- Reactiescore
- 1.261
Je hebt minimaal 2 dorpen nodig, anders kan je geen grondstoffen balanceren natuurlijk. Als je meer dan 1 dorp hebt dan moet er een ander probleem zijn.
Dat was mijn work-around indd, maar dacht meld het toch even dat het een conflict geeftgewoon geen auto scripts aan laten staan als je balanced
Script is van @Shinko To Kuma , geen idee of die dit nog leest en zo niet zal ik eens luisteren of ik dat mag aanpassen.Ik ben erachter wanneer je NaN krijgt te zien.
Als je GS Balancer uitvoert terwijl je Toxic Snipe Calculator + Devils Def Pack op automatisch uitvoeren hebt staan, dan gaat het mis. Allebei apart maakt niet uit, maar als deze scripts allebei aan staan dan conflict er iets waardoor GS balancer het niet meer snapt.
Is dat iets waar jullie samen naar kunnen kijken misschien? @Qui Intus Diaboli @ixfuryanix
Bekijk bijlage 34117
Niet meer verkopenWat ik merk dat wanneer ik pp heb verkocht (en volgens mij is dat probleem alleen op mobiel) dat ie dan niet werkt, dan krijgt ie het niet geladen. Is er iets wat dit kan verhelpen?
@Shinko To Kuma geen idee of jij hiernaar kan kijken?Wat ik merk dat wanneer ik pp heb verkocht (en volgens mij is dat probleem alleen op mobiel) dat ie dan niet werkt, dan krijgt ie het niet geladen. Is er iets wat dit kan verhelpen?