote mond op dat AF moet opzetten en anderen die er nog spelen noob moet noemen. Dat heb ik nooit gedaan, en al zeker niet zonder aanleiding (waarmee ik bedoel zomaar op het wereld forum gekomen om het te roepen zonder bewijzen ed).

Jij beweert 7x met me op een wereld gezeten te hebben, echter noemde je eerder 5 tal namen van accounts en geen enkele daarvan ken ik. Nu heb ik niet het grootste geheugen van de wereld en "delete" ik veel info aan einde van werelden (noemt het gerust plaats maken op men harde schijf :D) maar de mensen die mij echt weg gespeeld hebben of deftige strijd tegen mij aan het front hebben geleverd en de mensen bij wie ik in de stam heb gezeten die iets noemenswaardig gepresteerd hebben voor die stam ken ik echt wel hoor. Jij zit helaas niet bij die 2 groepen dus tenzij je concrete account voorbeelden hebt...
 

DeletedUser61134

Guest
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als je zelf op een wereld gespeeld hebt en er om een reden niet meer speelt je geen grote mond op dat AF moet opzetten en anderen die er nog spelen noob moet noemen. Dat heb ik nooit gedaan, en al zeker niet zonder aanleiding (waarmee ik bedoel zomaar op het wereld forum gekomen om het te roepen zonder bewijzen ed).

Jij beweert 7x met me op een wereld gezeten te hebben, echter noemde je eerder 5 tal namen van accounts en geen enkele daarvan ken ik. Nu heb ik niet het grootste geheugen van de wereld en "delete" ik veel info aan einde van werelden (noemt het gerust plaats maken op men harde schijf :D) maar de mensen die mij echt weg gespeeld hebben of deftige strijd tegen mij aan het front hebben geleverd en de mensen bij wie ik in de stam heb gezeten die iets noemenswaardig gepresteerd hebben voor die stam ken ik echt wel hoor. Jij zit helaas niet bij die 2 groepen dus tenzij je concrete account voorbeelden hebt...

Dus het feit dat je elke dag met me PMde op W41 ben je ook vergeten?
Volgens mij was je toen aardig blij dat Adimantus eindelijk goede bespelers had.

En kan best meer accs noemen, Royalist ben ik gequit en op andere acc gegaan toen ik hoorde dat jij in Meow zou komen (en ruzie met Jannick ^^), en W6 was je nog begonnen en je kent niet eens 1 vd finalisten? Je vergeet dan aardig wat :eek:

En W2 heb je niet eens uit kunnen spelen, mijn vaste acc waar ik af en toe hielp bestaat nog wel gewoon :eek:
En dan ken je me na al die tijd nog niet? Matig Warre :eek:

Misschien ben ik juist 1 vd mensen die pas iemand slecht noemt als ik voldoende bewijs heb. Denk aan 47, 50 en alles wat ik gezien heb op 58 dat ik Peanut echt veruit bagger vind als speler ;)

Ps. Ik reken niet mee dat Peanut impulsief een stamgenoot aanviel op W47, dat is missch zijn beste aanval ooit waar ze eens geen intern aanvielen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ach Warre. Jij stelt zowel offensief als defensief bijster weinig voor zonder scriptjes. Iemand anders geen topper noemen is dus gewoon idioot, aangezien jij bekend staat als stabber en als een halvegare.

Waarom ik er op inga? Goede vraag. Kusjes

Mijn stam heeft trouwens altijd gewonnen van jouw stam. Er is geen enkele wereld die wij samen hebben gespeeld waar jij als winnaar uit de bus kwam. Just sayin’
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus het feit dat je elke dag met me PMde op W41 ben je ook vergeten?
Volgens mij was je toen aardig blij dat Adimantus eindelijk goede bespelers had.
Weet ik niks meer van... zullen niet zo een geweldige gesprekken zijn geweest als ik nadien naar de vijand ben gegaan omdat ik niet in PNT wou blijven :D

En kan best meer accs noemen, Royalist ben ik gequit en op andere acc gegaan toen ik hoorde dat jij in Meow zou komen (en ruzie met Jannick ^^), en W6 was je nog begonnen en je kent niet eens 1 vd finalisten? Je vergeet dan aardig wat :eek:
Ahh Royalist, die lag aan de andere kant van de wereld, nooit echt veel contact mee gehad. Hoezo ander account.. bij de vijand ? Zal wel niet aan mijn front geweest zijn...
W6 ? Daar heb ik volgens mij niet gespeeld...

En W2 heb je niet eens uit kunnen spelen, mijn vaste acc waar ik af en toe hielp bestaat nog wel gewoon :eek:
Op W2 heb ik in TBR gespeeld, die hebben de wereld gewonnen, maar zou kunnen dat ik vroegtijdig gestopt ben idd.

En dan ken je me na al die tijd nog niet? Matig Warre :eek:
Klopt, je naam zegt me nog steeds niks. Je zal vast op die accies hebben gespeeld maar daar weet ik niet meer van dus wilt zeggen dat je niet echt een indruk (positief of negatief) hebt achter gelaten ingame.

Misschien ben ik juist 1 vd mensen die pas iemand slecht noemt als ik voldoende bewijs heb. Denk aan 47, 50 en alles wat ik gezien heb op 58 dat ik Peanut echt veruit bagger vind als speler ;)
Bewijs ? Wat random account roepen die aan de andere kant van de wereld van me lagen en zeggen dat je daardoor alles perfect weet. Volgens mij heb je nooit in een stam naast me gelegen / nauw met me samen gewerkt of rechtstreeks vijand van me geweest. Moeilijk om dan echt bewijzen te hebben he...

Op W47 was Chris ook niet mijn favoriete persoon, en stiekem vind ik het een dikke noob. Maar hij (en ook Tsane) zijn wel actief, kennen voldoende van het spel en doen veel voor hun stam. Allemaal kenmerken die ik apprecieer en de belangrijkste kenmerken in dit spel.

Maar verder nogal zinloze discussie dit.. wie weet zullen we het ooit nog echt zien ingame :D (tenzij ik echt stop wat ik al lang had moeten doen...)

Ach Warre. Jij stelt zowel offensief als defensief bijster weinig voor zonder scriptjes.
Thx voor het compliment :)

Iemand anders geen topper noemen is dus gewoon idioot, aangezien jij bekend staat als stabber en als een halvegare
Nou als je me nu dikke nek, eikel, klootzak of zelfs halvegare had genoemd had ik nog gezegd ok. Maar stabber ? Dat is nu werkelijk het enige dat ik nooit gedaan heb in mijn TW carrière...
Wel beetje ironisch dat jij degene bent die mij een stabber noemt lol. Jij was toch degene die in Novus speelde, al zeer lang wist dat hij in die nieuwe stam na Insane ging gaan maar toch in Novus bleef nog een hele tijd. Vervolgens opstapte toen de plannen klaar waren voor de massa op Vlammer/itsofficial en toen recht naar de vijand liep met die informatie om vervolgens daar die massa gedeft te krijgen... Dat noemt mij dan een stabber, wel serieus blijven he joh.


Mijn stam heeft trouwens altijd gewonnen van jouw stam. Er is geen enkele wereld die wij samen hebben gespeeld waar jij als winnaar uit de bus kwam. Just sayin’
Deze wereld ? En je hebt spelen en spelen he. Wat je bedraagt aan de winst van je stam is net zo belangrijk als dat je stam wint. Helemaal op het einde op een accie komen en de wereld winnen als die al gespeeld is kan iedereen :$
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Informatie doorspelen? U serious? Ik ga nooit info doorspelen over aanvallen en/of drama accountjes. Ik heb itt jij nog een mooi hoog niveau.

En noem je overstappen naar de vijand binnen een week nadat je op een account komt, niet stabben?

Bitch please. Jouw realiteitszin heeft er weinig mee te maken.

Je laatste puntje, je hebt idd spelen zoals ik doe (fronten) en dan heb je spelen zoals jij doet. (Rimmen en 1C spammen) vind het verder wel grappig dat jij dit net aanhaalt hoor. Je ego is er niet op achteruit gegaan in de jaren, jammer genoeg je ‘kwaliteiten’ wel.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
Overstappen naar de vijand is niet per definitie stabben nee, de manier waarop je dat doet is belangrijk. Ik heb dat altijd clean gedaan, zonder info mee te nemen, naar een account dat niet rechtstreeks tegen men vorige account lag zodat er geen sprake is van daarna handelen met voorkennis. Jij bent hier op W58 overgestapt naar de vijand, als ik me niet vergis zelfs naar het account vlammer waar de massa op ging zijn.. Ik weet niet hoor, maar overstappen naar het account waar een massa van je huidige stam op gepland is en vervolgens daar deffen met voorkennis noem ik toch stabben hoor. Zeker als je nog langer in je oude stam bent gebleven om die info eerst te verzamelen terwijl je al lang wist dat je weg ging :$

Geen idee hoe veel front jij hebt. Maar je beseft toch dat mijn laatste werelden op Schedel waren, 2 keer een wereld met meer dan 240 graden front. De rim (hier op w58) was de enige safe die ik had voor een lange tijd... Dus vergelijk mijn rimmen aub niet met een rimmer wiens stam nog tussen hem en de eerste vijand zit... Als mijn kwaliteiten zo hard achter uit gegaan zijn afgelopen tijd, waarom heb ik dan 3 werelden uitgespeeld in top 10 en geen enkele wereld verloren in die tijd ? Het enige wat achteruit is gegaan is de tijd die ik heb voor TW...

PS: Wie gebruikt er nu 1C lol
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dus jij vindt jouw manier niet hetzelfde als het mijne? Ik ben niet met ‘voorbedachte rade’ overgestapt. Het is wel vrij ironisch, aangezien ik op vlammer maar van 1 acc aanvallen heb ontvangen en misschien 1 massa heb gedeft. Dat jij me durft te betichten van info door te spelen is zwak en op niks gebaseerd.

Ik ben een speler waarvan je weet dat die geen foute dingen zal doen. Bij jou weet je niet wat je doet. Je stapt over of je blijft en doet geen fuck. Wil je aub jezelf niet goed proberen te praten terwijl jij al meerdere keren bent overgestapt naar de vijand, en ik dit ‘1 keer’ deed. Hypocriet much.

Verder zegt account schedel geen ene ruk. Dat account heeft nog nooit een deftige uitdaging of tegenstander gehad, want toen de spelers naast mij lagen op 49(Koos en Javier) bakten ze er niks van. Althans, ik dacht dat ze op schedel speelden, want ze kwamen op 49 met veel ego, en gingen net zo snel weg als dat ze kwamen.

Als je ooit een frontaccount zoals mymummm(52), iron-law(w18) of abdelya (w16) hebt gehad, dan mag je tegen mij zeggen dat je een goed en deftig frontaccount hebt gehad.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus jij vindt jouw manier niet hetzelfde als het mijne? Ik ben niet met ‘voorbedachte rade’ overgestapt. Het is wel vrij ironisch, aangezien ik op vlammer maar van 1 acc aanvallen heb ontvangen en misschien 1 massa heb gedeft. Dat jij me durft te betichten van info door te spelen is zwak en op niks gebaseerd.

Ik ben een speler waarvan je weet dat die geen foute dingen zal doen. Bij jou weet je niet wat je doet. Je stapt over of je blijft en doet geen fuck. Wil je aub jezelf niet goed proberen te praten terwijl jij al meerdere keren bent overgestapt naar de vijand, en ik dit ‘1 keer’ deed. Hypocriet much.
Neen dat is niet het zelfde, heb ik toch al verklaard. Jij zat in een chat al van voor Broken werd opgericht mee te praten. Broken wordt opgericht en jij blijft in Novus. Tijdje later ga je toch weg uit Novus en ga je naar het account waar op dat moment een aanval op gepland wordt. En die massa gaat ook nog eens helemaal de mist in terwijl bij aanvallen daarna Vlammer een easy target was. Je gaat me nu toch niet proberen wijsmaken dat al die dingen toeval zijn zeker...

De verschillen zitten hem dus in dat jij je overstap bewust hebt uitgesteld, naar een account bent gegaan waar conflict mee is en dat account bij toeval ineens klaar was voor een massa. Dat zijn zaken die ik bij mijn overstappen nooit gedaan heb, mijn overstap is te vergelijken met hoe Lucas het hier deed, clean. Jouw overstap is gewoon dirty, een stab!

Verder zegt account schedel geen ene ruk. Dat account heeft nog nooit een deftige uitdaging of tegenstander gehad, want toen de spelers naast mij lagen op 49(Koos en Javier) bakten ze er niks van. Althans, ik dacht dat ze op schedel speelden, want ze kwamen op 49 met veel ego, en gingen net zo snel weg als dat ze kwamen.
En jou accounts zeggen wel iets ? Ik ken er geen 1 waar je echt iets deftig gepresteerd hebt hoor. Schedel had een 360 graden front op W55 toen ik er op kwam en kreeg doorlopende massa voor maanden en eindigde eerste in OD, is dat niet wat je vriend hier boven beschrijft als "echt top account niet rang gebaseerd" dan... W49 weet ik niks van (daar heb ik niet gespeeld maar volgens TWstats schedel/jack ook niet of toch niet op hun account). Koos (ook wel jack genoemd) is idd wel een dikke noob :$ Maar zelfs die dikke noob die dus op 58 hier op jack speelde was goed genoeg om voor zeer lange tijd massa's te overleven van de vijand met 360 graden front en nadien het account waar jij op zat mee weg te spelen :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Het account waar ik op zat? Toen ik gequit was omdat IO op delete ging inderdaad. Mooie referentie hoor.

Verder haal ik het punt aan dat jij die shit meermaals hebt geflikt en daarom er dus weinig over te zeggen hebt. Verder had ik vlammer gewoon goed gezet waardoor er geen dorpen verloren werden, dat heeft weinig met info te maken oid. Een goede deffer kan elk account deffen zonder enige info, sorry dat jij dat niet kan.

Verder zoals ik al zei, het maakt niet uit of jij die accounts kent. Ik ben top wanneer ik actief speel, terwijl jij al jaren niks bewijst. Wat zegt W55 nou? Dat is een wereld waar 1 stam domineerde en de wereld won, wat een prestatie! Straks noem je w46 of wat was het, ook een prestatie. Bitch please, noobwerelden kan elke halve gare winnen. Je hebt nog nooit tov een topspeler gestaan, laat staan dat je er tegen hebt gepresteerd. Zelfs op w37 overtrefte je me niet, en daar lag ik muurvast (rofl).

Jij bent een rimnoob met een grote mond. Dat is praktisch nog erger dan Jannes, die teminste front durft aan te gaan. Verder is deze discussie nutteloos, aangezin jij Warre bent en daarbij dus behoorlijk een Jannes 2.0 bent mbt discussies.

Succes met je ego probleem en je frustraties.

Kusjes
 

Deleted User - 24028

Guest
Laat me weten als er nog eens een top wereld is (als die al bestaan), als ik tijd heb wie weet...

Bij deze hebben we onze jaarlijkste discussie op het AF weeral gehad he schatje. Kusjes.
 
Reactiescore
3.536
Als stoppen gelijk staat aan weggespeeld worden ben jij ook al zat vaak weg gespeeld Warre. Hoezo mag jij dan een grote mond opzetten en ik niet?

Zal even de feiten nog eens op tafel gooien, Jannes kwam op sleepwel spelen, had een groot front en amper stamdef en heeft zowat solo met 2 vingers in de neus de Novus massa afgeslagen zonder 1 dorpje verlies te maken. Vervolgens stop ik omdat de stam uit elkaar valt, mijn buur acc's op del gaan en mijn team ermee wilt stoppen. Vervolgens vat jij dat samen als 'weggespeeld door Novus'.

Als dat je manier van redeneren is wil ik best met die criteria Novus eens beschrijven. Novus heeft trouwens nooit 1 stam aanval gekregen van een stam dat iet of wat hun puntenaantal had en op iets trok in geheel w58. Dat is ook de enige reden waarom Novus er nog is, omdat niemand ooit een serieuze edel poging gewaagd heeft.

Kan boeken blijven schrijven hoe een beperkte stam het is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Als stoppen gelijk staat aan weggespeeld worden ben jij ook al zat vaak weg gespeeld Warre. Hoezo mag jij dan een grote mond opzetten en ik niet?

Zal even de feiten nog eens op tafel gooien, Jannes kwam op sleepwel spelen, had een groot front en amper stamdef en heeft zowat solo met 2 vingers in de neus de Novus massa afgeslagen zonder 1 dorpje verlies te maken. Vervolgens stop ik omdat de stam uit elkaar valt, mijn buur acc's op del gaan en mijn team ermee wilt stoppen. Vervolgens vat jij dat samen als 'weggespeeld door Novus'.

Als dat je manier van redeneren is wil ik best met die criteria Novus eens beschrijven. Novus heeft trouwens nooit 1 stam aanval gekregen van een stam dat iet of wat hun puntenaantal had en op iets trok in geheel w58. Dat is ook de enige reden waarom Novus er nog is, omdat niemand ooit een serieuze edel poging gewaagd heeft.

Kan boeken blijven schrijven hoe een beperkte stam het is.
Jannes we weten ondertussen wel dat jij heel goed bent in woorden verdraaien, random uitspraken doen en je ego laten spreken... Maar ik wacht nog steeds op een post van je met enige inhoudelijke content of bewijslast die je uitspraken staven hoor.

Ik mag HIER een grote mond op zetten omdat ik heel w58 gespeeld heb, nr 2 van de wereld sta en de wereld winnend afsluit met Novus. Jij mag HIER geen grote mond opzetten omdat jij op deze wereld niks betekend hebt en het niet overleeft hebt. Dat jij op andere werelden een grote mond op zet waar je in mijn positie zit interesseert me geen reet...

Maargoed we hadden het over ons uitspraken bewijzen, ik heb beweerd dat je account weg gespeeld is. Want voor zo ver iedereen in W58 weet was jij hier .Sleepwell, je kan dan zeggen dat je er niet meer was maar dat is gewoon een excuus om te ontsnappen aan wat uiteindelijk onvermijdelijk was. Bewijslast dat .sleepwell weggespeeld is: https://puu.sh/BLhPN/67bb78af8e.png. Kom nu aub niet met dat jij er niet meer speelde, want als dat een argument is dan is er nog nooit iemand op TW weg gespeeld gezien iedereen dan wel gaat runnen als die ziet dat de situatie niet meer te houden is.

Dat Novus geen enkele aanval van formaat heeft gekregen en dat de enige reden is dat ze er nog zijn is pure speculatie en geen bewijs, het is namelijk wat jij denkt. We kunnen het zelfs omdraaien... als Novus echt zo slecht is / was dan had de grote jannes toen die nog speelde vast een aanval kunnen uitvoeren en daarmee 25 tot 50 dorpjes winst boeken op Novus. Ik geloof niet dat als jij aan je buren waarmee je een nieuwe stam wilde oprichten laat zien dat Novus zo gemakkelijk kan bloeden dat ze nog steeds op deleten zouden gaan ipv samen met jou een stam op te richten. Het probleem is dat jij wel kan roepen met woorden dat Novus niet kan verdedigen, maar het zelf nooit getest hebt omdat je op voorhand wist dat je aanvallend op Novus geen kans maakte. Je andere staving dat je Novus hun massa hebt afgeslagen bewijst hooguit dat jij in staat was om 1 massa te deffen (= 2 weekjes tijd) maar staaft niet dat jij beter bent dan Novus leden.

Dus blijf gerust boek schrijven, maar zo lang je niet met bewijs komt interesseert niemand dat iets...

PS: Als je nog reactie van mij wilt kan je volgende post beter inhoudelijke content en bewijzen bevatten :)
 
Bovenaan