Overig Warenhuis balancer

Reactiescore
1.228
Je hebt minimaal 2 dorpen nodig, anders kan je geen grondstoffen balanceren natuurlijk. Als je meer dan 1 dorp hebt dan moet er een ander probleem zijn. :)
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
224
En tevens werkt het alleen als er een marktplaats in het dorp staat. Geen marktplaats = niet opgenomen in het script. Daarnaast is het aan te raden om andere scripts uit te zetten, omdat er anders inderdaad NaN komt te staan.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
224
Ik ben erachter wanneer je NaN krijgt te zien.

Als je GS Balancer uitvoert terwijl je Toxic Snipe Calculator + Devils Def Pack op automatisch uitvoeren hebt staan, dan gaat het mis. Allebei apart maakt niet uit, maar als deze scripts allebei aan staan dan conflict er iets waardoor GS balancer het niet meer snapt.

Is dat iets waar jullie samen naar kunnen kijken misschien? @Qui Intus Diaboli @ixfuryanix

1677167900622.png
 
Reactiescore
725
gewoon geen auto scripts aan laten staan als je balanced
 
Reactiescore
1.228
Ik ben erachter wanneer je NaN krijgt te zien.

Als je GS Balancer uitvoert terwijl je Toxic Snipe Calculator + Devils Def Pack op automatisch uitvoeren hebt staan, dan gaat het mis. Allebei apart maakt niet uit, maar als deze scripts allebei aan staan dan conflict er iets waardoor GS balancer het niet meer snapt.

Is dat iets waar jullie samen naar kunnen kijken misschien? @Qui Intus Diaboli @ixfuryanix

Bekijk bijlage 34117
Script is van @Shinko To Kuma , geen idee of die dit nog leest en zo niet zal ik eens luisteren of ik dat mag aanpassen. :)
 
Reactiescore
4
Dit script heeft voor altijd altijd heel goed gewerkt, maar de laatste tijd heeft het soms 'lagg' ofzo, als ik enter duw, gaat het een stuk trager dan normaal... Nog iemand dit probleem? Anders ligt het misschien aan mijn computer.
 
Reactiescore
2
Wat ik merk dat wanneer ik pp heb verkocht (en volgens mij is dat probleem alleen op mobiel) dat ie dan niet werkt, dan krijgt ie het niet geladen. Is er iets wat dit kan verhelpen?
 
Reactiescore
2.367
Wat ik merk dat wanneer ik pp heb verkocht (en volgens mij is dat probleem alleen op mobiel) dat ie dan niet werkt, dan krijgt ie het niet geladen. Is er iets wat dit kan verhelpen?
Niet meer verkopen
 
Reactiescore
1.228
Wat ik merk dat wanneer ik pp heb verkocht (en volgens mij is dat probleem alleen op mobiel) dat ie dan niet werkt, dan krijgt ie het niet geladen. Is er iets wat dit kan verhelpen?
@Shinko To Kuma geen idee of jij hiernaar kan kijken? :)
 
Reactiescore
4
Hey,

Hebben nog mensen de laatste tijd dat dit script bugged is? Je ziet bij het totale GS 'NAN'
Verder balanced hij nog wel prima.

Gr,
 
Bovenaan