Overig Warenhuis balancer

Reactiescore
226
Auteur
Shinko to Kuma
Beschrijving
Warenhuis balancer
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Overal
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Warenhuis-balancer_206190.js');
Wat het doet:
1) probeert je gs te balancen over je huidige groep dorpen. Prioriteert de kleinste dorpen (punten).
2) Aanpasbare prioriteitsettings: Stel in welke dorpen( tot een bepaalde grootte) extra grondstoffen moeten ontvangen, en vanaf wanneer een dorp als "afgewerkt" word gezien, en er minder grondstoffen achtergelaten worden. Aanpasbaar hoeveel er achtergelaten of gestockeerd word.
3) Houdt rekening met reeds inkomende grondstoffen in ieder dorp. Zo word er veel efficienter gebalanced en kun je ook overflow vermijden. Zelfs als er meer gs inkomen dan je warenhuis aankan zal het script proberen ruimte vrij te maken door zoveel mogelijk weg te sturen.
4) HET IS NIET IRRITANT OM TE GEBRUIKEN, GEEN DUIZEND TABS MEER. Klik individuele zendingen aan of houd ENTER ingedrukt!

Screenshots:
PC:

Mobiele app:



Video:


Script:
(instructies: De settings kan je aanpassen voor je hem in de snellijst plaatst.
highFarm= vanaf hoeveel gebruikte boerderijcapaciteit je minder gs wil houden in je dorpen
lowPoints= Dorpen onder dit puntenaantal zal het script extra gs naartoe sturen
builtOutPercentage=percentage (in het voorbeeld 25%) van gs je wil houden in een uitgebouwd dorp
needsMorePercentage= percentage (in het voorbeeld 85%) van gs je wil bereiken in een dorp die nog moet groeien. Ditzelfde percentage word gebruikt als het gemiddelde van al je grondstoffen groter is dan de capaciteit van je warenhuis. Zo word een overflow vermeden. Zet deze niet te hoog. Je hebt looptijd van handelaren en grondstofproductie tijdens de loopduur die de laatste percentages zullen bijvullen.

feedback altijd welkom in de reacties :)

- Sophie

GEKENDE BUGS: Problemen met universiteit. Tijdelijke oplossing: groep aanmaken zonder universiteitsdorpen in... wordt vervolgd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Op nlp10 heb ik ook geen probleem ermee. Nlp11 wel. Kan ik eindeloos het script blijven uitvoeren. Normaal zouden er geen opties meer moeten komen als je het direct nog een keer uitvoert, maar op nlp11 krijg ik precies dezelfde opties nog een keer
 

Deleted User - 24028

Guest
Op nlp10 heb ik ook geen probleem ermee. Nlp11 wel. Kan ik eindeloos het script blijven uitvoeren. Normaal zouden er geen opties meer moeten komen als je het direct nog een keer uitvoert, maar op nlp11 krijg ik precies dezelfde opties nog een keer
Zou het kunnen dat je op dat moment ook GS van de beurs had lopen? Die lijkt niet te worden meegenomen bij de al lopende gs...
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Zou het kunnen dat je op dat moment ook GS van de beurs had lopen? Die lijkt niet te worden meegenomen bij de al lopende gs...
Nope. Liep nog helemaal niets van, naar of tussen mijn dorpen en kon het script eindeloos blijven uitvoeren. Iedere keer weer precies dezelfde leveringen die verstuurd konden worden.
 
Reactiescore
1.754
Script werkt niet meer bij mij, krijg altijd volgende te zien:

1647620673467.png
 
Reactiescore
0
Is er iets veranderd aan het script? Ik kan alleen de totaalstanden zien in het instellingenscherm. Op de rest van de paginas staat er NaN.
1662049248594.png
 
Reactiescore
1.754
Is er iets veranderd aan het script? Ik kan alleen de totaalstanden zien in het instellingenscherm. Op de rest van de paginas staat er NaN.
Bekijk bijlage 33187
Heb ik op 18 maart ook aangekaart bij de ontwikkelaar van het script, ook op hun website gekeken en mailtje gestuurd maar geen antwoord gekregen erop. Het lijkt nog wel gewoon te werken alleen geeft het dus geen hoeveelheden weer :p
 
Reactiescore
60
Script werkt niet meer?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Geen problemen hier. Probeer eens zonder andere draaiende scripts? Script bugged wat met andere scripts, dat is ook wanneer er NaN komt te staan. Andere scripts uitzetten verhelpt dat probleem.
 
Reactiescore
1.237
Bovenaan