W74 en verloop...

Reactiescore
634
Na een tijdje afwezig te zijn op AF door achterlijk optreden van Forum Mods maak ik toch maar een Topic aan........

Na de val van F5en waren de accounts uit F5en opzoek gegaan naar de mogelijkheden.
Hierbij werden meerdere stammen benaderd door een groepje F5en accounts.
Eerste instantie waren enkele ex F5en accounts Method gejoined.
Reden van hun te laten joinen was, om wereld in balans te trekken.
Alleen nam Method heel snel afscheid van de ex F5en leden, omdat ze onderling een Nap hadden afgesproken met een opzeg termijn van 3 maanden.
Deze Nap wilden zij niet inkorten en helemaal niet opzeggen.
Als leiding van Method namen we daarom dus ook afscheid van deze accounts.

De leiders van de top 3 stammen waren bij elkaar gekomen om wereld afspraken op papier te zetten in de hoop dat W74 niet een waardeloze wereld zou worden als de voorgaande werelden.
De meeste weten wel ongeveer hoe de wereldafspraken eruit zien.
Bij W74 was er een punt 1 vs 1 v 1 bij gekomen.
(Punt 1 vs 1 vs 1 was ook de aanleiding om afscheid te nemen van de ex F5en accounts)

@Wow Who had een mooie post gemaakt met de samenwerking tussen de stammen.
Helaas waren niet alle samenwerking tussen de stammen in kaart gebracht geworden.
Zo is de stam ~R~H~ nooit benoemd geworden bij Planet, terwijl de stam ~R~H~ mee doet met de massa van Planet en tevens Planet voorziet van info over Method middels een MB van Method die info lekt.
Zelfde soort gebeurtenissen gebeuren ook aan de front bij F!X, waarbij er vanuit Ad. info lekte bij F!X.
Nu heeft F1X leden en fusies geregeld vanuit Ad. en Planet laatst nog een lid van Method weten binnen te halen.
Onderling behouden de stammen Planet en F!X goed de balans op punten en zwak spel.

Even terug komend op de ex F5en leden.
Na vertrek uit Method van de ex F5en leden, waren er tussen de leiders van de 3 stammen afgesproken dat de Nap tussen de oud ex F5en leden opgezegd zou worden.
1 vs 1 vs 1 zou een punt zijn waar de leiders voor zouden streven.
Nu zijn we dik 6 weken verder en nog steeds zijn die Naps niet opgezegd geworden en zoals het er na uitziet zullen die Naps ook niet opgezegd worden.
Veel accounts uit alle stammen uiten hun ongenoegen over de Naps die tussen de ex F5en leden staat, maar zoals zij ook kunnen zien.
Er veranderend geen ene klote aan, de leiders van Planet en F!X zijn ook wazige gasten.
Als er afspraken zijn dat de Naps eraf zouden gaan, dan moet je ook mans genoeg zijn om de Nap eraf te halen.
Bij Method was de leiding in ieder gevals mans genoeg om de leden te kicken, die de Naps niet eraf wilde halen.

Hoe het er nu na uitziet zal F!X eerste de stam Ad. weg spelen en Planet zal Hrlk en Method nog moeten wegspelen.
In de wereldafspraken staat namelijk dat de Uni pasbij 65% dominantie gerush mag worden.
Meeste zullen nu wel inzien dat 65% dominantie onzin verhaal gaat worden (door de naps die 3 maanden afkoelperiode hebben) en W74 zoals de voorgaande werelden drama wereld gaat worden.

En als laatste punt dan.
Jamie - Justin en Antwan mogen zo hoog en laag springen, maar alle 3 zijn zwakke spelers.
Mijn Padawan Zidan voegt zich hier de laatste weken ook bij.

Toen Dorps nog in Method zat, gaf hij ons te kunnen dat er door F!X en Planet aan hem getrokken werd, maar dat hij Method niet zou verlaten en de Nap met Illy zou opzeggen met 2 weken Nap.
Zelfde Dorps was in de chat met F!X en besprak daar de edellijnen en tevens was er een gesprek gaande met Planet over een join/os
Net voor de massa op DiD waren wij erachter gekomen dat Dorps de Nap met Illy niet had opgezegd en werd Dorps erop aangesproken.
Hieruit leavde Dorps de stam Method en bleef enkele dagen stamloos.
De edellijnen en onze massa op DiD was gelekt bij Planet, tevens de stack sterkte van onze Zuidelijke accounts waren gelekt.
Toen de OS vanuit Planet geregeld was, joinde Dorps Planet.
Zelfde gebeurde trouwens ook tijdens de laatste massa op DiD en Dorps, een MB lekte info en via via kwam dit terrecht bij Planet.
Als beloning heeft Planet Snake erbij gehaald.
Snake is voor Planet buiten de punten geen enkele toevoeging. Er wordt een grote gedeelte van de edellijnen geblockt en de stammen S. en ~R~H~ gaan edelvoer zijn.

Als Method gaan wij nu op afstand W74 volgen en genieten van de vele stabs die er gaande zijn.
Vooral lachen om de accounts die in Planet en F!X zitten, aangeven dat de Naps tussen ex F5en accounts niet netjes is opgezegd moet worden, maar dat deze Naps na 6 weken nog steeds aanwezig is.

@DragonShield3
Ga niet opscheppen dat je de aanvallen hebt geblockt :)
Met zo een overmacht zou dat voor de def god van TW ook geen moeite mogen zijn
Mocht het ooit zover komen (wellicht in een andere wereld) wil ik wel eens tegen jou strijden waarin de verhoudingen meer gelijk zijn.
 
Reactiescore
634
Dan mag jij die vage zaken hier neer zetten :)
Ben namelijk zelf ook benieuwd
 
Reactiescore
2.477
Zelfde soort gebeurtenissen gebeuren ook aan de front bij F!X, waarbij er vanuit Ad. info lekte bij F!X.

Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ik weet dat je van modder gooien houdt maar gelieve deze dan ook te kunnen beargumenteren en bewijzen.
En als laatste punt dan.
Jamie - Justin en Antwan mogen zo hoog en laag springen, maar alle 3 zijn zwakke spelers.
Mijn Padawan Zidan voegt zich hier de laatste weken ook bij.

Juh sure, lekker janken. Het is iets waar Illy en Dorps zelf moeten uitkomen. Ik snap best de gedachtengang vanuit het account Illy en ook Dorps, zelf ben ik de NAP ook liever kwijt dan rijk. Echter gaat de leiding van F!X geen dingen opleggen zonder te bespreken en wanneer degene niet akkoord is dreigen met een kick of effectief die kick uitvoeren. Er zijn er anderen natuurlijk, toch Mark:wink:
 
Reactiescore
634
Laurens niet zo opscheppen in een wereld waarbij de verhouding dik 1:2 is, waarbij ook nog eens de info van de massa bij de tegenstander ligt, voordat deze nog loopt.
In een gelijke situatie moet je komen en dan mag je praatjes hebben.

Zidan, hjb.
Ga jij nu tegen jou leermeester proberen te bashen door aan te geven dat er met modder gegooit wordt :)
Tijdens jullie laatste massa was er al akkoord met enkele AD. leden.
Jullie wisten precies welke accounts van AD. kwa bezetting er zwak voor stonden en door de akkoord met AD. leden hadden jullie ook overhand zodat er geen OS meer verschouven zou worden :)
 
Reactiescore
742
Zelfde gebeurde trouwens ook tijdens de laatste massa op DiD en Dorps, een MB lekte info en via via kwam dit terrecht bij Planet.

Indien dit gaat over het massa plan, wie en waar en hoe iemand aangevallen zou worden vind ik het zeer zeer matig dat dorps hier zo tof komt doen dat die een massa heeft geblockt.... Deze wereld is al relatief makkelijk om te deffen, maar als je dan ook nog alle info hebt is het gewoon ogen dicht en deffen.

daarnaast die nap met Illy en dorps is echt voor kleuters en zal deze wereld zoals w71 hoere hard verneuken oow wacht dat is al deels gebeurd, Corus heeft nooit mijn voorkeur gehad maar moet hem hier wel 40% gelijk geven. Methode heeft nooit de betere papieren gehad het terugkrabbelen tegen een planet/Fix zal alleen lukken als deze 2 partijen gaan vechten, deze nap zet eigenlijk een methode gewoon buitenspel aangezien dorps zijn front helemaal niet zo groot is LMAO, tegen 1 speler en 5 dorpen van iemand anders......
 
Reactiescore
2.477
Laurens niet zo opscheppen in een wereld waarbij de verhouding dik 1:2 is, waarbij ook nog eens de info van de massa bij de tegenstander ligt, voordat deze nog loopt.
In een gelijke situatie moet je komen en dan mag je praatjes hebben.

Zidan, hjb.
Ga jij nu tegen jou leermeester proberen te bashen door aan te geven dat er met modder gegooit wordt :)
Tijdens jullie laatste massa was er al akkoord met enkele AD. leden.
Jullie wisten precies welke accounts van AD. kwa bezetting er zwak voor stonden en door de akkoord met AD. leden hadden jullie ook overhand zodat er geen OS meer verschouven zou worden :)

Leermeester :redface:. Onze laatste massa dateerde van 14 september, toen was er nog helemaal geen enkel gesprek opgang getrokken met Ad. leden. De rest is BS aangezien deze accounts leegstonden voor de stam en hebben niets anders gedaan dan VV gedraaid. Chilli had zelf 36uur VV op de teller in een 3 dagen tijd. Dit kan vast door ieder uit Ad. bevestigd worden, ken je feiten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Indien dit gaat over het massa plan, wie en waar en hoe iemand aangevallen zou worden vind ik het zeer zeer matig dat dorps hier zo tof komt doen dat die een massa heeft geblockt.... Deze wereld is al relatief makkelijk om te deffen, maar als je dan ook nog alle info hebt is het gewoon ogen dicht en deffen.

daarnaast die nap met Illy en dorps is echt voor kleuters en zal deze wereld zoals w71 hoere hard verneuken oow wacht dat is al deels gebeurd, Corus heeft nooit mijn voorkeur gehad maar moet hem hier wel 40% gelijk geven. Methode heeft nooit de betere papieren gehad het terugkrabbelen tegen een planet/Fix zal alleen lukken als deze 2 partijen gaan vechten, deze nap zet eigenlijk een methode gewoon buitenspel aangezien dorps zijn front helemaal niet zo groot is LMAO, tegen 1 speler en 5 dorpen van iemand anders......
Die nap kan ik weinig aan doen. Die was er al voordat ik speelde. Verder, welke info? Corus heeft t over dingen van 2 maanden geleden, toen ik niet eens speelde. Kan er weinig aan doen. Die NAP tussen de twee accounts loopt al maandenlang heb ik gehoord, dusja..
 
Reactiescore
634
Leermeester :redface:. Onze laatste massa dateerde van 14 september, toen was er nog helemaal geen enkel gesprek opgang getrokken met Ad. leden. De rest is BS aangezien deze accounts leegstonden voor de stam en hebben niets anders gedaan dan VV gedraaid. Chilli had zelf 36uur VV op de teller in een 3 dagen tijd. Dit kan vast door ieder uit Ad. bevestigd worden, ken je feiten.

Zidantje toch, je moet niet tegen je leermeester groot komen doen :)
Als je van een stam akkoord bereikt met de actieve leden, dan verzwak je de stam sws al.
Jij geeft zelf al aan dat er accounts binnen AD langdurig onder VV stonden.
Als je die accounts dan overhaalt, dan valt een stam.

Daarnaast zijn het ook de actieve leden, die OS sturen.
Als je de OS binnen een stam weet te stoppen, zal een accounts na de volgende waves van zelf vallen :)
Daarnaast krijgen de accounts nieuwe fronten erbij, doordat er leden bij de tegenstander zit.

Dit lesje krijg je trouwens gratis erbij :).

Die nap kan ik weinig aan doen. Die was er al voordat ik speelde. Verder, welke info? Corus heeft t over dingen van 2 maanden geleden, toen ik niet eens speelde. Kan er weinig aan doen. Die NAP tussen de twee accounts loopt al maandenlang heb ik gehoord, dusja..

De Nap kan jij inderdaad weinig aan doen, was notabene voor jou tijd.
Alleen is een nieuwe speler op een accounts geen reden om de verleden van een account schoon te vegen.

Daarnaast kan zelfs een Laurens ervoor zorgen dat die Nap nu eens eindelijk opgezegd gaat worden
 
Reactiescore
634
Snap niet waarom ik nog enige moeite doe om als enige die NAP eraf te krijgen.... Al uren aan het besteden aan dit probleem en dan zo afgeschilderd worden.

6 weken geleden was dit al akkoord he Justin.
Dat jij na 6 weken er alsnog vaart achter wilt zetten, betekent niet dat er 6 weken lang geen klote aan gedaan is geworden.

Daarnaast geeft jij aan dat het nu aan F!X ligt.
Zidan geeft aan dat Planet dorpen van POS wilt om de Nap op te zeggen ?!?!??!
Wat hebben de dorpen van POS te maken van een NAP die opgezegd zou worden ?!?!?!?!
 
Reactiescore
2.477
Snap niet waarom ik nog enige moeite doe om als enige die NAP eraf te krijgen.... Al uren aan het besteden aan dit probleem en dan zo afgeschilderd worden.
Same, haha

Zidantje toch, je moet niet tegen je leermeester groot komen doen :)
Als je van een stam akkoord bereikt met de actieve leden, dan verzwak je de stam sws al.
Jij geeft zelf al aan dat er accounts binnen AD langdurig onder VV stonden.
Als je die accounts dan overhaalt, dan valt een stam.

Daarnaast zijn het ook de actieve leden, die OS sturen.
Als je de OS binnen een stam weet te stoppen, zal een accounts na de volgende waves van zelf vallen :)
Daarnaast krijgen de accounts nieuwe fronten erbij, doordat er leden bij de tegenstander zit.

Dit lesje krijg je trouwens gratis erbij :).

Zucht. Je zegt in de vorige post hele anderen dingen namelijk dat we allanger een akkoord hadden met Ad. leden, dat is complete bullshit en dat heb ik zonet ontkracht. Het is makkelijk om modder te gooien, te lopen raaskallen en telkens opnieuw andere zaken aan te halen die uit je nek gekletst zijn. F!x heeft uit Ad. gerecruit om de phalanx te sluiten naast Panda en te reageren op de recruits van Planet waarmee ze de kwantitatieve overmacht namen. M.a.w de recruits waren wel degelijk broodnodig. Ad. ging hoe dan ook breken, enkele accounts kregen een CF front, de motivatie van de dragende accounts daalde met de minuut en het spelplezier van deze was gewoonweg vergaan.
 
Reactiescore
106
Zidan geeft aan dat Planet dorpen van POS wilt om de Nap op te zeggen ?!?!??!
Wat hebben de dorpen van POS te maken van een NAP die opgezegd zou worden ?!?!?!?!

Omdat ze bang zijn daar op dorps.. waarom heeft hij de dorpen in kwestie in de eerste plaats laten overnemen. Omdat hij toen er al aan dacht om method voor F!x te verlaten en POS toen als hun vriendje zag.
 
Reactiescore
237
Laurens niet zo opscheppen in een wereld waarbij de verhouding dik 1:2 is, waarbij ook nog eens de info van de massa bij de tegenstander ligt, voordat deze nog loopt.

Alle info die er bij Planet lag is ook aan jou doorgegeven. Zoveel info was dit nou ook niet.
En btw, de massa liep al op dat moment ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
6 weken geleden was dit al akkoord he Justin.
Dat jij na 6 weken er alsnog vaart achter wilt zetten, betekent niet dat er 6 weken lang geen klote aan gedaan is geworden.

Daarnaast geeft jij aan dat het nu aan F!X ligt.
Zidan geeft aan dat Planet dorpen van POS wilt om de Nap op te zeggen ?!?!??!
Wat hebben de dorpen van POS te maken van een NAP die opgezegd zou worden ?!?!?!?!
Ik wil inderdaad die dorpen van pos in mijn cluster. Lijkt me gewoon logisch? Is jouw redeneringsvermogen zo incompetent dat je niet ziet dat die dorpen mij een extra nadeel geven?
 
Reactiescore
1.647
6 weken geleden was dit al akkoord he Justin.
Dat jij na 6 weken er alsnog vaart achter wilt zetten, betekent niet dat er 6 weken lang geen klote aan gedaan is geworden.

Daarnaast geeft jij aan dat het nu aan F!X ligt.
Zidan geeft aan dat Planet dorpen van POS wilt om de Nap op te zeggen ?!?!??!
Wat hebben de dorpen van POS te maken van een NAP die opgezegd zou worden ?!?!?!?!

Dat je niet alle info kent betekend niet dat je daardoor gelijk opeens heb.

Zidan kan bevestigen dat Illy helemaal niks wil, dorp ook eigenlijk niet en dorp enkel al aangegeven dat gewoon doet leiding vraagt. Illy nog geen enkele bevestiging van en in een groepsgesprek waar ze samen waren werd alles gelijk afgewezen dus echt ALLES dus niks met POS te maken.

Als kijk laatste keer oorlogsverslag heb geschreven en kaart heb geupdate bewijst hoe druk ik ben RL en heb letterlijk me helemaal niet bemoeid met deze kwestie tot paar dagen geleden. Sindsdien bal aan het rollen, dus zoals onze minister zeg: Hou gewoon je bek
 
Reactiescore
634
Laatste onderzoek heeft bewezen dat Corona ook de hersencellen aan het aantasten is.
Op TW is dit duidelijk ook te herkennen.


Reultaat = 0.
Beide gaven aan hard te kunnen optreden, maar lopen nu met hun staart tussen hun benen.

dat heb ik zonet ontkracht

Enige wat jij juist het erkent is, dat jullie de dragende accounts binnen AD. hebben binnen gehaald.
Dit is ook precies hetgeen wat ik in mijn post aangeeft, hoe AD. is gevallen.
En Ja Zidan, met die dragende accounts hadden jullie al veel langer gesprek.
Het is niet vandaag een gesprek en mogen de join.

Alle info die er bij Planet lag is ook aan jou doorgegeven. Zoveel info was dit nou ook niet.
En btw, de massa liep al op dat moment

Inderdaad kregen wij de info door, nadat de massa was geland :)
Ik weet niet of jullie het weten, maar de MB die over Planet info lekt, werd voordat er een massa liep al gemeld bij Planet.

Omdat ze bang zijn daar op dorps.. waarom heeft hij de dorpen in kwestie in de eerste plaats laten overnemen. Omdat hij toen er al aan dacht om method voor F!x te verlaten en POS toen als hun vriendje zag.

Dit is ook kern van hele verhaal waarbij 2 stammen elkaar nog steeds een hand boven water houden, wat eigenlijk niet te begrijpen is.
Tijdens zijn samenwerking met F!X liet Dorps POS dorpen aan zijn front overnemen.
Alleen joinde Dorps F!X niet, maar joinde hij Planet.
Uit angst durven ze nu de Nap niet op te zeggen :).
 
Bovenaan