W81 | Mid-game verwachtingen

Reactiescore
2.477
Kyuka minste gespend groetekes
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik zal eraan denken. Ik denk trouwens dat AAO meer pp heeft gebruikt dan bombart.
Vergeet valentijn zn eigen account ook niet. Die start van leone was niet goedkoop lijkt me

Ik zeg toch ook niet dat ik er tegen ben of dat ik er zelf vies van ben? e premade plannen op bombardos in de rim bouwen is heel slim, alleen hebben wij dat soort middellen niet en wagen we ons er niet aan om maar een account te creeren,

Naast dat je al een 4 klasbak accounts hebt liggen stamp je er voor je stam gemak weken na wereld start gewoon nog ff 1 uit de grond ompas echt je enige nadeel weg te halen. Echt dankan je ons niet kwalijk nemen dat wij niet op elke ideale locatie een rekruut kunnen vinden...
 
Reactiescore
1.893
Dus talent moet maar ver genoeg zoeken, de hele wereld verenigen, 15 account v5 las ik,omdat Cult met 300 boosts (als ik t gepoch hier mag geloven), mbs in de top 20 en wlk account bezet met zoveel wereld toppers waar je een stam op kan bouwen gaat spelen.

En nu is t onze eigen schuld ook nog als ik je intonatie mag geloven Jonathan xD

Talenr heeft met arthi,leone en pony de enige decent wrvaren teams binnen gehaald die in bereik lagen. Nee wij planten niet zoals jullie een bombardos aan de andere kant van de C met 5 spelers en 100k pp om uit de grond te boosten.

Dua dan is t ineens onze mentalieit. Lol

dankzij cult moet voor de rank 1 al 300k had de wereld zich vs cult moeten gaan verenigen, hoe t went of keert dat is gewoon zo. Ik zou t klagen niet starten, t is dat t hier ter spraken komt, als ik in cult zat vond ik t ook prima. Dikke stam met een goed uitgezet plan, jammer voor de rest van de wereld atm.
15 accounts vs 5 zou een trieste bedoeling zijn, dan zou ik eerder opteren voor minder accounts met betere bezetting. Kwaliteit over kwantiteit. Daarnaast is 300 boost accounts natuurlijk overdreven (je zal het ook niet letterlijk bedoeld hebben uiteraard), maar er wordt meer over gepoched dan dat het realiteit is. Al ben ik het met je eens dat het vrij onnodig is en dat het van mij ook niet had gehoeven. Maar ieder z’n ding.

Het rekruteren van decent en ervaren teams die in de buurt liggen is niet de enige manier om een stam te vormen. Ik ga natuurlijk niet alle opties voorschotelen, maar denk eens verder dan dat. Daarnaast, sinds ik weer ben begonnen met spelen op 73 ben ik vrijwel elke wereld gestart met spelers en accounts die ik al kende. Puur omdat ik er gewoon niet van hou om met (voor mij) onbekende spelers te starten. Drie werelden om precies te zijn: 73 (Imago), 76 (Tyrant) en dan nu 81. De wereldstarts op 73 en 76 verliepen nagenoeg hetzelfde als hier. Onze accounts outgrowden de rest van de wereld in de start, beide premades werden neergezet als de te kloppen stam waar de meeste kwaliteit aanwezig was en er werd al vroegtijdig gesproken van een easy wereldwinst voor desbetreffende premades. Hebben die premades de wereld gewonnen? Precies.

Dus nogmaals, het is echt veel te goedkoop om het nu al af te doen als een onbegonnen zaak voor de rest van de wereld. Natuurlijk, de odds are not in your favor, maar jullie zelf zijn de enigen die daar iets aan kunnen veranderen. En deze verandering realiseer je niet op het Algemeen Forum, maar in-game.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Onze accounts outgrowden de rest van de wereld in de start, beide premades werden neergezet als de te kloppen stam waar de meeste kwaliteit aanwezig was en er werd al vroegtijdig gesproken van een easy wereldwinst voor desbetreffende premades. Hebben die premades de wereld gewonnen? Precies.

Dus nogmaals, het is echt veel te goedkoop om het nu al af te doen als een onbegonnen zaak voor de rest van de wereld. Natuurlijk, de odds are not in your favor, maar jullie zelf zijn de enigen die daar iets aan kunnen veranderen. En deze verandering realiseer je niet op het Algemeen Forum, maar in-game.

Het hele grote en cruciale verschil is dat op 73 en 76 paralel aan de andere kant een 5/7 accounts lagen die qua kwaliteit niks onder doen, zoals op 73 tad, sotn, noonoo , Semper etc en op 76 schedel, cacturn, tnp enzovoort. Dat heb je hier totaal niet... Naast Leone, Pony en Arthi heb je nergens bekende wereldwinst teams, en ik schat leone en pony nou ook niet in een rijtje TNP, schedel, tad of sotn... Tyrant en Spread is ook gebouwd op accounts die er al lagen en individueel gestart zijn.

Daarbij is die kwantiteit hier wel even anders dan destijds in Imago naar mijn beleving. Natuurlijk kan cult er niks aan doen dat die kwaliteit mist op de rest van de wereld, dat kan je jullie ook niet kwalijk nemen. Maar verwijt ons dan niet dat wij nog geen top stam hebben staan :p

Laten we t er op houden dat er veel mogelijk is, maar dit moet wel van heel ver komen, al la GA w63, het kan. En nu is t toch wel tijd voor lijstjes.
 
Reactiescore
5.693
15 accounts vs 5 zou een trieste bedoeling zijn, dan zou ik eerder opteren voor minder accounts met betere bezetting. Kwaliteit over kwantiteit. Daarnaast is 300 boost accounts natuurlijk overdreven (je zal het ook niet letterlijk bedoeld hebben uiteraard), maar er wordt meer over gepoched dan dat het realiteit is. Al ben ik het met je eens dat het vrij onnodig is en dat het van mij ook niet had gehoeven. Maar ieder z’n ding.

Het rekruteren van decent en ervaren teams die in de buurt liggen is niet de enige manier om een stam te vormen. Ik ga natuurlijk niet alle opties voorschotelen, maar denk eens verder dan dat. Daarnaast, sinds ik weer ben begonnen met spelen op 73 ben ik vrijwel elke wereld gestart met spelers en accounts die ik al kende. Puur omdat ik er gewoon niet van hou om met (voor mij) onbekende spelers te starten. Drie werelden om precies te zijn: 73 (Imago), 76 (Tyrant) en dan nu 81. De wereldstarts op 73 en 76 verliepen nagenoeg hetzelfde als hier. Onze accounts outgrowden de rest van de wereld in de start, beide premades werden neergezet als de te kloppen stam waar de meeste kwaliteit aanwezig was en er werd al vroegtijdig gesproken van een easy wereldwinst voor desbetreffende premades. Hebben die premades de wereld gewonnen? Precies.

Dus nogmaals, het is echt veel te goedkoop om het nu al af te doen als een onbegonnen zaak voor de rest van de wereld. Natuurlijk, de odds are not in your favor, maar jullie zelf zijn de enigen die daar iets aan kunnen veranderen. En deze verandering realiseer je niet op het Algemeen Forum, maar in-game.
Eigelijk ben jij gewoon een verliezer Jonna
 
Reactiescore
1.918
Sorry jongens dat ik als interim modderspeler dit topic niet kan opruimen maar ze zijn me de nodige rechten vergeten geven terwijl denDuvel op vakantie is.

Ik vraag jullie vriendelijk te blijven voor boosters en pp abusers alsook voor de pp arme spelers die op eigen houtje succes behalen zoals kyuka
 
Reactiescore
1.893
Het hele grote en cruciale verschil is dat op 73 en 76 paralel aan de andere kant een 5/7 accounts lagen die qua kwaliteit niks onder doen, zoals op 73 tad, sotn, noonoo , Semper etc en op 76 schedel, cacturn, tnp enzovoort. Dat heb je hier totaal niet... Naast Leone, Pony en Arthi heb je nergens bekende wereldwinst teams, en ik schat leone en pony nou ook niet in een rijtje TNP, schedel, tad of sotn... Tyrant en Spread is ook gebouwd op accounts die er al lagen en individueel gestart zijn.

Daarbij is die kwantiteit hier wel even anders dan destijds in Imago naar mijn beleving. Natuurlijk kan cult er niks aan doen dat die kwaliteit mist op de rest van de wereld, dat kan je jullie ook niet kwalijk nemen. Maar verwijt ons dan niet dat wij nog geen top stam hebben staan :p

Laten we t er op houden dat er veel mogelijk is, maar dit moet wel van heel ver komen, al la GA w63, het kan. En nu is t toch wel tijd voor lijstjes.
73 cva, daar bleek de kwaliteit inderdaad toch meer verspreid dan aanvankelijk leek (wat trouwens mijn punt wat ik hier probeer te maken ook gewoon onderbouwd), maar op 76 was wellicht een schedel het enige account wat qua kwaliteit in de buurt kwam van een Noire, REOL of DoTN (en dan heb ik het over de startteams). Dus dat zegt echt geen fluit hoor, ook deze wereld kan echt nog alle kanten op. Maar laten we inderdaad eens tijd maken voor nieuwe lijstjes. Ik zal komende dagen ergens eentje maken.

Eigelijk ben jij gewoon een verliezer Jonna
Volgens mij zat jij ook in beide stammen??
 
Reactiescore
490
Haha klagen over boosts in het zuiden en dan wel het team van pony benoemen als een van de kwalitatieve teams in het noorden.
Kan je al niet meer serieus nemen. Pony alleen (panda) is met meer boosts/spelers die in functie van ... Starten dan eender welke stam.
 
Reactiescore
757
Haha klagen over boosts in het zuiden en dan wel het team van pony benoemen als een van de kwalitatieve teams in het noorden.
Kan je al niet meer serieus nemen. Pony alleen (panda) is met meer boosts/spelers die in functie van ... Starten dan eender welke stam.
Dus omdat je boost heb je geen kwaliteit? Dit is pas onzin.
 
Reactiescore
490
Dus omdat je boost heb je geen kwaliteit? Dit is pas onzin.
Heeft inderdaad niks met elkaar te maken maar veranderd niks aan het feit dat het team wat er op zit een flop is. En er dan enkel naar de boosts van cult word gekeken

Integendeel tot bv een kuyaka, die ook genoeg boosts hebben en het een beetje over de toren hebben geblazen voor de meme. Is dat team iets waard: end game of op een wereld zonder boosts.
 
Reactiescore
2.444
Heeft inderdaad niks met elkaar te maken maar veranderd niks aan het feit dat het team wat er op zit een flop is. En er dan enkel naar de boosts van cult word gekeken

Integendeel tot bv een kuyaka, die ook genoeg boosts hebben en het een beetje over de toren hebben geblazen voor de meme. Is dat team iets waard: end game of op een wereld zonder boosts.

Maakt dit het eigenlijk dan niet des te erger dat ze boosten voor de balans op een wereld? Het ene account kan dan het schijnbare gebrek aan kwaliteit compenseren met boosten, het andere account heeft het beide in overvloed?

*Ik weet overigens niet of Kyuka daadwerkelijk gigantisch boost, lees alleen het AF.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Maakt dit het eigenlijk dan niet des te erger dat ze boosten voor de balans op een wereld? Het ene account kan dan het schijnbare gebrek aan kwaliteit compenseren met boosten, het andere account heeft het beide in overvloed?

*Ik weet overigens niet of Kyuka daadwerkelijk gigantisch boost, lees alleen het AF.

Pp of serieus Kyle?
 
Reactiescore
490
Maakt dit het eigenlijk dan niet des te erger dat ze boosten voor de balans op een wereld? Het ene account kan dan het schijnbare gebrek aan kwaliteit compenseren met boosten, het andere account heeft het beide in overvloed?

*Ik weet overigens niet of Kyuka daadwerkelijk gigantisch boost, lees alleen het AF.
Natuurlijk maakt dat het belachelijk.

Kyuka's boosts viellen daarbij eerste instantie ook reuze mee en zijn daar ook enkel verder mee gegaan voor de meme.
 
Bovenaan