W7 vs CN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17372

Guest
Demo, er zijn grotere visjes dan jij, plan je overwinningsfeest met een annuleringsverzekering aub :D
 

DeletedUser

Guest
Oud #19 Vandaag, 22:07 Naar boven Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren
Ik wil rugbyballen, mag dat ook?

Ja hoor die zijn ook toegestaan.:D
 

DeletedUser

Guest
fullsizeminirugbyballs.jpg


Hoppa!​
 

DeletedUser

Guest
dank je wel

Maar nu weet ik nog niet welke ballen we moeten gaan tonen.

Iddo help ons eventjes uit de droom.:D
 

DeletedUser

Guest
wijsneussmurf pffff jij liet ze al zien toen je nog op de groupschat zat en deed dat je neus bloedde en zeggen dat je minder tijd had om mee te helpen in CN ondertussen zat je al in OAD

maar sorry mensen dat ik dit topic geopend heb
want wist niet dat er weer eromheen gedraaid zou worden

zie dit topic als niet beschouwd

verder veel succes allen met gezamelijk oorlog voeren tegen CN
dikke doemen
 

DeletedUser25273

Guest
Demo, er zijn grotere visjes dan jij, plan je overwinningsfeest met een annuleringsverzekering aub :D

We hadden het niet over mij, niet over visjes, we hadden het over markiekjh en zijn wens om strijdend ten onder te gaan. Als je de stats bekijkt, kun je daar toch wel van spreken lijkt me. Daarnaast reken ik me nooit rijk, je kunt de huid pas verkopen als de beer geschoten is.
 

DeletedUser1435

Guest
We hadden het niet over mij, niet over visjes, we hadden het over markiekjh en zijn wens om strijdend ten onder te gaan. Als je de stats bekijkt, kun je daar toch wel van spreken lijkt me. Daarnaast reken ik me nooit rijk, je kunt de huid pas verkopen als de beer geschoten is.

ik verkoop de huid altijd eerst.

Straks schiet ik zo zielige knuffelbeer af en dan levert het me niets op :eek:
 

DeletedUser25172

Guest
Klopt! We hebben zelfs onderling oorlog binnen Exe.! ... Zo strijdlustig zijn wij nou!

Misschien moeten wij ook onze eigen topic openen? :eek:


Jahhhh

Kan iedereen onze burgeroorlog volgen(H).

De Kopperds onder leiding van Koppie.

vs.

De Koeieanussen onder leiding van Koaieus.


(Ik ben een neutrale omstander)
 

DeletedUser

Guest
@IDDO MANOAH

Dus met zn allen tegen CN, stel je effe aan, dat is het spel. K 32 heeft ook een drietal stammen die haar aanvallen, maar dat terzijde:

Het spijt mij om je effe met de neus op de feiten te drukken... Wij hebben in het verleden genoeg pogingen gedaan een pact met jullie te sluiten.

Voor wat het waard is succes. En jullie nieuwste aanwinst, die overloper uit onze stam.... Lol, kijk even naar de akte van Koios....

Arjen
 

DeletedUser14103

Guest
Het grappige aan de zaak is, dat een aantal personen nog steeds achter onze rug anderen zitten op te stoken hoe slecht en oneerbiedig CN wel niet is.
Maar ze staan er niet bij stil, dat terwijl ze achter onze rug leugens en bullshit zitten te verkopen om mensen te paaien, wie ze dan in feite zelf zijn?

No respect voor diegenen, en diegenen weten wel wie het zijn.

En voor derest gewoon weer verderrammen. :ram:
 
Reactiescore
0
@IDDO MANOAH

Dus met zn allen tegen CN, stel je effe aan, dat is het spel. K 32 heeft ook een drietal stammen die haar aanvallen, maar dat terzijde:

Het spijt mij om je effe met de neus op de feiten te drukken... Wij hebben in het verleden genoeg pogingen gedaan een pact met jullie te sluiten.

Voor wat het waard is succes. En jullie nieuwste aanwinst, die overloper uit onze stam.... Lol, kijk even naar de akte van Koios....

Arjen

droom lekker verder:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ouderwets moddergooien , maar ik ruik toch een beetje strijdlust!:rolleyes:
Ik duim voor Exe.! en CN, moge de beste winnen !
 

DeletedUser

Guest
e: W7 vs CN
wijsneussmurf pffff jij liet ze al zien toen je nog op de groupschat zat en deed dat je neus bloedde en zeggen dat je minder tijd had om mee te helpen in CN ondertussen zat je al in OAD

maar sorry mensen dat ik dit topic geopend heb
want wist niet dat er weer eromheen gedraaid zou worden

zie dit topic als niet beschouwd

verder veel succes allen met gezamelijk oorlog voeren tegen CN
dikke doemen


en weet je hoe dat komt dat ik dat zei Iddo wel om de volgende redene : tis bij jullie alleen maar richting leden Doe dit Doe dat en daarbij willen jullie als leiding bepalen waar iedereen heen moet edelen maar wel zo dat je zelf er beter van word
en als je met een voorstel/idee kwam als lid dan werd dat vaak de grond in getrapt.
En daarbij wilde ik graag weer een eigen account en geen co meer zijn , heb ellen een voorstel gedaan destijds maar haar reactie toen over het account dat ik voorstelde dat dat geen account meer was en dat ze het zou voorleggen aan de rest van de leiding maar dat jullie het te druk hadden met het rlogje voeren tegen oad

gr. wijsneusje
 

DeletedUser42482

Guest
Dus door de leiding verbreek jij je band met alle overige leden van CN waarmee het wel goed ging :D

Lekker instelling zeg, zo zie je ook op wie je werkelijk kan bouwen en wie niet. Had op ze minst op het
forum een stukje gezet over je vertrek.
 

DeletedUser20783

Guest
bekijk het wel van de goede kant wijsneussmurf
nu we julie pwnen kunnen we elke kant op :D
 

DeletedUser

Guest
kunnen sommige stammen het niet meer alleen?
dan maar met zijn allen op CN?
wel stoer
zegt meer over de rest dan over CN



Pff, wat ben jij een zielepiet zeg. Jullie vinden het toch fijn, dat het 'almachtige' CN zo in de picture staat?
Nu liggen jullie in het vizier van een aantal stammen, is het weer niet goed.


Moet ik hier dan ook maar ff een topic openen...hoe stoer CN is, om 1 speler met een account midden in CN gebied, met 18 spelers aan te vallen. En dan nog boeken ze niet veel winst :rolleyes:
 

DeletedUser20783

Guest
lol komt de verader ook mening geven :rolleyes:
vind je 1 miljoen geen resultaat ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan