W7 vs CN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
kunnen sommige stammen het niet meer alleen?
dan maar met zijn allen op CN?
wel stoer
zegt meer over de rest dan over CN
 

DeletedUser

Guest
Hehe eindelijk tijd voor TribalWars:bijl: :)

Zo is het spel bedoeld, niet zoals sommige het spelen

Pas op What hier komt de nieuwe King!
 

DeletedUser42482

Guest
ONLY,OAD en TSG. Vallen me nu aan, hahaha prachtig om te zien hoe dit gaat. 1a2 stammen krijgen mij niet omver
dus proberen ze het maar met ze 3e. :D
 

DeletedUser

Guest
En dat moet heel tribalwars weten?
Proberen jullie nu gewoon aandacht te trekken? :confused:
 

DeletedUser25273

Guest
kunnen sommige stammen het niet meer alleen?
dan maar met zijn allen op CN?
wel stoer
zegt meer over de rest dan over CN

Pff, jullie edelen 's nachts van 1 speler die midden in jullie stamcluster ligt....overdag boeken jullie amper succes, wat zegt dat dan over jullie?...... Ga ergens anders een klaagzang lopen houden. CN heeft zelf altijd stoer lopen doen, wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Jullie lopen zelf ook te lobbyen bij andere stammen om jullie te helpen. K32 krijgt zwaar klop, dus kloppen jullie bij -TA- aan om maar steun te krijgen.

ONLY,OAD en TSG. Vallen me nu aan, hahaha prachtig om te zien hoe dit gaat. 1a2 stammen krijgen mij niet omver
dus proberen ze het maar met ze 3e. :D

LOL, 1 speler krijgt jou nog omver, meer woorden dan daden. Maar gezien jouw grote mond op het forum, is er genoeg animo om jou een beetje te pesten.
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig, iddo altijd de stoerste man van het forum, en nu dat de lompe keuzes van CN ze duur komen staan staat ie te huilen, goed bezig kerel, nog steeds de man van de skills en de looks ?
 

DeletedUser17372

Guest
ik begin te snappen waarom het gehele forum hier gereset is door de mods onlangs.

TribalWars is jouw stam tegen de rest, liefst niet tegelijkertijd, maar he, kan zo lopen. Vecht met verve en inzet, meer kun je niet verlangen.
 

DeletedUser25172

Guest
De hele wereld?

Exe.! doet niet mee....

Wij representeren toch wel 15% van de wereld....

Oftewel......
 

DeletedUser

Guest
kunnen sommige stammen het niet meer alleen?
dan maar met zijn allen op CN?
wel stoer
zegt meer over de rest dan over CN

"Vanaf heden hebben wij een nieuw pact afgesloten.

De stammen waar wij mee zullen samenwerken zijn:
CN en RONIN."

Dus niet allen tegen CN.
 

DeletedUser

Guest
zie je mij huilen?

haha
hoop alleen dat elke stam eens achter hun oren gaan krabben dat ze allemaal eens ballen tonen
wij zullen aangaan wat we moeten aangaan
maar als ik de rest was zou ik overal BG's aangaan
zo is CN beter op de kaart te zien

Bull waar heb je het over CN en Ronin?

en demo CN en K32?

aparte info vergaren mensen hier
 

DeletedUser

Guest
zie je mij huilen?

haha
hoop alleen dat elke stam eens achter hun oren gaan krabben dat ze allemaal eens ballen tonen
wij zullen aangaan wat we moeten aangaan
maar als ik de rest was zou ik overal BG's aangaan
zo is CN beter op de kaart te zien

Bull waar heb je het over CN en Ronin?

en demo CN en K32?

aparte info vergaren mensen hier

Waarom BG's aangaan, CN is toch rood gemarkeerd dus snap joun post niet helemaal.
 

DeletedUser

Guest
Pff, jullie edelen 's nachts van 1 speler die midden in jullie stamcluster ligt....overdag boeken jullie amper succes, wat zegt dat dan over jullie?......

Wie doet dat niet?
Zeker meer dan de helft van de overnames zal wel zijn omdat een ander niet online is, of dat nu komt omdat die slaapt of werkt of op school zit, allemaal hetzelfde


Ik heb er niks tegen als ze dat doen, hoort bij het spel, ikzelf edel ook wel eens in de nacht, net als jij zelf Demo73 ;)

TW stats Demo73


Maar ik ga terug naar het spel, want ik houd niet van moddergooien en stuur dus af en toe bij met wat feiten ;) :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je dan samen wil aanvallen, ben dan op zijn minst mans genoeg om dat toe te geven.

Altijd schijnheilig blijven doen dat het onze fout is, ja er wordt in de nacht aangevallen, hebben jullie zelf zeker nog nooit gedaan :rolleyes:

Ik wens die stammen die samen willen werken veel succes, roem delen met 200 anderen.
Strijdend en eervol ten ondergaan weet men niet meer wat dat is :)
 

DeletedUser

Guest
Lieve schat Iddo

je zegt dat we ballen moeten tonen.
maar welke ballen moeten we gaan tonen dan.
-Tennisballen
-Voetballen
-Golfballen
-Pingpongballen

of wil je je eigen ballen gaan tonen?:p
 

DeletedUser25273

Guest
Als je dan samen wil aanvallen, ben dan op zijn minst mans genoeg om dat toe te geven.

Altijd schijnheilig blijven doen dat het onze fout is, ja er wordt in de nacht aangevallen, hebben jullie zelf zeker nog nooit gedaan :rolleyes:

Ik wens die stammen die samen willen werken veel succes, roem delen met 200 anderen.
Strijdend en eervol ten ondergaan weet men niet meer wat dat is :)

Wees dan blij met ons, we gunnen je de kans om strijdend ten onder te gaan. :D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan