W74 en verloop...

Reactiescore
2.064
Vind het jammer om te zien hoe iedereen op coruscant knalt. Hij krijgt ook snel de woorden van onserieus en onzin naar zijn kop geslingerd, maar hij heeft wel gewoon gelijk. De wereld wordt in een trieste 1vs1 gerecruit. Hebben jullie recruits nodig om deze slechte kwalitatieve wereld te winnen? Ik zou iig niet trots zijn om deze wereld te winnen, ten eerste de instellingen, ten tweede het slechte niveau spelers en ten derde het trieste beleid van de stammen.
 

DeletedUser79704

Guest
Vind het jammer om te zien hoe iedereen op coruscant knalt. Hij krijgt ook snel de woorden van onserieus en onzin naar zijn kop geslingerd, maar hij heeft wel gewoon gelijk. De wereld wordt in een trieste 1vs1 gerecruit. Hebben jullie recruits nodig om deze slechte kwalitatieve wereld te winnen? Ik zou iig niet trots zijn om deze wereld te winnen, ten eerste de instellingen, ten tweede het slechte niveau spelers en ten derde het trieste beleid van de stammen.
jij speelde toch op da vinci op w63? waar jullie iets deden wat 10x slechter was?
 
Reactiescore
2.064
jij speelde toch op da vinci op w63? waar jullie iets deden wat 10x slechter was?

Mwaaah, ik ben gestopt toen da vinci naar bellum ging, dus geen idee?
Was toen allang weg :(
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Doelde eigenlijk ook op de laatste 10/15 werelden, waar Stabben hetgeen was geworden om indruk te maken op TW.
Waarvan de meeste Noobjes nu hier ook stoer komen posten.

Over jouw account kan ik niet veel zeggen, ken het niet
Volgens TW stats had je alleen W59 "serieus" gespeeld en zo te zien hebben wij samen geen andere wereld gespeeld
"Overige zijn 1 of paar dorpen geweest".
W29, W39 en W59 in mn sig zijn allen werelden met meer dan 'een paar dorpjes'? Wat zeg je zelfs
 
Reactiescore
2.477
Vind het jammer om te zien hoe iedereen op coruscant knalt. Hij krijgt ook snel de woorden van onserieus en onzin naar zijn kop geslingerd, maar hij heeft wel gewoon gelijk. De wereld wordt in een trieste 1vs1 gerecruit. Hebben jullie recruits nodig om deze slechte kwalitatieve wereld te winnen? Ik zou iig niet trots zijn om deze wereld te winnen, ten eerste de instellingen, ten tweede het slechte niveau spelers en ten derde het trieste beleid van de stammen.
Ach René, je snapt zelf ook wel dat je iemand niet serieus kan nemen wanneer hij telkens met zaken die niet kloppen komt aanlopen. Als hij dan op de man begint te spelen omdat je zijn woorden weerlegt, tsja.. De recruits zijn allemaal redelijke actie-->reactie recruits, dat gebeurt tegenwoordig elke wereld (doodjammer, daar niet van). Heeft niets met de instellingen of het zogezegd lage niveau van deze wereld te maken, wat in mijn ogen ook niet helemaal correct is. Ik ga niet ontkennen dat er op de overige lopende werelden meer kwaliteit zit maar het is niet dat hier er enkel en alleen noobs rondlopen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ach als we daar de hou je bek over Coruscant of speel Coruscant weg niet hebben. Zoals altijd veel geblaat en weinig inhoud.
 
Reactiescore
1.075
Vind het jammer om te zien hoe iedereen op coruscant knalt. Hij krijgt ook snel de woorden van onserieus en onzin naar zijn kop geslingerd, maar hij heeft wel gewoon gelijk. De wereld wordt in een trieste 1vs1 gerecruit. Hebben jullie recruits nodig om deze slechte kwalitatieve wereld te winnen? Ik zou iig niet trots zijn om deze wereld te winnen, ten eerste de instellingen, ten tweede het slechte niveau spelers en ten derde het trieste beleid van de stammen.

Probleem is vooral dat tegenwoordig de meeste partijen liever een oorlog uit de weg gaan dan echt te clashen, zo is het bijna elke wereld al geweest sinds w50, en zodra er een degelijke massa afkomt is de helft rennen of verdwenen
 
Reactiescore
106
Vind het jammer om te zien hoe iedereen op coruscant knalt. Hij krijgt ook snel de woorden van onserieus en onzin naar zijn kop geslingerd, maar hij heeft wel gewoon gelijk. De wereld wordt in een trieste 1vs1 gerecruit. Hebben jullie recruits nodig om deze slechte kwalitatieve wereld te winnen? Ik zou iig niet trots zijn om deze wereld te winnen, ten eerste de instellingen, ten tweede het slechte niveau spelers en ten derde het trieste beleid van de stammen.

Amen als het idd op deze mannier gebeurt...
 
Reactiescore
237
Ik zou iig niet trots zijn om deze wereld te winnen, ten eerste de instellingen, ten tweede het slechte niveau spelers

Vind dit wel erg makkelijk roepen. Vandaar de instellingen? Die 200 ms en toren maakt het voor deffer wel makkelijker. Maar maakt het ook juist mooier om aanvallende aanpassingen te maken waardoor je het de tegenstander toch moeilijk maakt. En je 2e punt slaat op wat?
 
Reactiescore
1.075
u ok fam? ik speel hier..........................
Ik snap zn punt wel, er zijn spelers met kwaliteiten, maar ook 15 x zoveel spelers die bij 300 incs zouden gaan runnen zelfs met deze instellingen
 
Reactiescore
634
De ene speelt zwak en daarom mag een andere het ook doen.
Eigenlijk goede beschrijving wat er de afgelopen werelden en W74 gaande is.

End Game zal zoals het na uitziet ook eindigen op een stab.

Dat er nu enkele Noobs durven te typen dat ze het niet goedkeuren, maar wel toelaten.
Laat wederom zien hoe zwak spel tot iets normaals is geworden.

Dat zelfs Martijn hier onzin komt uitkramen.
Toont aan hoe diep W74 is gezakt
 
Bovenaan