Wat als?

DeletedUser

Guest
Of je hebt geheugenverlies of je hebt een blad voor je kop, maar van beide zul je dat waarschijnlijk niet erkennen
 

DeletedUser58575

Guest
Ik zal met alle plezier bekennen dat ik niet meer alle specifieke details van bepaalde gesprekken van minstens 2 jaar geleden herinner, en aangezien ik inmiddels 3 computers verder ben, heb ik ook de gespreksgeschiedenis niet meer. Ik heb meer dan genoeg aan mijn hoofd om me hier niet meer bezig te hoeven houden. Het verbaast me eerlijk gezegd dat jij alle details nog herinnert, gezien je eigen drukte altijd.

Maar bovenal zie ik gewoon uitzonderlijk weinig nut in een discussie over zo'n specifieke details van iets dat 2 jaar geleden gebeurd is in een spel dat ik al meer dan een jaar niet meer speel, terwijl het geen enkel belang heeft voor mijn toekomst in welke vorm dan ook.

Als jij je er beter door voelt, ben ik graag bereid te zeggen dat ik een klootzak ben geweest, of hoe je bewoording ook was. Ik herinner het me niet meer, en vind het niet bepaald belangrijk, maar ik merk dat jij er nogal wat frustratie over in je hebt, dus bij deze: Je hebt volkomen gelijk in alles wat je zegt, en het spijt me oprecht als ik je ooit onredelijk heb behandeld. Dat was alleszins niet mijn bedoeling. Gezien hoe je de laatste maanden met me omgaat, zul je dat wel niet op mijn woord aannemen, maar dat is aan jou. Ik hoop dat jij het nu ook achter je kunt laten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal met alle plezier bekennen dat ik niet meer alle specifieke details van bepaalde gesprekken van minstens 2 jaar geleden herinner, en aangezien ik inmiddels 3 computers verder ben, heb ik ook de gespreksgeschiedenis niet meer. Ik heb meer dan genoeg aan mijn hoofd om me hier niet meer bezig te hoeven houden. Het verbaast me eerlijk gezegd dat jij alle details nog herinnert, gezien je eigen drukte altijd.

Maar bovenal zie ik gewoon uitzonderlijk weinig nut in een discussie over zo'n specifieke details van iets dat 2 jaar geleden gebeurd is in een spel dat ik al meer dan een jaar niet meer speel, terwijl het geen enkel belang heeft voor mijn toekomst in welke vorm dan ook.

Als jij je er beter door voelt, ben ik graag bereid te zeggen dat ik een klootzak ben geweest, of hoe je bewoording ook was. Ik herinner het me niet meer, en vind het niet bepaald belangrijk, maar ik merk dat jij er nogal wat frustratie over in je hebt, dus bij deze: Je hebt volkomen gelijk in alles wat je zegt, en het spijt me oprecht als ik je ooit onredelijk heb behandeld. Dat was alleszins niet mijn bedoeling. Gezien hoe je de laatste maanden met me omgaat, zul je dat wel niet op mijn woord aannemen, maar dat is aan jou. Ik hoop dat jij het nu ook achter je kunt laten ;)

Het verbaast me ten zeerste dat jij deze niet meer kent gezien jouw geheugen, tenminste dat beweer je, minstens net zo goed is als de mijne. Gespreksgeschiedenis heb ik ook niet meer, maar je zal zeker ook spontaan vergeten zijn dat ik je hier vaker op heb aangesproken?

Ondanks dat je het spel al ruim een jaar niet meer speelt en dit geen belang heeft voor je toekomst vertoon je je toch nog op een forum van het spel. Een forum dat niets bijdraagt aan je toekomst, waar jij niets bijdraagt voor de sfeer (of in het algemeen) en bemoei je je toch nog met dingen waarvan jij de details niet meer kent.

Ik ben nog steeds boos over hetgeen dat zich heeft afgespeeld, zeker gezien ik jou niet als medespeler maar als vriend zag. Het lijkt mij dan ook niet zo vreemd dat ik me daarin verraden voel. Dat gevoel verergert op het moment dat ik in de loop van de afgelopen maanden steeds meer dingen tegenkom waarbij je tegen me gelogen hebt, me beïnvloed hebt en nu spontaan details daarvan verloren bent.
Om überhaupt een excuus legitiem over te laten komen zou ik het toch echt anders verwoorden, want op deze manier is het alsof een klein kind zijn excuus moet aanbieden terwijl die dat eigenlijk niet wilt. Misschien een puntje om aan te werken ehh?
 

DeletedUser58575

Guest
Het verbaast me ten zeerste dat jij deze niet meer kent gezien jouw geheugen, tenminste dat beweer je, minstens net zo goed is als de mijne. Gespreksgeschiedenis heb ik ook niet meer, maar je zal zeker ook spontaan vergeten zijn dat ik je hier vaker op heb aangesproken?

Gezien mijn geheugen? Ik heb volgens mij nooit beweert dat mijn geheugen goed zou zijn. Ik heb namelijk in het algemeen al geen goed geheugen.

Ik heb op dit spel zoveel verschillende werelden gespeeld. Er was 1 wereld waarop mensen een soortement van heksenjacht op me begonnen om zaken waarvan ik beschuldigd werd die niet waar waren. Ik kon mij niet verdedigen omdat ik de details niet meer herinnerde en zij archieven hadden van alles wat er gezegd was. Sinds die tijd ben ik me idd gaan focussen op het herinneren van TW-gesprekken, omdat ik mezelf anders niet zou kunnen verweren tegen onterechte discussies. Dus ja, ik herinnerde me daar veel van. Maar sinds ik gestopt ben met spelen heb ik dat compleet losgelaten.


Ondanks dat je het spel al ruim een jaar niet meer speelt en dit geen belang heeft voor je toekomst vertoon je je toch nog op een forum van het spel. Een forum dat niets bijdraagt aan je toekomst, waar jij niets bijdraagt voor de sfeer (of in het algemeen) en bemoei je je toch nog met dingen waarvan jij de details niet meer kent.

Ik 'bemoei' me eigenlijk nergens mee. ALs je naar mijn posts hier werkelijk eens gaat kijken, ontdek je al snel dat ik me tegenwoordig overal buitenhoud en enkel reageer op neutrale stukjes post. Mijn post hier als reactie op Harm gaf ook enkel aan op licht-komische wijze aan dat volgens de criteria die Harm stelde, ik ook onder die groep behoorde. Dat was verder geen enkel waarde-oordeel over of ik daadwerkelijk dacht dat ik er onder viel of wat dan ook, het was enkel een kleine hak op Harm's criteria. Een waar jij nogal flink overheen viel, mag wel gezegd worden denk ik. Ik geloof niet dat je mijn post helemaal opvatte zoals ik hem bedoeld had, gezien je me meteen cocky noemde :p

Ik ben nog steeds boos over hetgeen dat zich heeft afgespeeld, zeker gezien ik jou niet als medespeler maar als vriend zag. Het lijkt mij dan ook niet zo vreemd dat ik me daarin verraden voel. Dat gevoel verergert op het moment dat ik in de loop van de afgelopen maanden steeds meer dingen tegenkom waarbij je tegen me gelogen hebt, me beïnvloed hebt en nu spontaan details daarvan verloren bent.

Ahja, het magische verhaal van wat zich heeft afgespeeld. Datgene waarvan je al meer dan een halfjaar zo onderhand er niet in geslaagd bent me te vertellen wat er nu eigenlijk is voorgevallen, en waarvan ik dus tot op de dag van vandaag geen idee heb waar het over gaat. Nee uiteraard, het lijkt mij dan ook helemaal niet vreemd dat je je daarin verraden voelt, I guess? :confused:

Misschien als je me nu eindelijk eens zou kunnen vertellen wat ik je toen exact aangedaan heb, zou ik er echt op kunnen reageren? Misschien is het wel iets dat ik volkomen onbewust heb gedaan, of iets dat ik niet dacht dat je erg zou vinden of zo? Ik bedoel, ik beschouwde jou ook als vriend ipv medespeler voordat je ineens van de ene dag op de andere tegen me begon te schelden, en kwaad was en je gedroeg alsof ik je ik weet niet wat aangedaan heb. Als ik zou weten wat ik misdaan heb zou ik er misschien berouw om kunnen tonen, of het kunnen uitleggen, of misschien me verdedigen. Maar ondanks dat je me destijds hierin niet geloofde (en wellicht nog steeds niet): Ik heb geen flauw idee wat die plotselinge verandering heeft doen ontstaan. En het spijt me oprecht dat ik niet weet wat er gebeurd is, kennelijk zou ik het volgens jou wel moeten weten, maar ik heb geen idee... Misschien mijn slechte geheugen, misschien is het verdrongen omdat ik destijds best veel aan mijn hoofd had (zoals je zelf wellicht nog weet). Misschien is het omdat ik er geen erg in had wat ik je aandeed? Ik zal het niet weten zolang je het me niet vertelt...

Om überhaupt een excuus legitiem over te laten komen zou ik het toch echt anders verwoorden, want op deze manier is het alsof een klein kind zijn excuus moet aanbieden terwijl die dat eigenlijk niet wilt. Misschien een puntje om aan te werken ehh?

Ik weet niet precies hoe jij een excuus verwacht eruit te hebben zien, maar ik geef aan oprecht spijt te hebben als ik je ooit verkeerd behandeld heb, aangezien ik dit nooit bewust heb gedaan, en ook nooit heb willen doen. Ik meen wat ik zei. Als dat niet 'legitiem overkomt' voor je, weet ik niet hoe ik het legitiemer kan verwoorden voor je. Misschien als jij me vertelt hoe het legitiemer overkomt, kan ik mijn excuses legitiemer laten overkomen, deal?
 
Bovenaan