W81 | Mid-game verwachtingen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heeft inderdaad niks met elkaar te maken maar veranderd niks aan het feit dat het team wat er op zit een flop is. En er dan enkel naar de boosts van cult word gekeken

Integendeel tot bv een kuyaka, die ook genoeg boosts hebben en het een beetje over de toren hebben geblazen voor de meme. Is dat team iets waard: end game of op een wereld zonder boosts.

Je valt puur over t feit dat ik benoem dat cult boost en dat ik pony als kwaliteit noem. Je vergeet dat ik cult ook meermaals kwaliteit noem en ze hier ook pluimen voor geef, dat ik aangeef niet te vallen over t boosten perse en je vergeet uberhaupt even de complete onderbouwing/discussie te lezen, die ging over totaal wat anders :p. Volgendsmij lees je wat en roep je maar wat.
 
Reactiescore
449
Maakt dit het eigenlijk dan niet des te erger dat ze boosten voor de balans op een wereld? Het ene account kan dan het schijnbare gebrek aan kwaliteit compenseren met boosten, het andere account heeft het beide in overvloed?

*Ik weet overigens niet of Kyuka daadwerkelijk gigantisch boost, lees alleen het AF.
De Kyuka boost shit is meer een meme geworden dan dat het nou echt zo extreem is. Kyuka heeft altijd wel een meme omzich heen hangen (is al eerder benoemd hier geloof ik zelfs). Talent blaast dat nu alleen extreem op om maar mensen tegen ons te krijgen, of wat de intentie ook moge zijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De Kyuka boost shit is meer een meme geworden dan dat het nou echt zo extreem is. Kyuka heeft altijd wel een meme omzich heen hangen (is al eerder benoemd hier geloof ik zelfs). Talent blaast dat nu alleen extreem op om maar mensen tegen ons te krijgen, of wat de intentie ook moge zijn.
Talent blaast dat helemaal niet op, ik ben de enige van talent op t af? en ik heb een x of 3 benoemt hoe erg jullie t zelf hier benoemen, thats it. Jullie hebben die status echt aan je eigen posts te danken, de rest die hier zo schreeuwen hebben wij/ik niks mee te maken dus laat talent daar buiten svp.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Talent blaast dat helemaal niet op, ik ben de enige van talent op t af? en ik heb een x of 3 benoemt hoe erg jullie t zelf hier benoemen, thats it. Jullie hebben die status echt aan je eigen posts te danken, de rest die hier zo schreeuwen hebben wij/ik niks mee te maken dus laat talent daar buiten svp.

Nee klopt Kyuke gewoon bewezen boosters
 
Reactiescore
1.380
Iemand die zijn tekort aan skills moet uitbalanceren door honderden euro’s in dit spel te steken is een noob. Dat heeft weinig met een napoleoncomplex te maken, maar is gewoon waarheid.

Je kan wel heel stoer doen en jezelf een grote jongen vinden en een TW god voelen, maar eigenlijk ben je maar een zielig jongetje wat zich achter een pc verschuilt en daar stoer probeert te doen en iedereen maar uit zit te schelden en dat ze geen TW kunnen spelen. Net of je iets moet compenseren dat je zo aan het opscheppen bent.

Wij AAO hebben nooit gezegd dat we goed zijn. We zijn gewoon een gemiddelde TW speler wie een enorme inzet hebben en een redelijke goede mensenkennis. Dat wij nu wat pp erin gestopt hebben is niet meer dan logisch na een late start om iets te compenseren en dat gezeik dat mensen pp gebruiken is ook langzaam een beetje sneu.

Ga anders eens op een underdog account spelen ipv elke keer de beste of beste stam uit te zoeken en dan lekker opscheppen dat jij zoveel gewonnen hebt en zoveel gedaan hebt.

Wordt gewoon eens volwassen en respecteer gewoon je medemens en laat iedereen gewoon zijn spel spelen hoe ze het willen spelen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jeetje wat een brok frustratie zeg. Imagine de moraalridder uithangen en zeggen dat ik geen leven heb en bladiebla om dan vervolgens nog een paar 100’en euro’s in dit spel te steken als compensatie. Mijn hemel wat een kneusmentaliteit.
 
Reactiescore
127
wie komt er nou eens met een lijstje?
 
Reactiescore
1.918
je krijgt een gele kaart want dit soort grapjes kan echt niet meer
 
Reactiescore
449
Reactiescore
493
Tsjonge jonge, kan het nog dramatischer? Lijkt Friends wel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit echt heel goedkoop vind. De wereld is net begonnen. Ja, Cult heeft wellicht wat meer kwaliteit en haar accounts kennen een betere start, maar als je denkt dat daardoor de wereld nu al gespeeld is heb je echt een plaat voor je kop. Vind het ook een bijzonder waardeloze mentaliteit. Sowieso iets van de afgelopen werelden. Een beetje tegenstand of een kleine achterstand en men ziet het al niet meer zitten. Grow some balls en ga gewoon de strijd aan. Minder wenen, meer strategisch nadenken.

Neem bijvoorbeeld een Talent. Met uitzondering van WoestePonyTemmer doet dat stamcluster echt niet heel veel onder voor die van Cult, daaruit zou ik echt een dikke stam kunnen bouwen die het Cult nog aanzienlijk moeilijk kan maken. Slechts een kwestie van de juiste leiding aanstellen met het juiste inzicht. Ik snap ook weinig van het rekruteerbeleid van Talent om eerlijk te zijn. Dan kan de fout in de schoenen van Cult worden geschoven met dat we te veel kwaliteit bezitten en altijd met dezelfde groep spelers spelen bla bla bla, maar met het oog op hoe Talent heeft zitten rekruteren lijkt het er ook gewoon op dat jullie niet echt willen winnen. Probeer de bal wat minder in andermans hoeken te leggen en ga eens kijken wat je zelf eraan kan doen om uit desbetreffende positie te raken. Want die zijn er heus wel, je moet enkel ver genoeg zoeken.

Nouja, ik doe sws niet mee deze wereld dus die mentaiteit kan gestolen worden, dit word gewoon een 2de gevalletje w79
Ik hoop van niet voor jullie, maar ziet er gewoon zo naar uit. En dan dat je de rekruuts niet snapt, misschien ‘snappen’ die spelers het spelletje ook niet zo goed als jullie. Daarom worden er wat mindere keuzes gemaakt en aan de hand daarvan denk ik gwn dat het 2 vingers in de neus naar ww word. Of het word de wereld tegen cult, dan zou het nog wel leuk kunnen worden.

Maar lees ook dat jij al vanaf w73 niet meer solo bent gestart, misschien moet je dat eens gaan proberen. Dan kom je er wel achter hoe moeilijk het tegenwoordig is om een degelijke stam te vormen met genoeg kwaliteit en tegelijk niet op een flinke achterstand te komen tegenover de premade stam
 
Reactiescore
1.893
Nouja, ik doe sws niet mee deze wereld dus die mentaiteit kan gestolen worden, dit word gewoon een 2de gevalletje w79
Ik hoop van niet voor jullie, maar ziet er gewoon zo naar uit. En dan dat je de rekruuts niet snapt, misschien ‘snappen’ die spelers het spelletje ook niet zo goed als jullie. Daarom worden er wat mindere keuzes gemaakt en aan de hand daarvan denk ik gwn dat het 2 vingers in de neus naar ww word. Of het word de wereld tegen cult, dan zou het nog wel leuk kunnen worden.

Maar lees ook dat jij al vanaf w73 niet meer solo bent gestart, misschien moet je dat eens gaan proberen. Dan kom je er wel achter hoe moeilijk het tegenwoordig is om een degelijke stam te vormen met genoeg kwaliteit en tegelijk niet op een flinke achterstand te komen tegenover de premade stam
Ik heb geen weet van W79, dus geen idee of die vergelijking opgaat of wat het verhaal erachter is.

Ik ben na W73 enkel normale werelden niet solo gestart, dat klopt. Quarantaine classic daarentegen wel en daar hebben Farmox en ik gewoon een stam op poten gezet (niet pre-made) die als laatste is overgebleven met de (uiteindelijk) winnende stam en de endgame heeft 'uitgevochten'. Dus dat heb ik geprobeerd en is nog aardig gelukt. Maar misschien is het een leuk idee als jij wat mensen optrommelt en accounts gaat bemannen in de stammen noordelijk op deze wereld? Wellicht kun jij ervoor zorgen dat daar een kwaliteitsinjectie wordt gegenereerd. (Niet sarcastisch bedoeld).
 
Bovenaan