Kronikle Reactiescore 2 5. apr 2024 #1 Hallo mensen, Door snel uitgeschakeld te zijn op wereld 97, vraag ik mij af of iemand weet wanneer ongeveer de nieuwe wereld gaat beginnen? Met verse motivatie en nieuwe tactieken ben ik ready om weer snel te worden afgemaakt
Hallo mensen, Door snel uitgeschakeld te zijn op wereld 97, vraag ik mij af of iemand weet wanneer ongeveer de nieuwe wereld gaat beginnen? Met verse motivatie en nieuwe tactieken ben ik ready om weer snel te worden afgemaakt
chantika Reactiescore 22 29. apr 2024 #21 Een gokje? Aangezien er een nieuwe wereld start op .net op 3 mei (+casual 16) gok ik voor .nl op 2 mei. Zeg al maar je uitstapje af. Upvote 0 Downvote
Een gokje? Aangezien er een nieuwe wereld start op .net op 3 mei (+casual 16) gok ik voor .nl op 2 mei. Zeg al maar je uitstapje af.
Kr33log Community Manager Teamleden Tribal Wars Team Community Manager Reactiescore 175 29. apr 2024 #22 Op 3 mei zal een nieuwe wereld starten, meer info kan je vinden in het aankondigingstopic. Voor casual16 is nog geen datum bekend. Upvote 0 Downvote
Op 3 mei zal een nieuwe wereld starten, meer info kan je vinden in het aankondigingstopic. Voor casual16 is nog geen datum bekend.
anonymous forever Reactiescore 42 1. mei 2024 #24 Kr33log zei: Op 3 mei zal een nieuwe wereld starten, meer info kan je vinden in het aankondigingstopic. Voor casual16 is nog geen datum bekend. Klik om te vergroten... Casual 16 wel in de nabije toekomst of dat ook nog onzeker? Upvote 0 Downvote
Kr33log zei: Op 3 mei zal een nieuwe wereld starten, meer info kan je vinden in het aankondigingstopic. Voor casual16 is nog geen datum bekend. Klik om te vergroten... Casual 16 wel in de nabije toekomst of dat ook nog onzeker?
Kr33log Community Manager Teamleden Tribal Wars Team Community Manager Reactiescore 175 2. mei 2024 #25 Dat is nog onzeker wanneer deze voor NL gaat starten, eens meer bekend zullen we dit aankondigen op het forum. Upvote 0 Downvote
Dat is nog onzeker wanneer deze voor NL gaat starten, eens meer bekend zullen we dit aankondigen op het forum.