Wat als?

Reactiescore
7
Wat een zelfverzekerdheid :p

Ik sta er zeker weten op :D
 

DeletedUser

Guest
lol, ik heb geen namen genoemd. Heb wel gezegd dat ik sommige spelers eerder zou wegspelen, misschien dat jullie je daarop aangesproken voelen? :D
 
Reactiescore
7
lol, ik heb geen namen genoemd. Heb wel gezegd dat ik sommige spelers eerder zou wegspelen, misschien dat jullie je daarop aangesproken voelen? :D

NOPE! :D
Ik laat mijzelf gewoon onder jouw 3e puntje vallen :D


mwah, denk dat als ik w19 overnieuw zou mogen doen ik een hoop andere dingen had gedaan, maar gezien de rest van de 50k spelers de wereld dan ook overnieuw zouden doen krijg je een volledig andere wereld waarin Ctrl misschien wel niet bovenaan had gestaan.

Puntjes die ik sowieso anders zou doen:
- ik was een stuk voorzichtiger geweest met wie ik mijn vertrouwen gaf. Er waren een aantal strategen die zich vriendschappelijk voor deden als het hun uitkwam, maar uiteindelijk altijd een onderliggende agenda hadden.
- Ik had bepaalde spelers sneller onder druk gezet. Spelers die een wereld kunnen bepalen kom je maar weinig tegen, die moesten sneller uitgeschakeld worden.
- De spelers waarmee ik het nu goed kon vinden had ik sneller benaderd en was ik eerder mee gaan samenwerken. Deze hebben w19 voor mij leuk gemaakt (behalve het winnen natuurlijk :D )
- Ik had bepaalde spelers uitgeschakeld toen ik die mogelijkheid had (ze weten zelf wel wie ik beboel)

En als je me na puntje 3 eerder uit had willen schakelen, whahaha, was je toch niet gelukt :p
 
Reactiescore
7
ohohohoh ik lees dat ik uitgedaagd wordt :D

Wacht eens ffjes.... had Ctrl. dat niet al ruim 2 jaar geleden geprobeerd bij mij? :p
Toen ik nog een bzzz bzzzz busy bee was? :D

Wat was het resultaat toen ook alweer?
Oh ja, een dikke verdediger van de dag voor mij, een adelslachter die ineens naar zilver ging en nog meer van dat soort awardjes :D
 

DeletedUser

Guest
naja mea, zelfs de besten worden een keer weggespeeld als er door betere een aanval opgezet wordt :D
 
Reactiescore
7
naja mea, zelfs de besten worden een keer weggespeeld als er door betere een aanval opgezet wordt :D

Is dat een invite om een mass op jou te plannen? :D
Hmmm, zouden we dat eens als heel Ctrl. gaan doen? :p
 

DeletedUser

Guest
be my guest :p misschien dat Ruben dan wel actief aanwezig blijft? :eek:
 

DeletedUser

Guest
behalve dat ik je graag op grijs wil of weg wil spelen?
nee, ik heb niets nodig van jou.
 

DeletedUser29801

Guest
behalve dat ik je graag op grijs wil of weg wil spelen?
nee, ik heb niets nodig van jou.

Hoe lang moet ik nog wachten op dat weg spelen? Je stamgenoten zijn al goed bezig geweest :p
Sorry... op grijs gaan is niets voor mij of er moet een RL reden voor zijn.
 

DeletedUser29801

Guest
best grappig... dat cultuur verschil tussen NL en B

Heb jij iets nodig van mij?

Wordt bij onze gezegd als iemand overdreven vriendelijk is ... iemand waarvan je het niet verwacht...
 
Bovenaan