Wat als?

Reactiescore
7
Wat als Ctrl de top 10 bezit :rolleyes:

Ooh wacht das alzo :D
Nu de rest nog :p

Hehehe, thxs LammeGek en feli Ctrl. met het bezitten van de top10 :)
Don't worry, de rest kom vanzelf wel, daar zorgen we wel voor :D

DeletedUser

Guest
Hehehe, thxs LammeGek en feli Ctrl. met het bezitten van de top10 :)
Don't worry, de rest kom vanzelf wel, daar zorgen we wel voor :D

Dat feliciteren kun je achterwege laten :p
Het is alweer afgelopen met de pret in die top 10 :p

Reactiescore
7
Top-20:
17x Ctrl.
2x -Brul-
1x Never

Top-25:
20x Ctrl.
4x -Brul-
1x Never

:D

Reactiescore
7
Wat als.... je W19 over mocht doen?

DeletedUser58575

Guest
Dan zou ik er op mijn eerste account (krijger) zijn gebleven en de hele wereld naast Siwardje hebben gelegen :)

Reactiescore
7
Dan zou ik er op mijn eerste account (krijger) zijn gebleven en de hele wereld naast Siwardje hebben gelegen :)

De Siwardjes<3
Dan had je vlakbij mij in de buurt gelegen, hadden we met z'n 3-tjes dat stukje W19 in bezit kunnen nemen :D

DeletedUser58575

Guest
Nadeel is wel, om die theorie werkelijkheid te laten worden had ik moeten knokken met Vallos, want die lag destijds tegen me aan en zocht flink ruzie met me (en had een 40 maal zo groot account) :p

Magoed, alles voor de Siwardjes en Meaaaaaaatje :)

Reactiescore
7
Nadeel is wel, om die theorie werkelijkheid te laten worden had ik moeten knokken met Vallos, want die lag destijds tegen me aan en zocht flink ruzie met me (en had een 40 maal zo groot account) :p

Magoed, alles voor de Siwardjes en Meaaaaaaatje :)

Whahaha als ik heel in t begin niet zo eigenwijs was geweest om Vallos nog een kans te geven als DU voor Mea Vota,
nadat we zijn hoofddorp hadden geedeld, had jij mss later nooit zoveel last van hem gehad :p

DeletedUser58575

Guest
Heb uiteindelijk geen last van hem gehad. We werden stamgenoten, totdat ik stopte ;)

DeletedUser

Guest
mwah, denk dat als ik w19 overnieuw zou mogen doen ik een hoop andere dingen had gedaan, maar gezien de rest van de 50k spelers de wereld dan ook overnieuw zouden doen krijg je een volledig andere wereld waarin Ctrl misschien wel niet bovenaan had gestaan.

Puntjes die ik sowieso anders zou doen:
- ik was een stuk voorzichtiger geweest met wie ik mijn vertrouwen gaf. Er waren een aantal strategen die zich vriendschappelijk voor deden als het hun uitkwam, maar uiteindelijk altijd een onderliggende agenda hadden.
- Ik had bepaalde spelers sneller onder druk gezet. Spelers die een wereld kunnen bepalen kom je maar weinig tegen, die moesten sneller uitgeschakeld worden.
- De spelers waarmee ik het nu goed kon vinden had ik sneller benaderd en was ik eerder mee gaan samenwerken. Deze hebben w19 voor mij leuk gemaakt (behalve het winnen natuurlijk :D )
- Ik had bepaalde spelers uitgeschakeld toen ik die mogelijkheid had (ze weten zelf wel wie ik beboel)

Bovenaan