W74 en verloop...

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
En als laatste punt dan.
Jamie - Justin en Antwan mogen zo hoog en laag springen, maar alle 3 zijn zwakke spelers.
Mijn Padawan Zidan voegt zich hier de laatste weken ook bij.
Ik moet wel zeggen dat ik hier hartelijk om moest lachen, bedankt. Wat een compleet onnodige sneer naar mensen die jou stuk voor stuk zouden wegspelen. Als je jezelf profileert op de manier waarop jij dat doet kan ik me niet voorstellen dat jij ooit een deftige prestatie hebt neergezet.

OT: Er komt een 1v1 uiteindelijk tussen F!x en Planet. Verrassing? Nee. Dat Method geen grote rol in de wereld zou gaan spelen had eenieder al lang moeten zien aankomen.
 
Reactiescore
634
Zidan kan bevestigen dat Illy helemaal niks wil, dorp ook eigenlijk niet en dorp enkel al aangegeven dat gewoon doet leiding vraagt. Illy nog geen enkele bevestiging van en in een groepsgesprek waar ze samen waren werd alles gelijk afgewezen dus echt ALLES dus niks met POS te maken.


Ik wil inderdaad die dorpen van pos in mijn cluster. Lijkt me gewoon logisch? Is jouw redeneringsvermogen zo incompetent dat je niet ziet dat die dorpen mij een extra nadeel geven?

Gasten serieus, doe even normaal en hou met deze onzin op.
6 weken geleden was er al een afspraak dat de Naps opgezegd zouden worden.
Nu komen jullie de bal weer kaatsen van de ene naar de andere.
Zidan geeft aan dat F!X de Nap niet zal opzeggen, doordat er een dorpen eis voor de dorpen van POS ligt.


Even nog kort voor de overige die hier even komen posten.
Noobjes, wat hebben jullie bereikt ?
Elke wereld waarin jullie aanwezig waren, was er enkel discussie over STABS en ZWAK spel.
In die werelden was ik trouwens niet aanwezig, dus het ligt echt aan jullie mentaliteit.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dorpeneis??? Ik wil dorpen ruilen om er een eerlijk front van te maken. Niet janken hoor.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gasten serieus, doe even normaal en hou met deze onzin op.
6aa8a3275d44f2464a1f8930fcd595d2.png


Even nog kort voor de overige die hier even komen posten.
Noobjes, wat hebben jullie bereikt ?
Elke wereld waarin jullie aanwezig waren, was er enkel discussie over STABS en ZWAK spel.
In die werelden was ik trouwens niet aanwezig, dus het ligt echt aan jullie mentaliteit.
@DragonShield3 en ik zijn enorm benieuwd op welke werelden je doelt, enlighten us!
 
Reactiescore
2.477
Laatste onderzoek heeft bewezen dat Corona ook de hersencellen aan het aantasten is.
Op TW is dit duidelijk ook te herkennen.

Als ik dit allemaal zo lees heb jij al een langere tijd corona vrees ik :redface:

Reultaat = 0.
Beide gaven aan hard te kunnen optreden, maar lopen nu met hun staart tussen hun benen.

Het is niet omdat jij accounts kicked wanneer iets het je niet aanstaat, dat dit voor iedereen geldt. Dat je dit schaart onder zwakheid is jou probleem, niet het mijne.

Enige wat jij juist het erkent is, dat jullie de dragende accounts binnen AD. hebben binnen gehaald.
Dit is ook precies hetgeen wat ik in mijn post aangeeft, hoe AD. is gevallen.
En Ja Zidan, met die dragende accounts hadden jullie al veel langer gesprek.
Het is niet vandaag een gesprek en mogen de join.
De eerste gesprekken zijn aangewend op 19 september dus je kletst nogmaals uit je nek.
 
Reactiescore
736
Dat AF veranderd ook nooit he... :)

Weet weer precies waarom ik dit niet volg. Aju, nog thanks voor de SO Mark.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ik wil inderdaad die dorpen van pos in mijn cluster. Lijkt me gewoon logisch? Is jouw redeneringsvermogen zo incompetent dat je niet ziet dat die dorpen mij een extra nadeel geven?
Oprotten lau, welke dorpen liggen in jouw cluster? De dorpen liggen precies om je cluster heen.
 
Reactiescore
634
@Zidan,
Kerel, ga serieus je luier verschonen.
Gisteren was het nog Mark Mark Mark, kan je mij nog wat leren en nu probeer te Mark te bashen om punten te scoren bij je nieuwe puberende vriendjes.

Ik moet serieus lachen om enkele hier die opeens praatjes hebben.
Terwijl nog paar werelden terug de hele AF vol staat over de stabs/Bots van hun :)
Maar nu even terugkomend op hetgeen waarom ik post had gemaakt.

Dorps die in gesprek was met F!X, info lekte en later Planet joinde.
Hoezo is het zo belangrijk dat die NAP na 6 weken nog steeds niet opgezegd kan worden.

Is de Def GOD @DragonShield3 zo bang en wilt hij opscheppen hoe hij de aanvallen van mij heeft weten te blocken met zo een overmacht ?
Of zijn de accounts Illy en POS, die door Dorps gestabt waren bang, dat zij eindelijk in actie moeten komen ?

Het is niet enkel dat ik erna benieuwd ben.
Jullie stamgenoten typen ook, dat zij niet snappen hoezo die NAP er nog steeds staat.

Enige wat ik wil weten.
Hoezo is de NAP die 6 weken geleden opgezegd zou worden nog steeds niet opgezegd
 
Reactiescore
106
Oprotten lau, welke dorpen liggen in jouw cluster? De dorpen liggen precies om je cluster heen.

Ze hebben wel gelijk. Dorpen liggen om je heen. Het account heeft het zelf toegelaten. Toen ze in verschillende stammen al zaten. Dit was eigenlijk dubbelspel naar method toe maarja.
 
Reactiescore
2.477
@Zidan,
Kerel, ga serieus je luier verschonen.
Gisteren was het nog Mark Mark Mark, kan je mij nog wat leren en nu probeer te Mark te bashen om punten te scoren bij je nieuwe puberende vriendjes.

Je maakt jezelf enkel nog belachelijker. Gelukkig dat niemand je uberhaupt nog serieus neemt en nu bewijs je weer maar een keer waarom.
 
Reactiescore
634
Inderdaad Zidan, het is belachelijk dat mensen die vorige wereld aan het janken waren over de stabs/Bot gebruik nu in elkaars gat kruipen.
Dat iemand jullie daarop aanspreekt is zo te zien pijnlijk :)

Maar heb nog steeds geen antwoord hoezo de NAP nog steeds blijft bestaan, terwijl meerdere accounts ook uit Planet en F!X aangeven tegen deze NAP zijn ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ze hebben wel gelijk. Dorpen liggen om je heen. Het account heeft het zelf toegelaten. Toen ze in verschillende stammen al zaten. Dit was eigenlijk dubbelspel naar method toe maarja.
Boeit mij geen ene flikker dat het account het toegelaten heeft. Het lijkt me gewoon een eerlijke verdeling. Ik bedoel, wat is dit nou voor onzin? Ik zal mezelf even gaan benadelen inderdaad omdat een bende noobs ligt te janken over die nap.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Inderdaad Zidan, het is belachelijk dat mensen die vorige wereld aan het janken waren over de stabs/Bot gebruik nu in elkaars gat kruipen.
Dat iemand jullie daarop aanspreekt is zo te zien pijnlijk :)

Maar heb nog steeds geen antwoord hoezo de NAP nog steeds blijft bestaan, terwijl meerdere accounts ook uit Planet en F!X aangeven tegen deze NAP zijn ?
We zijn bang voor het almachtige method.

De nap verbreken zou method kans op wereldwinst significant doen stijgen.
En dan krijgt de beste speler, coruscant, weer een enorme egoboost, wat nadelig is voor de gehele TW community.
 
Reactiescore
2.477
Inderdaad Zidan, het is belachelijk dat mensen die vorige wereld aan het janken waren over de stabs/Bot gebruik nu in elkaars gat kruipen.
Dat iemand jullie daarop aanspreekt is zo te zien pijnlijk :)
Wie en waar dan? Of ga je dat weer niet kunnen onderbouwen :wink:
 
Reactiescore
634
En dan krijgt de beste speler, coruscant, weer een enorme egoboost, wat nadelig is voor de gehele TW community.

Beste speler heb je inderdaad gelijk over en eigenlijk ook een goede reden om de NAP niet durven op te zeggen :)

Ik zal mezelf even gaan benadelen

Via PM was je wel anders aan het typen, hoe goed jij wel niet was om met de overmacht die je had de aanvallen had weten te blocken.
En dit voor iemand die zich de def god van TW noemt, maar wel achter een NAP schuil houdt.

In ieder geval geven nu een paar toe waarom de NAP niet opgezegd durft te worden :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ach corus. Van mij mag de NAP eraf hoor, maar ik wil die dorpen. Heb niet echt zin om edelspam te deffen vanuit 2 kanten door middel van cfjes.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Beste speler heb je inderdaad gelijk over en eigenlijk ook een goede reden om de NAP niet durven op te zeggen :)
Beste speler die geen dorpen kan pakken van dorpmaf met zo een gigantisch front?

Dat is dan wel weer een beetje komisch niet? :rolleyes2:
 
Reactiescore
634
Beste speler die geen dorpen kan pakken van dorpmaf met zo een gigantisch front?

Dat is dan wel weer een beetje komisch niet? :rolleyes2:

Hoe groot is Dorps zijn front dan ?
Of doel jij op de front zonder de NAPs ?
Verder denk ik dat jij in een andere wereld speelt en de overmacht van Planet op Method daarom niet weet :)

Daarnaast mag jij komen typen, zodra jij dorpen van Laurens weet te edelen in een wereld van 200ms ;)
 

Deleted User - 487971803

Guest
Hoe groot is Dorps zijn front dan ?
Of doel jij op de front zonder de NAPs ?
Verder denk ik dat jij in een andere wereld speelt en de overmacht van Planet op Method daarom niet weet :)

Daarnaast mag jij komen typen, zodra jij dorpen van Laurens weet te edelen in een wereld van 200ms ;)
Alsof lau logt :biggrin:
200ms en toren is te easy voor hem. Enkel bij een uitdaging logt hij.
 
Bovenaan