- Reactiescore
- 1.196
Nu doe je uitschijnen alsof wij hier kwamen roepen dat Novus een mega top stam is en jij dan in je pen bent gekropen om dat onderuit te halen. Dat is niet wat er gebeurd is he... Jij bent hier random komen roepen dat Novus een slechte stam is en ik ben in de pen gekropen om aan te geven dat Novus helemaal niet zo slecht is, dat ze deze wereld verdiend winnen, dat ze beter zijn dan alle andere stammen die er geweest zijn en dat ze niet moeten onderdoen voor andere topstammen op andere recente werelden. Novus was op zijn manier een sterke stam, misschien niet de stam met de sterkste spelers van TW, maar wel een sterke stam op vlak van motivatie en samenwerking ed.Ik geef kritiek op Novus omdat jullie willen doen uitschijnen het een sterke stam was die iets moeilijks heeft gepresteerd. Als iemand dat over Insane zou zeggen (moest Insane van Novus zijn gewonnen) zou ik net zo kritiek geven maar dan tegen Insane.
Again ik reageer enkel op jou. In elk van jou posts staat Insane dus reageer ik daar ook op. Ik vit niet op Insane om Novus goed te praten, het stuk Insane is een hele andere discussie die jij al verloren hebt waardoor je het nu probeert te draaien om je ander deel van de discussie te winnen :$De hele tijd afgeven op Insane (om Novus in te dekken) is dus totaal overbodig. Dat kan dus achterwege gelaten worden, dan valt 50% van het tekstgehalte al weg. Snap niet waarom je op Insane blijft vitten terwijl er 'niemand' is die zegt dat Insane iets voorstelde. Compleet nutteloos om het daarover te hebben.
Jij blijft jezelf herhalen omdat jij jou mening die op niks gebaseerd is wilt doordrukken. Stuur gerust wat screens van jezelf waar je probeert te verantwoorden dat Novus een kwantitiets voordeel had op Insane, iedereen hier weet dat er niks van klopt en ik kan je zo een screen sturen waar het woordenboek der nederlandse taal jou eens uitlegt wat het woord kwantitiet wilt zeggen, dat zeg veel meer dan wat slap gelul van iemand die zijn uitspraak 4 keer heeft moeten aanpassen om nog maar te komen tot een uitspraak waar het woord kwantitatief correct in voor kwam...Laten we het enkel hebben over de dingen waar we het niet over eens zijn. Ik reageer later op het overige en dat doe ik mogelijk door gewoon screens van mijn vorige posten te maken en die onder jullie citaten te zetten. Want alles wat eruit komt langs jullie kant heb ik al verklaard. Ga mezelf niet blijven herhalen omdat mensen niet instaat zijn begrijpend te lezen.
Maar als jou doel dan blijkbaar is om aan te geven dat Novus slecht is, doe dit dan met echte feiten en redenen en niet door te zeggen dat andere partijen slecht waren (iets wat je ons verwijt te doen in defense van Novus)...