- Reactiescore
- 508
Wat houdt je tegen?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
VeeplezierWat houdt je tegen?
Veeplezier![]()
Leuk om te zien dat mijn moraalbreker nog op de kaart ligtja poes?
Oké broGeen idee wie je bent bro, ik speel hier pas sinds anderhalve maand
en ook geen idee wie onze mh was
Oké bro
Yup op MienmaaiersDon't K me
heb je gespeeld in finity op wereld 53 toevallig?
oh flex, wat was me dat een wereld heYup op Mienmaaiers
Uhu vind het wel pittig dat jullie nog op de kaart liggenoh flex, wat was me dat een wereld hekon niet slechter lopen mijn gedacht
w58 doet me er eigenlijk aan denken, beetje zelfde scenario
Uhu vind het wel pittig dat jullie nog op de kaart liggen![]()
Leuk om te zien dat mijn moraalbreker nog op de kaart ligt![]()
Echt niet. Kwaliteit wint altijd van kwantiteit! (Behalve in zeer uitzonderlijke gevallen zoals w54 :x)Dachten sommige mensen anders over. Maar de 2 stammen zouden aan elkaar gewaagt zijn geweest.
Echt niet. Kwaliteit wint altijd van kwantiteit! (Behalve in zeer uitzonderlijke gevallen zoals w54 :x)
Hangt er maar van af wat je goede spelers en betere spelers noemt... als dat verschil tussen hun kwaliteiten klein is en de goede spelers zijn met meer en actiever dan zullen ze zeker winnen.Kwantiteit wint bijna altijd van kwaliteit. Daarbij doel ik dan niet op veel noobs vs enkele pro's. Maar doel ik op, veel goeie spelers winnen het van minder maar wel betere spelers.
Dat is mijn ervaring in TW.
Volgens mij haal jij de woorden kwaliteit en kwantiteit nogal door elkaar... De definitie van kwantiteit is simpelweg dat het om een hoeveelheid gaat, iets dat uit te drukken is in een getal. Zowel clustering als prioriteit kunnen in geen enkel geval worden uitgedrukt in een hoeveelheid / getal en hebben dan ook niks te maken met kwantiteit. Meer zelfs die 2 aspecten die jij noemt waarin Novus beter was hebben alles te maken met kwaliteit! Dus eigenlijk zeg je voor een 2de keer gewoon dat Novus kwalitatief een veel betere stam was, bedanktNee de kwantiteit in Novus was veel hoger. Dus in dat opzicht klopt mijn theorie wel. Ik baseer kwantiteit niet enkel op basis van punten maar ook op clusterligging en prioriteiten van een stam.
En wie zijn schuld is het dat jullie een gatenkaas waren en Novus main cluster niet ? Toch wel die van Insane zelf zeker. Als je heel de wereld gaat rekruteren om een puur kwantitatief voordeel op te doen tegenover Novus en dan krijg je een groot cluster met hier en daar nog spelers in want je kan niet effectief elke speler er bij nemen. Novus heeft zich mooi gevormd sinds het begin en heeft nooit zotte recruit acties gedaan buiten schedel en jack. De eerste fout van Insane was om zo veel te recruiten zonder na te denken, de 2de was om te denken dat ze de gaten die het opleverde (schedel, wesselw2, jack vooral) even konden weg ruimen met 1 aanval en daaruit kon alleen maar volgen dat er problemen kwamen in de stam.Novus was erg compact en de enige uitweg van alle front spelers van Novus was Insane. Insane zat vol gaten die nog gevuld moesten worden en had een veel uitgerekter cluster. Verschil was dat de priotiteit van Novus op Insane lag en de prioriteit van Insane lag op het dichten van de gaten binnen het stamcluster. Novus zette zijn focus op Insane en dat is omgekeerd nooit het geval geweest. Daarbij komt kijken dat het stamcluster van Novus zoveel compacter was dat ze op elk front een overmacht konden creëren op spelers van Insane. Wegens wij half rond Novus lagen.
Een wereld kan maar zo hard sucken als de mensen die er in spelen... en het klopt dat de kant van Insane enorm suckte en daardoor het wereldplezier niet maximaal benut is.Snapt iedereen denk ik wel. Buiten beschouwing gelaten deze wereld echt hard suckte.
Volgens mij haal jij de woorden kwaliteit en kwantiteit nogal door elkaar... De definitie van kwantiteit is simpelweg dat het om een hoeveelheid gaat, iets dat uit te drukken is in een getal. Zowel clustering als prioriteit kunnen in geen enkel geval worden uitgedrukt in een hoeveelheid / getal en hebben dan ook niks te maken met kwantiteit. Meer zelfs die 2 aspecten die jij noemt waarin Novus beter was hebben alles te maken met kwaliteit! Dus eigenlijk zeg je voor een 2de keer gewoon dat Novus kwalitatief een veel betere stam was, bedankt![]()
En wie zijn schuld is het dat jullie een gatenkaas waren en Novus main cluster niet ? Toch wel die van Insane zelf zeker. Als je heel de wereld gaat rekruteren om een puur kwantitatief voordeel op te doen tegenover Novus en dan krijg je een groot cluster met hier en daar nog spelers in want je kan niet effectief elke speler er bij nemen. Novus heeft zich mooi gevormd sinds het begin en heeft nooit zotte recruit acties gedaan buiten schedel en jack. De eerste fout van Insane was om zo veel te recruiten zonder na te denken, de 2de was om te denken dat ze de gaten die het opleverde (schedel, wesselw2, jack vooral) even konden weg ruimen met 1 aanval en daaruit kon alleen maar volgen dat er problemen kwamen in de stam.
Insane was gewoonweg 1 grote groep random spelers die bij elkaar zijn gekomen om veel punten te hebben maar hadden verder geen samenhang of samenwerking waar Novus(op een paar rotte appels na) altijd een goed samenhangende groep is geweest. Het R2W model dat Insane hier geprobeerd heeft is gedoemd om te verliezen en is een schande voor TW...
Een wereld kan maar zo hard sucken als de mensen die er in spelen... en het klopt dat de kant van Insane enorm suckte en daardoor het wereldplezier niet maximaal benut is.