Wanneer nieuwe wereld?

Reactiescore
2
Hallo mensen,

Door snel uitgeschakeld te zijn op wereld 97, vraag ik mij af of iemand weet wanneer ongeveer de nieuwe wereld gaat beginnen?

Met verse motivatie en nieuwe tactieken ben ik ready om weer snel te worden afgemaakt :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Normaal zit er ongeveer twee maanden tussen nieuwe werelden, dus eind april kun je 'm denk ik wel verwachten.
 
Reactiescore
2.477
Gaat er in nabije toekomst nog een pploze wereld starten?
 
Reactiescore
2.477
woppa groot feest, lekker tijdens de examens
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
261
Als het net zoals op de duitse en poolse servers gaat hebben we nu elke wereld een dubbele start waarbij 1 pp loos is en ander met pp.
Als ik mij niet vergis was het nu een soort pilot op meerdere markets, kijken hoe het ontvangen werd en of het voor herhaling vatbaar is. Nog afwachten of dit blijvend gaat terugkeren. Ik verwacht echter van niet, want dat zou betekenen dat 99 en 100 tegelijk komen en dat zou toch zonde zijn.
 
Reactiescore
140
Als ik mij niet vergis was het nu een soort pilot op meerdere markets, kijken hoe het ontvangen werd en of het voor herhaling vatbaar is. Nog afwachten of dit blijvend gaat terugkeren. Ik verwacht echter van niet, want dat zou betekenen dat 99 en 100 tegelijk komen en dat zou toch zonde zijn.
Duitse en poolse markt hebben al jaren een dubbele wereld, heb het niet op een andere server gezien dan .nl nu
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
261
Bovenaan