DeletedUser58575
Guest
ok 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik zal met alle plezier bekennen dat ik niet meer alle specifieke details van bepaalde gesprekken van minstens 2 jaar geleden herinner, en aangezien ik inmiddels 3 computers verder ben, heb ik ook de gespreksgeschiedenis niet meer. Ik heb meer dan genoeg aan mijn hoofd om me hier niet meer bezig te hoeven houden. Het verbaast me eerlijk gezegd dat jij alle details nog herinnert, gezien je eigen drukte altijd.
Maar bovenal zie ik gewoon uitzonderlijk weinig nut in een discussie over zo'n specifieke details van iets dat 2 jaar geleden gebeurd is in een spel dat ik al meer dan een jaar niet meer speel, terwijl het geen enkel belang heeft voor mijn toekomst in welke vorm dan ook.
Als jij je er beter door voelt, ben ik graag bereid te zeggen dat ik een klootzak ben geweest, of hoe je bewoording ook was. Ik herinner het me niet meer, en vind het niet bepaald belangrijk, maar ik merk dat jij er nogal wat frustratie over in je hebt, dus bij deze: Je hebt volkomen gelijk in alles wat je zegt, en het spijt me oprecht als ik je ooit onredelijk heb behandeld. Dat was alleszins niet mijn bedoeling. Gezien hoe je de laatste maanden met me omgaat, zul je dat wel niet op mijn woord aannemen, maar dat is aan jou. Ik hoop dat jij het nu ook achter je kunt laten![]()
Het verbaast me ten zeerste dat jij deze niet meer kent gezien jouw geheugen, tenminste dat beweer je, minstens net zo goed is als de mijne. Gespreksgeschiedenis heb ik ook niet meer, maar je zal zeker ook spontaan vergeten zijn dat ik je hier vaker op heb aangesproken?
Ondanks dat je het spel al ruim een jaar niet meer speelt en dit geen belang heeft voor je toekomst vertoon je je toch nog op een forum van het spel. Een forum dat niets bijdraagt aan je toekomst, waar jij niets bijdraagt voor de sfeer (of in het algemeen) en bemoei je je toch nog met dingen waarvan jij de details niet meer kent.
Ik ben nog steeds boos over hetgeen dat zich heeft afgespeeld, zeker gezien ik jou niet als medespeler maar als vriend zag. Het lijkt mij dan ook niet zo vreemd dat ik me daarin verraden voel. Dat gevoel verergert op het moment dat ik in de loop van de afgelopen maanden steeds meer dingen tegenkom waarbij je tegen me gelogen hebt, me beïnvloed hebt en nu spontaan details daarvan verloren bent.
Om überhaupt een excuus legitiem over te laten komen zou ik het toch echt anders verwoorden, want op deze manier is het alsof een klein kind zijn excuus moet aanbieden terwijl die dat eigenlijk niet wilt. Misschien een puntje om aan te werken ehh?