W81 | Mid-game verwachtingen

Ik moet helaas vaak mijn meerdere erkennen als ik mij onder de bierdrinkers begeef. Ik geef dat meestal vrij snel op. Maar baco is een heel ander verhaal, lets bring it on Sjon :cool2: :cool2:
Oh worden het bacos? RIP Sjon :confused:
 
Lekkere orgie wordt dat
 
Met tank
 
Terug
Bovenaan