W74 en verloop...

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Robin hood was in de oudere werelden vaak de grootste stam van de wereld. Op W5 hadden ze 3 stammen met een ledenaantal van meer dan 200 leden!

Hallo?????
 
Reactiescore
92
Echt corru jouw tekst staat vol met leugens :)
Jij hebt 1 maal gezegd zeg die nap maar op.
Wij zeiden toen dat dat veel te vroeg was.
Jij bent hier in mee gegaan dus duidelijk dat die leave daar niks mee te maken had. Dat ik niet alles even netjes heb gedaan ga ik misschien mee akkoord.
Maar nu haal je heel veel leugens boven net zoals stammen er bij betrekken dat er niks mee te zien heeft.
Trouwens method leaven is men beste keuze ooit geweest , echt niemand wil met je samen spelen kijk naar snake! Als je denkt dat alles goed geregeld is en je method naar de top ging leiden en alles leren zelf 1 command dan heb je het goed mis.
Method is gewoon geen deftige stam.
Als je kijkt goe planet geregeld is 100keer beter.
 

DeletedUser79704

Guest
zou coru weten dat er 3 leden bij planet gaan vragen zijn of er plaats was? leuke bende is dat daar wel
 
Reactiescore
92
Indien dit gaat over het massa plan, wie en waar en hoe iemand aangevallen zou worden vind ik het zeer zeer matig dat dorps hier zo tof komt doen dat die een massa heeft geblockt.... Deze wereld is al relatief makkelijk om te deffen, maar als je dan ook nog alle info hebt is het gewoon ogen dicht en deffen.

daarnaast die nap met Illy en dorps is echt voor kleuters en zal deze wereld zoals w71 hoere hard verneuken oow wacht dat is al deels gebeurd, Corus heeft nooit mijn voorkeur gehad maar moet hem hier wel 40% gelijk geven. Methode heeft nooit de betere papieren gehad het terugkrabbelen tegen een planet/Fix zal alleen lukken als deze 2 partijen gaan vechten, deze nap zet eigenlijk een methode gewoon buitenspel aangezien dorps zijn front helemaal niet zo groot is LMAO, tegen 1 speler en 5 dorpen van iemand anders......
Beste ,

Ik had totaal geen info van hoe of wat die massa zou komen. Dat is de grootste zever die er bestaat.
Ben wel benieuwd naar bewijs o ja dat is er niet.
Wij hebben niet 1 massa maar 3 massa s op ons geblokt waar gans method en mb s op ons kwamen.
Niet alle 3 de massa s kwamen ze allemaal maar wees gerust we hebben van alle method leden inc gehad.
De overmacht die we hebben klopt deels maar in def vlak valt dat goed mee. Wij kregen vooral veel def van 1 account en omliggende accounts hielpen.
De grote van de spelers waar wij def van kregen is zeker niet zo groot dan method.
overmacht heb je vooral in aanvallend opzicht , def vlak niet omdat heel veel accounts zelf front hebben en hun niet kunnen leeg gooien.
 
Reactiescore
634
zou coru weten dat er 3 leden bij planet gaan vragen zijn of er plaats was? leuke bende is dat daar wel

Ze mogen een andere stam joinen he.
Zolang ze dit maar op een nette manier doen.

Daarnaast boeit het ook niet veel wie bij wie in de stam zit.
Ene wereld zijn het beste maatjes en andere wereld de zogenaamde tegenstanders.
Daarna is iedereen verbaasd dat er Stabs zijn :)
 
Reactiescore
2.064
Erg laffe recruit actie. De wereld is al zo onaantrekkelijk door de instellingen, en om het nu ook nog kapot te recruiten en een 1vs1 fight te forceren. W74 zal weer een wereld worden netzoals w70, pure stront!

coruscant staat hier gewoon in zijn recht
 
Reactiescore
634
Hetgeen wat mij enkel stoort is, dat er mensen voor paar punten meer, opeens in andermans reet gaan kruipen.
Het is van nature dat er contact wordt gezocht met de sterkere partij, maar hiervoor je stam waar je al een lange tijd samen speelt even in de steek laten is gewoon triest.

Dit is helaas niet iets nieuws voor W74.
Vorige werelden gebeurde dit ook en zal ook niet ophouden.
Alleen de accounts die vorige wereld hun ongenoegen erover uitte zitten nu midden in de SHIT en komen hier wat de stoere gast uithangen.

Ben daarnaast serieus benieuwd welke van die stoere gasten, een wereld kunnen uitspelen, zonder al die stam hops
 
Reactiescore
634
De GA lijsten van in de werelden waar Coruscant serieus speelde, zegt voldoende.
Ook de GA lijsten in werelden waarin enkel aanwezig was om "nieuwere" spelers iets te leren zegt voldoende.

Nu hier modder proberen te gooien, raakt daarom niet en toont aan hoe zwak de meeste spelen.
Daarnaast hebben sommige in eerdere werelden al eens mogen fronten en na paar dagen waren zij jankend gaan runnen.
Snap daarom ook waarom enkele hier de stoere gastjes komen uithangen
 
Reactiescore
2.064

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Nu hier modder proberen te gooien, raakt daarom niet en toont aan hoe zwak de meeste spelen.
Daarnaast hebben sommige in eerdere werelden al eens mogen fronten en na paar dagen waren zij jankend gaan runnen.
Snap daarom ook waarom enkele hier de stoere gastjes komen uithangen
Even nog kort voor de overige die hier even komen posten.
Noobjes, wat hebben jullie bereikt ?
Elke wereld waarin jullie aanwezig waren, was er enkel discussie over STABS en ZWAK spel.
In die werelden was ik trouwens niet aanwezig, dus het ligt echt aan jullie mentaliteit.
@Coruscant vroeg me af of je op het dikgedrukte gedeelte nog even kon terugkomen? Laurens en ik voelden ons aangesproken onder 'overige'
 
Reactiescore
634
Op hetzelfde account als mijn AF account? Verder staan mijn vorige werelden in mn sig.

Doelde eigenlijk ook op de laatste 10/15 werelden, waar Stabben hetgeen was geworden om indruk te maken op TW.
Waarvan de meeste Noobjes nu hier ook stoer komen posten.

Over jouw account kan ik niet veel zeggen, ken het niet
Volgens TW stats had je alleen W59 "serieus" gespeeld en zo te zien hebben wij samen geen andere wereld gespeeld
"Overige zijn 1 of paar dorpen geweest".
 
Bovenaan