- Reactiescore
- 226
- Auteur
- Shinko to Kuma
- Beschrijving
- Warenhuis balancer
- Publiek of Privé
- Publiek
- Werkt op pagina
- Overal
- Automatisch uitvoeren
- neen
- Snellijstcode
-
javascript: $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_NL/scripts/Warenhuis-balancer_206190.js');
Wat het doet:
1) probeert je gs te balancen over je huidige groep dorpen. Prioriteert de kleinste dorpen (punten).
2) Aanpasbare prioriteitsettings: Stel in welke dorpen( tot een bepaalde grootte) extra grondstoffen moeten ontvangen, en vanaf wanneer een dorp als "afgewerkt" word gezien, en er minder grondstoffen achtergelaten worden. Aanpasbaar hoeveel er achtergelaten of gestockeerd word.
3) Houdt rekening met reeds inkomende grondstoffen in ieder dorp. Zo word er veel efficienter gebalanced en kun je ook overflow vermijden. Zelfs als er meer gs inkomen dan je warenhuis aankan zal het script proberen ruimte vrij te maken door zoveel mogelijk weg te sturen.
4) HET IS NIET IRRITANT OM TE GEBRUIKEN, GEEN DUIZEND TABS MEER. Klik individuele zendingen aan of houd ENTER ingedrukt!
Screenshots:
PC:
Mobiele app:
Video:
Script:
(instructies: De settings kan je aanpassen voor je hem in de snellijst plaatst.
highFarm= vanaf hoeveel gebruikte boerderijcapaciteit je minder gs wil houden in je dorpen
lowPoints= Dorpen onder dit puntenaantal zal het script extra gs naartoe sturen
builtOutPercentage=percentage (in het voorbeeld 25%) van gs je wil houden in een uitgebouwd dorp
needsMorePercentage= percentage (in het voorbeeld 85%) van gs je wil bereiken in een dorp die nog moet groeien. Ditzelfde percentage word gebruikt als het gemiddelde van al je grondstoffen groter is dan de capaciteit van je warenhuis. Zo word een overflow vermeden. Zet deze niet te hoog. Je hebt looptijd van handelaren en grondstofproductie tijdens de loopduur die de laatste percentages zullen bijvullen.
feedback altijd welkom in de reacties
- Sophie
GEKENDE BUGS: Problemen met universiteit. Tijdelijke oplossing: groep aanmaken zonder universiteitsdorpen in... wordt vervolgd.
1) probeert je gs te balancen over je huidige groep dorpen. Prioriteert de kleinste dorpen (punten).
2) Aanpasbare prioriteitsettings: Stel in welke dorpen( tot een bepaalde grootte) extra grondstoffen moeten ontvangen, en vanaf wanneer een dorp als "afgewerkt" word gezien, en er minder grondstoffen achtergelaten worden. Aanpasbaar hoeveel er achtergelaten of gestockeerd word.
3) Houdt rekening met reeds inkomende grondstoffen in ieder dorp. Zo word er veel efficienter gebalanced en kun je ook overflow vermijden. Zelfs als er meer gs inkomen dan je warenhuis aankan zal het script proberen ruimte vrij te maken door zoveel mogelijk weg te sturen.
4) HET IS NIET IRRITANT OM TE GEBRUIKEN, GEEN DUIZEND TABS MEER. Klik individuele zendingen aan of houd ENTER ingedrukt!
Screenshots:
PC:
Mobiele app:
Video:
Script:
(instructies: De settings kan je aanpassen voor je hem in de snellijst plaatst.
highFarm= vanaf hoeveel gebruikte boerderijcapaciteit je minder gs wil houden in je dorpen
lowPoints= Dorpen onder dit puntenaantal zal het script extra gs naartoe sturen
builtOutPercentage=percentage (in het voorbeeld 25%) van gs je wil houden in een uitgebouwd dorp
needsMorePercentage= percentage (in het voorbeeld 85%) van gs je wil bereiken in een dorp die nog moet groeien. Ditzelfde percentage word gebruikt als het gemiddelde van al je grondstoffen groter is dan de capaciteit van je warenhuis. Zo word een overflow vermeden. Zet deze niet te hoog. Je hebt looptijd van handelaren en grondstofproductie tijdens de loopduur die de laatste percentages zullen bijvullen.
feedback altijd welkom in de reacties
- Sophie
GEKENDE BUGS: Problemen met universiteit. Tijdelijke oplossing: groep aanmaken zonder universiteitsdorpen in... wordt vervolgd.
Laatst bewerkt door een moderator: