W7 vs CN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser42482

Guest
Hij is jaloers op je! Hij heeft zo'n ding nooit gehad :D

Ik heb 2 keer zo een ding moeten dragen, heheh! 2e keer was omdat ik me kaak gebroken had.

:(
 

DeletedUser17372

Guest
heb je die 2 lelijke rothonden ook weer(afbeelding Stafford honden, vind die lelijk, mening mag :D)

Neem toch is een dier dat niet zo in opspraak is, zoals jullie zelf. Lieve chihuahua ofzo, stuk hanteerbaarder voor in je tasje, stuk vriendelijker ogend en met een karakter dat past bij zijn grote :D

Voor een no-lifer schreeuwen jullie hard over nachtaanvallen, maar wel zeggen tis een 24 uurs spel, zoals altijd, compleet jezelf tegensprekend. Ik hoop dat CN de vlekjes van Stafford wegpoetst, geen plek Wereld 7 voor zulke honden, ik zeg, tijd voor chihuahuas!!
 

DeletedUser

Guest
heb je die 2 lelijke rothonden ook weer(afbeelding Stafford honden, vind die lelijk, mening mag :D)

Neem toch is een dier dat niet zo in opspraak is, zoals jullie zelf. Lieve chihuahua ofzo, stuk hanteerbaarder voor in je tasje, stuk vriendelijker ogend en met een karakter dat past bij zijn grote :D

Voor een no-lifer schreeuwen jullie hard over nachtaanvallen, maar wel zeggen tis een 24 uurs spel, zoals altijd, compleet jezelf tegensprekend. Ik hoop dat CN de vlekjes van Stafford wegpoetst, geen plek Wereld 7 voor zulke honden, ik zeg, tijd voor chihuahuas!!



Beetje respect voor je tegenstanders kan hier op het forum geen kwaad, Iedereen loopt elkaar maar klein te maken.

zonder tegenstanders kan je niet spelen, denk daar maar is aan :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Beetje respect voor je tegenstanders kan hier op het forum geen kwaad, Iedereen loopt elkaar maar klein te maken.

zonder tegenstanders kan je niet spelen, denk daar maar is aan :S

Hehe :p eindelijk een goede oud-vijand :p
 

DeletedUser17372

Guest
:O ? oud vijand. welk account heb je bespeeld??

normaliter geheel mee eens, maar respect is een waardevol iets wat niet zomaar gegeven mag en kan worden. Indien mensen presteren keer na keer een handreiking niet alleen weg te slaan maar erop te spugen, dan vraag ik me af hoe gelovig jij bent om telkens de andere wang te blijven keren.

Speel het hard, en krijg het hard geldt voor deze tegenstander, al snap en beaam ik prima jou punt dat je niet elke tegenstander zo dient te behandelen, alleen diegene die onverbeterlijk zijn.
 

DeletedUser14710

Guest
en weet je hoe dat komt dat ik dat zei Iddo wel om de volgende redene : tis bij jullie alleen maar richting leden Doe dit Doe dat en daarbij willen jullie als leiding bepalen waar iedereen heen moet edelen maar wel zo dat je zelf er beter van word
en als je met een voorstel/idee kwam als lid dan werd dat vaak de grond in getrapt.
En daarbij wilde ik graag weer een eigen account en geen co meer zijn , heb ellen een voorstel gedaan destijds maar haar reactie toen over het account dat ik voorstelde dat dat geen account meer was en dat ze het zou voorleggen aan de rest van de leiding maar dat jullie het te druk hadden met het rlogje voeren tegen oad

gr. wijsneusje

Ik ben oud speler van CN, ik herken dit helemaal niet. En aangezien de leiding niet veranderd is denk ik niet dat het beleid veranderd is.

Wat ze wel doen is een richting geven aan leden. En das logisch want dan kunnen de stamleden onderling elkaar niet in de weg zitten.

Over dat 's nachts aanvallen...dat is toch juist tw? En door drie stammen aangevallen worden is zuur maar ook erg logisch. Voor iedereen die dat niet vindt http://www.tribalhugs.net
Enig antwoord op veel aanvallen is gauw terug aanvallen :) En rooie oogjes van het niet slapen :) (of natuurlijk gewoon dorpjes verliezen...)

Met een vriendelijke groet aan CN en oad-bluekiller :p.

PS ik begin bijna weer heimwee naar tw te krijgen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan