De huidige diplomatieke situatie op 74

Reactiescore
1.647
Omdat ik niet veel te doen had leek het me leuk om zover bij mij bekend eens alle partijen die actief samenwerken (Lees BG hebben/MB-stammen zijn/Plannen zijn voor fusies/joins) eens in kaart en in tabel te brengen. Hierbij pakken we enkel de serieuzere partijen (lees top 10 stammen).

PartijenStammenLedenPunten / Dorpen
1 (oranje)Planet / Little / Method / -Hike-19 + 15 + 13 + 354,849,258 (5,745 dorpen)
2 (Groen)F!x. / TWD / Hrlk16 + 5 + 743,394,553 (4,433 dorpen)
Onbekend nog (zwart)S. / ~R~H~ / Ad. / HoS / MOTW / Expo / PSA9 + 13 + 4 + 6 + 20 + 11 + 116,862,798 (2,135 dorpen)

De bijbehorende kaart is de volgende:
Bekijk bijlage 23848


Last updated: 11-10-2020 19:00
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487971803

Guest
Leuke en zeer interessante post!

Ook een toevoeging eventueel, NAW heeft met Method banden.
 
Reactiescore
290
PASJA heeft banden met hrlk dus die kan je ook linken aan method in principe
 
Reactiescore
106
Ja tuurlijk dat snap ik volledig ! maar heeft bijna enkel voordelen voor jou en niet voor hen. Je snapt me wel ^^
 
Reactiescore
68
waar speel jij, smakelbadel?
 
Reactiescore
276
Heb wereld 74 wat minder gevolgd de laatste tijd en er zijn zoveel veranderingen gebeurd! Clusters zien er bij elke stam wel suboptimaal uit dus ben heel benieuwd naar wie zijn zaakjes het eerste op orde zal krijgen, toffe post @Wow Who
 
Reactiescore
1.647
s. en planet mag je wel samen voegen denk ik dan :D
jij kan het beter weten dan wie ook :p

Met 1 druk op de knop kunnen jij en wij ons ook samen verbinden. Of ben je bepaalde vragen vergeten aan ons adres? Als we zouden samenwerken met iedereen die gesolliciteerd heeft dan bezit Planet de halve wereld ruim. Gelukkig is dit niet aan de orde
 

Deleted User - 487959760

Guest
Met 1 druk op de knop kunnen jij en wij ons ook samen verbinden. Of ben je bepaalde vragen vergeten aan ons adres? Als we zouden samenwerken met iedereen die gesolliciteerd heeft dan bezit Planet de halve wereld ruim. Gelukkig is dit niet aan de orde

Volgens mij bedoeld hij gewoon dat S. niet grijs is maar blauwer dan grote smurf. Dit kan aangepast worden in het schema. Verder mooi overzicht trouwens!
 
Reactiescore
1.647
Volgens mij bedoeld hij gewoon dat S. niet grijs is maar blauwer dan grote smurf. Dit kan aangepast worden in het schema. Verder mooi overzicht trouwens!

Wij hebben geen enkele diplomatieke betrekking met S. dus benieuwd naar bewijs dat tegendeel bewijst.
 
Bovenaan